![]() |
.......luv..
strax ben ik op weg naar school,
en kom ik jou weer tegen, ik heb geen zin om je te zien, ik ben ook zo verlegen, ik wil jou jij wilt mij niet daar doe je egt niks aan, natuurijk is dat niet zo leuk, maar zo is het gegaan, jij hebt geen zin om met mij te zoenen daar heb je voor gekozen, maar gister heb je staan zoenen, met 1 van die andere dozen, het stomme is het was geen doos, maar me hart is uit me lijf gerukt, als dat de bedoeling was dan is het je gelukt, het liefst wil ik me leven staken, dat is niet uit te leggen je kan er woorden over vuil maken maar er valt niks over te zeggen waarom ben ik bang bang om je te verliezen ik heb je nooit gehad maar me gevoel kank nie bevriezen ik kan jou hart niet ontdooien ik ben niet de juiste persoon jij bent voor mij heel speciaal en ik voor jou heel gewoon k zou verder moeten zonder jou alleen in de wereld en de buitenlugt alleen in de kou.. zal ik volgende week thuisblijven? dan hoef ik jou neit te zien maar misschien kom jij er dan agter dat ik jou WEL verdien, wie weet is het wel beter om je "gewoon" te gaan vergeten en doorgaan met me leven totdat je langzaam bent versleten ik kan het niet, ik wil het niet maar ik moet je laten gaan het liefst wil ik je verbannen zo ver mogelijk hier vandaan maar morgen zie ik je weer verschijnen allebei op weg naar 2 verschillende scholen je lieve hoofd..moe en onschuldig.. je hebt me hart gestolen hmmzz.. k vin hem zelf beetje raar...maar het moest er effe uit.. laat eve wete wat je ervan vin.. [Dit bericht is aangepast door Asses (11-02-2002).] |
>slikt< ik voel me ongeveer net zo...
sterkte ermee!! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:56. |