![]() |
iemand die aan de pil is?????
heb je erg last van bijwerkingen, en welke dan???
k hab het nodig voor een werkstuk voor school dus help me alsjeblieft ff ??? kisses carina |
Lichaam & Gezondheid?
|
nah, ik ben vanaf mei aan de pil (marvalon), en opzicht is hij best goed, ik ben minder ongesteld en korter (4 daagjes), bijwerkingen heb ik niet echt, behalve dan dat ik een of twee dage vantevore buikpijn heb, verder nix eigelijk..... een vriendin van mij gebruikt dezelfde pil en heeft als bijwerking ook alleen buikpijn! ik hoop dat je er wat aan hebt! succes!
|
Citaat:
-> L&G. |
ik ben nou bijna 3 jaar aan de pil en ik ben sindsdien een flink stuk dikker geworden, meer eetlust en zow. Wat wel fijn is, is dat je altijd weet waneer je ongesteld wordt en dat het minder lang duurt dan voorheen.
|
ik was alleen de eerste paar weken sochtends beetje misselijk, verder nergens last van
|
heb microgynon 30, had eerst wel een toegenomen eetlust, maar verder nergens last van.
|
Eerst slikte ik microgynon 30, maar daar bij had ik veel last van bijwerking, toenemende acné, buikpijn, koppijn, alles gevoelig, overal pijn, hele tijd moe, eetlust nam erg toe, enz.
Nu slik ik Diane35 en daar bij heb ik veel minder last van bijwerkingen. Ongeveer dezelfde als bij die andere, maar dan in veel mindere mate. Gelukkig. |
ik slik gracial
ben er in het begin wel erg van aangekomen, maar dat is nu gestabiliseerd heb nu soms wel buikpijn, wat ik vroeger niet had dat wordt wel gecompenseerd dat ik van mijn marathon-regels van 7 of meer dagen vanaf ben |
ik slikte tryigynon en ik heb microgynon 30 geslikt
ik werd er in elk geval een stuk dikker van, doordat ik alleen ng maar honger had, en ik werd er een beetje moe van, maar ik weet niet helemaal zeker of dat daarmee te maken had... |
Uhm... ik ben onderhand 3 kilo aangekomen (slik nu 1 maand bijna)
Heb eerste dagen gespuugd (volgens mij van de pil) Ik heb trouwens altijd last van alle bijwerkingen... http://forum.scholieren.com/mad.gif |
De eerste pil die ik slikte was de Diane-35. Hiervan werd ik binnen drie maanden 10 kilo zwaarder. Toen ben ik de driefasen pil gaan gaan slikken maar dit werkte niet (je moet hem elke dag ongeveer op dezelfde tijd innemen)en ik werd er depri van. Verder heb ik Marvalon gehad, en nog een pil gehad (weet ff de naam nie meer) maar daar werd ik ook allemaal depri van. Nu heb ik Microgynon 30 en bijdeze heb ik nergens last van.
|
Ik slik sinds een tijdje Microgynon 30, en ik heb gelukkig nergens last van. De periode is alleen veel korter geworden en ik ben eindelijk regelmatig ongesteld. Ik word alleen een beetje emotioneler. Ik moet sneller huilen van iets ontroerends.
-xxx-jes Sabine |
ben nu een maand of drie ruim aan de pil (Microgynong 30) Bijwerkingen: meer eetlust dus meer kilo's eraan en grotere borsten
|
Ik slik mercilon, al zo'n 3/4 jaar inmiddels. Heb geen bijwerkingen... de eerste maand had ik een tussentijdse bloeding geloof ik...
Ben er niet van aangekomen, enz... alleen wat minder dagen ongesteld http://forum.scholieren.com/smile.gif Cat |
Ik ben nu dik een jaar aan de pil en ik heb nog helemaal geen last gehad van bijwerkingen.
|
ben nu 4 maanden aan de pil (migrogynon 30)
heb nog steeds wel buikpijn en ben niet echt dikker geworden of ik emotioneler ben gewoirden weet ik eigenlijk niet, niet echt op gelet ben nu nooit meer dan 4 dagen ongesteld niet echt bijwerkingen dus |
Ben 1,5 jaar aan de pil geweest...Ben blij dat ik eraf ben..de pil vlakte mijn emoties af, wat vroeger zwart of wit was, was tijdens de pil altijd maar grijs...En dat is saai, voel me nu tukken beter..
|
Ben al bijna een jaar aan de pil. Diane35, maar denk niet dat 't een zware pil is. Heb alleen maar bijwerkingen gehad als ik ze een maand doornam. Moya, als't ma veilig is eh http://forum.scholieren.com/wink.gif
|
Ik slik microgynon 30, en ik word er steeds dikker van en mijn borsten worden steeds groter. Dat is erg FUCK. Als ik maar aan blijf komen dan stop ik ermee.
|
Ikzelf heb eigenlijk niet zoveel bijwerkingen gehad. Alleen kwamen er een aantal kilo's bij, maar dat hebben er wel meer volgens mij. Zoek anders op internet een bijsluiter, daar staan ook allemaal bijwerkingen op die je kunt gebruiken.
|
djeez, een topic van vijf jaar oud! :eek:
toen was ik nog minderjarig enzo :eek: |
Ghehe :p
Inderdaad, oude topics hoeven niet ge-upt te worden en tegenwoordig is er een heel mooi groot piltopic, bovenaan deze pagina :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:19. |