![]() |
Kindren met Hemels Vuur
Verkoren om de onschuld
Die zij allang verloren Schuldig en toch kind'ren Rode knop Toekomst hangt aan hun geduld Goddelijke macht niet behept Toch genomen Schept dood En muterende nacht Ondersteund door zo velen Mensheid die om eenvoud kreunt Wijs gehoopt door allen Rode knop Mogen het einde spelen Goddelijke wrake ontvreemd Zonder idee Neemt het Laat het leven laken Baan die macht geven zal Zonder gevolg te verstaan Splitsen het kleinste met Rode knop Om te ontdoen 't grote al Dromend van vrede En gerecht Bede aan het God-kind Dat de kernen leidt Schreit, het kreeg niet zijn zin Wint alsnog Want desintegreerde het mensdom Weg Hehe, experimentje met tussen-rijm en een protest tegen kern-wapens / Bush / Poetin / alle leiders in een http://forum.scholieren.com/biggrin.gif |
Slechts de onzin van het kind is alleen te zien wat waar is; zelf het Kindeke crepeerde in de kou. En twee verschillende atrributen zijn nooit afkomstig uit een zselfde substantie!
Verder heeft het oudtestamentisch getint gedicht veel weg van in het heden achterhaalde neo-provo-literaire Groene Amsterdammer (Reuzenmoller was eens communist) |
wow...
VAAGG.... :-D maar wel cewl |
Meneer Meijwes, als ik U nog een keer in mijn experimenten aantref zie ik mij genoodzaakt een bezoek te brengen aan uw verblijfplaats en deze in diabolische vlammen te doen opgaan. Natuurlijk gevoed door de mede van Korsakov, immers, het is koud vuur dus het komt niet in het NRC.
En vergeet niet.. De bloemenwei is bont getooid, we hebben bloemen rondgestrooid, het goudgelokte lentekind en ik, we geven picknick! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:20. |