Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Algemene schoolzaken (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=45)
-   -   ik heb geen boeken....hellup!!!! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=208384)

Iotje 06-09-2002 08:57

ik heb geen boeken....hellup!!!!

ik doe nu Havo 4 en 5 in een jaar. ik heb m'n werkboeken besteld maar die komen pas over drie weken!!! Ze hielden bij ons op school een boekenmarkt, dus dacht ik dat ik daarwel mijn hoodboeken zou vinden. Niet dus! Ik heb abslouut geen geld meer voor boeken nu. Tweede hand zijn ze over het algemeen zelfs te duur. Help!!!

Heeft iemand een idee hoe ik aan m'n boeken kan komen??? :eek: :confused: :(

Nomen-nescio 06-09-2002 09:15

Nou ze komen toch gewoon over 3 weken? je zal heus de enige niet zijn dan.. ? Kopieer je toch gewoon ff de komende tijd..

miekmuis 06-09-2002 10:06

Mjah ik heb zo'n beetje hetzelfde probleem eik...
Ik ga nu naar een andere school.. ook spoedhavo maar moet dan nog boeken bestellen.. en ik heb geen idee waar ik die ga vinden.. :S
Waar ga je spoedhavo doen?

Balance 06-09-2002 12:15

ja, gewoon kopiëren.
Zo werkte de halve school vorig jaar aan het begin :D
(sommige 2 maanden lang!)

Dit jaar is het beter geregeld gelukkig, maar nog zijn d'r een paar die met kopietjes werken omdat 't een en ander d'r nog niet is.

Boogie 06-09-2002 13:05

Vragen of je ze alsnog van school kan krijgen (lees: huren)

Sommetje 06-09-2002 15:17

Je hebt de boeken toch al besteld? Gebruik dan toch die tijd dan kopietjes en anders moet je de boeken nog bestellen en stuur de rekening naar je ouders.

alpha 07-09-2002 20:03

Moet jij je boeken zelf betalen? Why?

En tja, je zult dan maar geld moeten lenen he, als je havo 4 en 5 in een jaar wilt doen heb je wel boeken nodig!!
Beetje dom trouwens dat je dat niet op tijd geregeld hebt.

Iotje 08-09-2002 13:00

Kijk!

Mijn werkboeken heb ik al besteld en daar ligt het probleem ook absoluut niet.

Aan het begin van de vakantie kreeg ik een brief van school dat twee dagen voordat de school begint een boekenmarkt is en dat ik daar m'n boeken kan kopen. ik had zo'n voorgevoel dat ze daar geen werboeken verkopen dus die had ik besteld. M'n hoofdboeken wilde ik op die boekenmarkt zoeken. Alles zou tweede hands zijn en ze hadden tegen mij gezegd dat het een stuk goedkoper was.

ik naarde boekenmarkt toe: 6 mensen die hun boeken staan te verkopen aan 75 havo-leerlingen. Ik heb daar welgeteld 8 boeken gevonden tegen 80 procent vd prijs -------------> vet duur ! dus was ik m'n geld kwijt.....

Nu heb ik dus bijna geen hoofdboeken. Leraren willen overhet algemen niet kopieren.....

Iotje 08-09-2002 13:03

Citaat:

miekmuis schreef:
Mjah ik heb zo'n beetje hetzelfde probleem eik...
Ik ga nu naar een andere school.. ook spoedhavo maar moet dan nog boeken bestellen.. en ik heb geen idee waar ik die ga vinden.. :S
Waar ga je spoedhavo doen?

Groningen noorderpoort

[OFFTOPIC :o] ben jij toevallig laatst in Groningen in Zolder geweest??? [OFFTOPIC :o]

Iotje 08-09-2002 13:03

Citaat:

Boogie schreef:
Vragen of je ze alsnog van school kan krijgen (lees: huren)

huren kan niet bij volwassen onderwijs.

Iotje 08-09-2002 13:06

Citaat:

alpha schreef:
Moet jij je boeken zelf betalen? Why?

omdat er niet genoeg geld is.......

Citaat:

En tja, je zult dan maar geld moeten lenen he, als je havo 4 en 5 in een jaar wilt doen heb je wel boeken nodig!!
Waar geld lenen?

Citaat:

Beetje dom trouwens dat je dat niet op tijd geregeld hebt.
Ja, dat weet ik. *schaamt zich*

MoHaMeDJaLaL 10-09-2002 21:05

Heb bijna precies de zelfde probleem alleen ik rkijg me boeken over 1 maand.
Gewoon wb copietjes van maken ofzo ,misschien is dat wel een oplossing voor tijdelijk.

Suc6

met vr Mzzls peaCe:d

Iotje 11-09-2002 10:22

Citaat:

MoHaMeDJaLaL schreef:
Heb bijna precies de zelfde probleem alleen ik rkijg me boeken over 1 maand.
Gewoon wb copietjes van maken ofzo ,misschien is dat wel een oplossing voor tijdelijk.

Suc6

met vr Mzzls peaCe:d

http://www.smilies.nl/spin3.gif

dank u

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:38.