![]() |
[waarderings topic] GWAR!
Deze band is zooo vet ok de teksten zijn af en toe iets aan de grove kant maar de muziek is geniaal...wie kent ze ?
|
ik
|
C:\Muziek\CD's\Various - Short Music for Short People\Short Music For Short People - 032 - Gwar - Fishfuck.mp3
Die ken ik. Die is leuk. Lijkt de rest er een beetje op? |
Citaat:
|
jah ken ik:
wel aardig als ik ervoor in de stemming ben.... maarja, das met alles eigenlijk... :) |
ik vind t net zo'n circus act. met al die schuimrubber pakken etc.
|
De eerste paar cd's vind ik leuker dan het nieuwere werk. Dat komt vooral dat de muziek op de latere cd's in mijn ogen echt een stuk minder is!
|
ik heb zo ooit lang geleden bij Jerry Springer gezien.. ze hebben dus wel een indruk(je) achtergelaten ;)
maarem, sjah..niet echt mijn ding eigenlijk. |
kken ze alleen eigenlijk van hun stageact, wel es wat van gezien, vink een btje jammer eigenlijk, spreekt me niet aan
|
Citaat:
|
k heb een nummer van ze: nitro burning en dan nog wat
titel heerst, maar nummer vink niet |
Citaat:
|
gwar is wel geinig voor af en toe
|
Citaat:
die pakken zien er echt maf uit ...dus toen ik een paar foto,s ervan zag d8 ik dat het echt een lompe kut band was maar goed de muziek is geniaaal |
in empire records zijn ze cool. als die gast tijdens een trip denkt dat ie met hun in de band mee mag doen :)
maar verder : ze zijn wel lache vinnik |
Moeten het helemaal van hun stage-act hebben, de muziek is dertien in een dozijn, vind ik. Ik heb ze ondertussen 2 keer live gezien, en dat is echt lachen! Het is even douchen na afloop, en je T-shirt kun je wel weggooien. Maar de muziek vind ik niet echt byzonder.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:21. |