![]() |
volkert knoop het in je oren:
een vlag voor de democratie
waar iedereen mag zeggen wat hij wil Nederland, wees asjeblieft niet stil bekommer je om je natie Ik wist ook niet, mijn Nederland dat het gevaarlijk is een mening te geven Ik wist ook niet, meneer Fortuyn Dat u niet verder mocht leven van de schutters hand Maar we behoeden ons voor paniek we blijven rustig en kalm ondanks de huilende doodswalm ik weet het, het maakt ons ziek Ik blijf spreken, dat is mijn plicht, dat is mijn recht en ook al werd hem het leven ontnomen wij Nederlanders blijven dromen ik zweer je dat ik voor mijn vrijheid vecht! |
Hij leest lekker weg! (y)
|
Béétje jammer...
|
Hier moet ik bijna van kotsen...
Iedereen in Nederland is onschuldig totdat schuld is bewezen en de straf is opgelegt door de rechter... Erg zielig, erg bekrompen... |
Ik vind hem okay, je hebt gewoon gelijk!
|
Walgelijk
|
sorry,, neuuuhhhhhh.......
|
Elke pretentieuse brugklasser krijgt dit er wel uit geschud.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Leuk gedicht!
Al die rebelse pubers meteen weer op de kast gejaagd. Echt leuk om de voorspelbare reacties te zien. |
volgens mij gaat het idd om het gedicht en niet om wat er in staat. Het gaat erom hoe iemand zijn gedachten verwoord en niet om wat die gedachten zijn. Ik kan wel een heel raccistisch gedicht maken met hoge kwaliteit en die kwaliteit is net waar het om gaat op dit forum. Jullie mogen mijn gedicht best afmaken maar onderbouw het dan een beetje owkay? Want op deze manier lijken jullie zelf meer pubers die niet na kunnen denken
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:37. |