![]() |
Punk/ska covers
Ik was ff op imesh aan het kijken naar punk/ska covers, en er zijn er eigenlijk best wel heel veel...
Zoals New found glory bijvoorbeeld die dat nummer van celine dion van de titanic coveren etc etc... Ik zelf vind et wel kewl eigenlijk, omdat die nummers dan WEL om aan te horen zijn, maar ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden........?? |
dead kennedys viva las vegas
|
Stretch Arm Strong - Get This Party Started
Homegrown - Barbie Girl :D |
Less Than Jake - Every Breath you Take
Pennywise - I Get Around Reel Big Fish - Take on Me Reel Big Fish - It's the End of the World as we Know It Reel Big Fish - Walkin' on Sunshine (deze weet ik niet helemaal zeker, maar het komt me zo bekend voor) |
Reel big fish - Tainted love (y)
|
Citaat:
|
Hi-Standard - California Dreaming
(y) |
Citaat:
|
Citaat:
Snuff - Wannabe Fourth Grade Nothing - Kids In America Homer - Flinstones NOFX - Perfect Government Less Than Jake - We Go Together MFATGG - Only The Good Die Young Operation Ivy - One Of These Days Reel Big Fish - Take On Me Toy Dolls - Livin' La Vida Loca Undeclinable Ambuscade - Sound Of Silence Goldfinger - 99 Red Balloons |
Citaat:
|
Over punk covers gesproken, weet iemand van jullie welke band het nummer 'la bamba' gecovered heeft?
|
jaaa die had ik ook net in mijn hoofd^^^ maar ik weet niet wie die cover heeft gemaakt, een vriend van mij zei het me gister nog... als niemand het hier weet, vraag ik het hem vanmiddag wel :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Toy dolls - livin la vida loca
Toy dolls - lazy sunday afternoon Shandon - paranoid |
Citaat:
|
The Living End - Sunday Bloody Sunday (U2)
Dropkick Murphys - The Wild Rover (Dubliners) |
uhm
RBF - Somewhere over the rainbow RBF - Take on Me No Doubt(?) - Come On Eileen ?? - Hotel California ?? - country roads ?? - Barbie Girl (volgens kazaa door MxPx :s) ?? - Karma Chamelion ?? - Stand By Me (-->:D) |
sugar coma-crazy <britney>
zebrahead-wannabe <spice girls> |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
REEL BIG FISH - TAKE ON ME!!!! daar kan je zo lekker mee meegillen.... heerlijk... :D
|
Dropkick Murphys - Amazing Grace :cool:
|
bigwig - cheers (van die saaie oude tv serie)
|
Wolverine Records uit duitsland geeft regelmatig vezamel cd's uit met daarop punk en ska bands die hun favoriete popsong of televisie-serie tune coveren kijk maar eens op www.wolverine-records.de daar vind je alle informatie... wel bijna allemaal duitse bands die niet allemaal even goed zijn...
www.upmagazine.nl |
Citaat:
|
Citaat:
|
Undeclinable - Is she really going out with him
|
Heideroosjes- Wannabe:)
Reach The Sky- Sometimes (Britney) |
Citaat:
en sas is nog wel mijn favoriete band :( |
er zijn weer allemaal replys weg hier
HOE KAN DAT FB? |
Good riddance - i melt with you
|
Citaat:
En ja ik weet dat de rest van de nummers nogal anders zijn... *gaat zo kazaa maar even starten* |
Citaat:
|
Propagandhi - I want you to want me (my favorite :d hij's echt geniaal!!!!!!! Meeeeeeegaaaaaaaaaaan, She don't eat baaaaacoonnnnnnn, cause she's veeeeeeeeeegaaaaaaaaaan, and that's allllriiiiiiiiiightttttttttt))
Starting Line - I'm Real Pennywise - surfin' USA (weeknie zeker eik) Me first and the Gimmes Gimmes - Uptown Girl hmmzz.. k heb een cd helemaal vol staan, maar die kan k effe niet vinden, deze vinnik iig wel geniaal |
Face To Face - Blister in The Sun
origineel van de Violent Femmes MxPx - Summer Of 69 origineel van Bryan Adams Goldfinger - 99 Red Balloons origineel van Nena La Bamba van Rancid origineel weet ik niet |
Citaat:
waar zijn die FBs dan nou he asl je ze nodig hebt |
Citaat:
|
ik krijg een heel apart gevoel van binnen - horrelvoet
|
Citaat:
|
the starting line - im real
yellowcard- everywhere fenix tx - ordinary world save ferris - come on eileen sum41 - how you remind me letters to cleo - i want you to want me vind ik de leukste :) (y) |
reel big fish- Aha-- take on me--
Craigs brother- Rem-- losing my religion-- |
Citaat:
|
Voor punkbands die popnummers coveren, zie de cd --> Punk Goes Pop :P
|
Citaat:
Nu zeg ik iets doms he? |
Citaat:
ja :) |
get up kids - close to me!! geinig liedje
|
less then jake- the one that i want en summerlovin' (grease)
en stand by me. die is echt honderd keer gecoverd. |
Zijn in deze thread natuurlijk al wat nummers genoemd, maar alle nummers van Me First And The Gimme Gimmes moet je natuurlijk downloaden (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:23. |