![]() |
Het Ongeluk. (voor m'n beste vriend!!!)
Een plensje water
Een vlaagje wind Een weg vol auto’s En dan die afrit Een leeg veld Ziet groen van vers gras Een boom, een dreun Een wolk rook Een jonge jongen De schrik van zijn leven Zijn grote liefde Gedood door een boom Een engel op zijn schouder Opdat hem niks mankeert Maar de doodse stilte Is oorverdovend en kil ’s Avonds laat Een film, een sigaret Een telefoon gaat over Het is hij met de engel Die weer zijn leven heeft gered Hij trilt nog Niets wat ik liever wil Dan bij hem zijn Om hem te beschermen Tegen zichzelf En de invloed van zijn duivel Straks ben ik bij hem Zijn hart verscheurt Zijn grootste troost Voor eeuwig weg Komt nooit meer terug Ik zie de pijn Ik voel de pijn Ik voel de schrik Ik voel besef Ik bied hem troost Hoop op hoop Wil niet gaan Maar kan niet blijven Steun is wat hij nodig heeft En wat hij ook zal krijgen Als steunpaal zal ik zijn Als engel zal ik wezen |
vreselijk, je zou zoiets meemaken.
wel mooi weergegeven, al vind ik het gedicht niet super lopen. maar ik vind de woorden wel heel mooi. ga je het aan hem geven? |
ja, hij gaat het zsm krijgen, maar we moeten beiden ff tijd zien te vinden om elkaar weer te zien. Van't weekend gaat het wel lukken denk ik. En ik weet dat ie niet zo lekker loopt, maar ik kon het niet anders verwoorden. Alsnog bedankt voor je rep. Appreciating it!
-xxx- Angel! |
Citaat:
veel sterkt meis dit is werkelijk vreselijk veel succes en sterkte xxx sylvana |
Nou, hij heeft em inmiddels gekregen hoor. En ik moet zeggen, die jongen is gesloten, dat geloof je niet, zelfs als er iets is, hij laat niks merken, helemaal niks, al is het ernstig. Maar ik krijg volgens mijn vriend (die tevens zijn beste vriend is) veel meer bij em los dan hij in 12 jaar. En da's vreemd, maar ja. Maar ik gaf het aan em, hij stond, ik zat, hij las, was uitgelezen, viel op z'n knieen, ff verdoofd, vloog me toen om m'n nek en heeft een ruim kwartier niet meer losgelaten, en hij wou het niet laten merken, maar ik voelde toch iets nats in m'n nek vallen. *traantje*
Hij kon me ook niet genoeg bedanken, heeft het al over inlijsten enzow, I'm touched too. Ik zal heel eerlijk zijn, als hij de rest van z'n tranen had laten komen, had ik waarschijnlijk vrolijk met em meegedaan. |
Citaat:
*sjuchtje* sterkte en goed dat je hem zo steunt!!! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:03. |