![]() |
panty's verven
weet iemand of je pantys kan verven ?? :confused:
|
waarom niet?
|
Citaat:
|
Waarom zou je een panty überhaupt willen verven?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb het wel is met waskrijt geprobeert, lukte wel redelijk :)
maar verf? je kan het het beste eerst proberen op een goedkope/oude panty... |
het is me in elk geval wel gelukt om een kronkelpatroontje te maken op een panty, met een soort van glitterlijm.. maar of je ze ook kan verven weet ik niet, het is meestal toch kunststof waar ze van gemaakt zijn en volgens mij pakte textielverf daar heel slecht op.
|
euhw... je kan tegenwoordig alle kleuren panties wel ergens kopen, dus waarom zou je ze verven? :)
|
Citaat:
|
Hangt ervan af of de stof synthetisch (nylon e.d.) of katoen is...Katoen of wol gaat heel goed (tenzij je van donker naar licht wil verven), en synthetische stoffen lukken uiteraard (bijna) nooit.
Lijkt me logisch... |
K geloof dat het lara wel gelukt is om d'r streepjes panty groen te verven, dus soms lukt het blijkbaar wel :p
|
Je kan bij een hobbywinkel textielverf kopen (en idd ook bij etos etc alleen dan heb je van die grote potjes) BIj de hobbywinkel heb je van die tubes, met een kleine punt zodat je allemaal figuurtjes er op kan zetten.
Gebruiksaanwijzing: Bij textiel (katoen en blends tot max. 20% synthetische vezels) apprêt en wasverzachter eerst uitwassen. Linerpunt licht in de stof drukken. Na droging (ca. 6 uur) elk beschildert gedeelte aan de achterkant, op een zachte ondergrond, op katoenstand kort strijken (10-60sec), totdat de verf mat is en relief heeft. ook in de keukenoven fixeerbaar. Daarna wasbestendig tot 40 graden. Binnenstebuiten wassen en strijken. Pakt dus niet op pantys wel op maillots. En een panty strijken gaat ook niet echt denk ik ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
volgens mij is een pak verf duurder als een panty in de kleur die je wilt hebben...
|
Citaat:
Misschien moet je het even vragen bij de Etos. Of gewoon wat gaan knoeien met acrylverf, of watervaste viltstift? |
ik weet nie of die verf duurder is hoor, ik zag us leuke panty's, weet je wel, met schotse ruit, €15,- ofzoiets :(
en ik denk da je panty's nie kan verven want ik wilde een x mn oranje veters rood verven en dat lukte nie |
ik verf me panty's woeiii
ik koop gewoon hans textiel panty's en dylon (verf voor kleertjes) beetje zout erbij 20 minuten laten intrekken en dan uitspoelen laten drogen en klaaaaaaaaaaaaar |
Citaat:
iig nooit ergens gezien |
Citaat:
|
kun je trouwens ook spijkerbroeken die wat vaal zijn gworden weer mooi blauw krijgen met textiel verf? :rolleyes:
khep nl en nog niet zo oude broek die waarsch een btje fout gewassen is, want r zit nu bijna geen kleur meer aan :s |
Citaat:
tijdje geleden had ik lichtroze panty's gekocht en blauw geverfd eerst touwtjes om de benen heen (wou patroontje erin) en nu zijn ze vet lief kleur is nu paars/blauwig met 3 hele dunne roze streepjes... :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oke ik lees fout sorry.... :D er waren geen andere *lol*
|
't zal wel een lelijke bruine kleur worden :(
heel jammer want 't waren kniekousen en wou altijd heeeel graag die in 't grijs/zwart achja |
Citaat:
|
Citaat:
ik heb nog ergens paarse dylon dus ik denk dat ik dat maar ga proberen en zie wel wat voor kleur 't word :confused: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:02. |