![]() |
Wat is de hoogste snelheid die je ooit gehaald hebt?
Ik: 280 km/h in een oudere ICE, een ICE1, tussen Stuttgart en Mannheim. :)
http://mercurio.iet.unipi.it/pix/de/...t/401xxxts.jpg Gevlogen heb ik maar 1 keer, in een zweefvliegtuig. :) Maar dat ging nog niet eens zo hard... |
Zo hard als een conducteur.
|
± 150/160 km/u denk ik, gewoon in de auto... :)
|
230 in de auto :cool:
|
in het vliegtuig 600 ofzo?
|
van de zomer 850 km/u geloof ik in een boeing 737-800
|
in de zomer ongeveer 210 km/h
|
Weer een ICE? :p
Ik 170 in een auto, weet ik veel hoe hard in een vliegtuig, iets over de 30 knopen op een (redding)boot en weet ik veel hoe hard in een trein (koploper zal wel de snelste zijn waar ik in heb gezeten? :p) |
astrale vlak, ongeveer 10 lichtjaar / sec
ik ben nog niet zo getraind erin dus het kan sneller |
Zweihundert auf die Autobahn mit dem Audi A6 2.5 TDI :cool:
http://www.audi.com/imgs/de/de/neuwa...2910912513.jpg http://www.sobelair.be/passenger/ima...-decollage.jpg Ben dus twee keer in zo'n vliegtuig geweest en die dingen gaan wel 700. Ik ga echter veel liever met de trein. Lekker 300 Naar Parijs: Thalys PBA http://mercurio.iet.unipi.it/pix/fr/...sc/img1097.jpg Naar Londen: Eurostar http://mercurio.iet.unipi.it/pix/gb/...eurostar-3.jpg Sorry forumbazen voor de plaatjes, dit is inderdaad geen prentenboek, dus als jullie willen dat ik ze delete, zeg 't maar! REIE |
210 in een auto
|
Citaat:
dus ook zow hard |
Citaat:
owja, ik heb wel eens in de ICE amsterdam-keulen gezeten.... zou dat harder gaan? :confused: |
Citaat:
Ik heb in een MD11 gevlogen, die zat toen op een top van 1048 km/pu meende ik of zo :) |
ik 180 achterop de motor :D
das koel joh :) |
210 in de tijd dat we nog een Golf VR6 hadden hier :D
|
Mja
zo'n 300 km/u in een oud Russisch vliegtuig :) |
mn buurjongen heeft laatst op de A12 Zoetermeer-Den Haag de 288 aangetikt met zn motor (die trekt in zn 1e door tot zo'n 130!)
|
Snelheid van de draaiing vande aarde plus een cesna lesvliegtuig, geen id hoe hard die gaan
|
Het snelste in cijfertjes is 600-700 in een vliegtuig maar dan heb je ook nog beleving van snelheid en dat was echt 84,7 op mijn mountainbike over een grindpad bergaf. Dit is echt ongeloofelijk hard omdat je alle kanten optrilt en de wind (en regen) lekker langs je lijf voelt. Op die adrenaline heb ik wel een paar weken kunnen teren
|
Toch wel zo'n 950 km/u in een Boeing 777, een snelheid die ongeveer elk intercontinentaal vliegtuig wel haalt, afhankelijk van de wind.
|
een vliegtuig ging iets van 1000km/h ofzo
|
vliegtuig..iets rond de 900-950 km/u
|
Citaat:
stijgen ging z'n 300 km/h van hier naar amerika is z'n 7000 KM van hier vandaan |
in de auto,
zelf achter het stuur : 170 km/u en anders : 240 ofzo geloof ik |
Mh, in zo'n kermis attractie, teringhard maar geen idee hoe hard. 't Bloed stroomde wel de ene keer naar mijn hoofd en de andere keer naar mijn voeten (draaide rond. tot 50 m hoogte.), zo erg dat het heel erg zeer deed...
|
2 * pi * StraalVanAarde / 24 uur = ongeveer 1650 km/uur :) :rolleyes: :)
|
[QUOTE]NightmareZ schreef:
ja ik zat in een KLM Boeing 747-300 naar New York ( was prachtig ) :) de Boeing haalde 1011 km/h had ik zo in een blauw schermpje in de plane gezien stijgen ging z'n 300 km/h van hier naar amerika is z'n 7000 KM van hier vandaan [/QUOT ik ging ook naar amerika in eenboeing 747 maar dan naar LA was erg ver maar daar had je ook zo'n schermpje waarop je kon zien hoe hard je gaat |
Ongeveer 900 met een Boeing 747, en ikl ga nog wel eens 245 met de auto van m'n pa :cool:
|
29.79 km/sec in een rondje om de zon :)
-Desecrator |
Citaat:
ik euhm jah ook 900 in 'n boeing en euhm 180 achter op motor 200 in auto en gewoon in trein heel hard met fiets maar tellertje ging maar tot 60 en euhm 70 op scooter ook hard op een paard maar dat weet ik niet hoe hard dat was (rond de 40 schat ik) |
mjah, ik denk dat dat in het vliegtuig was, geen flauw idee hoe snel die ging...
|
Citaat:
:D |
ik denk ca 150 km/u
niet echt noemenswaardig |
170km/u in auto :s
|
320 km/u in de Seat Marbella Lady 1.5 van mn moeder.
|
in eigen auto : 250 km/h
in gehuurde ferrari : 304 km/h met wielrennen : 65 km/h in vliegtuig : 1100 km/h ongeveer geloof ik Speciale trein (hamburg-Expo) : 260 km/h ofzo (geen idee) Achtbaan : 106 km/h :D Die nieuwe Goliath in Six Flags |
Citaat:
|
Citaat:
brabus S v12..... daar kan dat mee, een seat... mwah..... nee |
Citaat:
|
Citaat:
|
G-vluchten in een Fokker F50 zoiets, dan gingen ze rondjes vliegen en heel raar doen :), ging misschien niet zo heel hard maar je werd wel hard in je stoel gedrukt :cool:
Hoe hard gaat zo een vliegtuig ongeveer? Twas een cityhopper oid. |
950 km/u in een boeing 747-400 :rolleyes: beetje een maffe vraag
|
Citaat:
REIE |
Citaat:
|
met wielrennen: 70 km/u (op vlak stuk he, dus niet bergaf!)
met auto een keertje 300 km/u (met mijn oom, hendig cool!) enne... tja... verder niet echt bijgehouden.. |
lopend: 23Km/h (heel ffies... :))
fietsend: 68.7 Km/h (ging al iets langer hoed, totaal denk 3 km volgehouden om vervolgens finaal inte storten qua snelheid) eigen scoot: 92 km/h -> getest op de A10, haalde auto's die op de rechterbaan reden in, echt lache! trein: 115 - 125, IC amsterdam - eindhoven scoot van mattie van me 128km/h met hem achterop, geloof me da's HARD (en idd. weer snachts op de A10) auto: 165 in nissan micra automaat, me pa wou ff top testen.... en hij was net zo teleurgesteld als ik en sneller moet nog komen vrees ik.... |
Citaat:
Uhm ik denk 190 dat dat wel het snelste was tot nu toe... |
een vrije val uit een vliegtuig gemaakt? is hoeveel? 180 he? shit, nee met de auto harder, 240 in een mercedes!
|
In een auto 210 km/h
Motor: 190 km/h Scooter: 110 km/h Fiets: 50 km/h ofzo Vliegtuig ( een 737) ??????? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:39. |