![]() |
goede zoekmachine...
Hallo lieve computer-experts,
Wat is de zoekpagina die jullie gebruiken om op inet te zoeken? Ik gebruik Google maar das uit gewoonte, misschien is er wel een veel betere. Wat ik zoek is een pagina die: 1 Alleen pagina's geeft waar alle opgegeven woorden in voorkomen 2 Wel veel pagina's kan vinden 3 Het werken met aanhalingstekens kan verwerken: ik typ in "vreemde objecten" en dan moet ie alleen pagina's vinden waar die twee woorden echt achter elkaar staan Vertel het me! John |
Google schopt gewoon kont, de halve wereld gebruikt het niet voor niets. Eventueel zou je Teoma kunnen proberen, dat schijnt ook wel wat te zijn.
|
Google is goed, hij's lekker snel en overzichtelijk, (niet zoals bijna alle andere dus) Bovendien geeft ie relatief goeie resultaten.
|
Citaat:
|
'k gebruik i.p.v een zoekmachine 'Copernick', dat is een programmaatje waarmee je kunt zoeken in meerdere zoekmachines tegelijk, bijvoorbeeld google, altavista, hotbot, alltheweb, webcrawler enz. De meest relevante resultaten worden overzichtelijk getoond. Je kan ook zoeken mbv AND, OR en die woorden (booleaans heet dat toch?). Ideaal! En het is gratis :)
Copernick.com |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
www.google.com rulez
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:12. |