![]() |
PrOfIeLeN
[COLOR=red]
Heejzz.. Allemaal :rolleyes: Welke profielen hebben jullie gekozen of gaan jullie dit jaar kiezen? Groetjes xxx :D Kim.. see ya (y) |
Citaat:
ontopic: Ik doe NG, met Frans2 in mijn vrije deel. Ik zit in 5 vwo |
hallow
ik zit in V4. maar wij moesten nog niet profiel kiezen alleen richting A of B.. A is dus dan kan je aan t eind van de 4e kiezen voor Em of CM en B is dus eind van de 4e kiezen voor Ng of NT ik doe nu die B-richting dus ga aan t eind NG of NT kiezen..welke weet ik nog niet |
Citaat:
|
Ik zit nu in 6 VWO met N&T. in het vrije deel had ik in de vierde klas biologie 1
|
Ik heb 6 profielen gekozen :D
Nee ik heb N&G met gr en la |
ik had C&M
|
Citaat:
|
Citaat:
|
N & G met latijn, grieks en economie 1
|
E&M met frans 2 en m&o (4vwo)
|
ik zit nu in 5 havo, n&g1
(das dus me frans1 en M&O) |
Citaat:
|
ik zit in 4vwo en heb E&M gekozen met M&O als keuzevak (of biologie1..ik weet niet meer)
|
wat ik ook wel een interressante vraag vind:
Vinden jullie dat je (achteraf) het goeie profiel gekozen hebt? Ikzelf zit nu in 6V en doe C&M met ec1 en M&O. Achteraf gezien had ik ipv M&O beter natuurkunde1 kunnen kiezen, daar heb je meer aan dan aan M&O. |
Ik heb vorig jaar C&M Duits met als keuzevakken Ec1,2 en M&O afgesloten en ik vind dat ik precies het goede profiel heb gekozen. Dat is een keuze waar ik heel tevreden over ben :)
|
Citaat:
Mjah, en ik heb nu zwaar de balen van WiB1, maarjah.... Een c&m profiel had ik toch ook nix gevonden, dan had ik al die talen en dat economiesche gezeik gehad... ook nix voor mij... tis wel goed zo... |
Ik zit nu in de 4e, hoefde voor dit jaar alleen maar eens troming te kiezen (M of N) heb natuur gekozen, met economie en geschiedenis als extra vakken. Volgend jaar wil ik NG gaan doen.
|
Ik heb vorig jaar CM gekozen met Frans en in het vrije deel biologie.
Maar dat is nu niet meer relevant voor mij, want ik doe nu een andere opleiding. |
ik doe nu 5havo natuur&techniek
vorig jaar had ik wel wat anders willen hebben eigenlijk, ik wou geen frans1 meer, maar nu ben ik blij dat ik toch frans1 heb gehouden, anders had ik M&O of duit12 of bio helemaal moeten hebben. En mijn vriendinnen hebben allemaal M&O en vinden het een k*tvak, duits12 lijkt me eigenlijk te veel werk, en bio helemaal, dan had ik er eindexamen in moeten doen, en nu heb ik het al afgesloten :) Dus nu ben ik wel heel erg blij met mijn profiel :) |
Citaat:
|
ik had N&G
|
4 Havo - E&M met in 't vrije deel M&O
|
zit nu nog in 3vwo (blijven zitten) en ik ga voor N&G kiezen met ckv2,3 en aardrijkskunde als het ffies kan...
|
Zit in 6 VWO en doe C&M met bio1 en eco1, ik had eigenlijk liever N&G met muziek gedaan.......
|
ik ben vorig jaar geslaagd voor de Havo, profiel E&M + M&O, achteraf een foute keuze, economie ligt me helemaal niet en M&O nog minder..
|
c/m, met tekenen(kunje bij ons examen in doen..) en frans 2 en als keuzevak kcv..
|
Ben btw wel tevreden met m'n keus...
|
Ik heb E&M + wb1 gedaan, achteraf had ik denk ik liever N&G + wb2 gedaan...
|
C&M met tekenen, wia12 en ma2 (5vwo)
perfecte profiel voor mij, aangezien ik de rest helemaal erg vind. wel jammer dat ik geen economie heb, want daar kan je veel mee. Maar daar heb ik zelf voor gekozen toen ik het vorig jaar halvewege het jaar liet vallen :/ |
Citaat:
|
ik zit trouwens in V4 en heb E&M met Duits 2
|
ik doe nu de n-stroom met latijn en wat ik volgend jaar ga doen weet ik nog niet
|
5 Havo
Cultuur en Maarschappij Vrije deel biologie |
Ik heb c&m met economie in mijn vrije deel. Had eerst ook m&o in mijn vrije deel, maar dat lijkt erg veel op eco.. dus heb het laten vallen.
|
4 HAVO, C&M met als taal frans1,2 + Ec2 + KCV
|
'k doe C&M met frans 2 en tekenen, biologie 1 (en waarschijnlijk ook 2 maar dat moet ik nog maar ff zien) en aardrijkskunde.
|
Ik deed Havo E&M met als keuzevakken Frans en Informatica.
|
Vwo5, C&M met filosofie, tekenen en duits1,2 , aardrijkskunde in't vrije deel.
|
Citaat:
|
4 havo
N&T met Informatica en Frans 1 |
e&m
|
V4
ng met latijn en grieks |
V6, C&M met Grieks en bio1. En ik heb ook een jaar N&G met muziek gedaan :p (leuk, leuk, van profiel wisselen :p)
|
E&M gedaan, nog steeds voor mij de enige redelijk fatsoenlijke keuze. :)
|
NT met ec12 gedaan. Scheikunde vind ik alleen niet nodig.
Was een twijfel tussen EM + na12 + wiB1 en NT +ec12, maar achteraf wel een redelijk goede keuze, want ik kan er nog alles mee wat ik wil. |
Heb N&G
|
4 havo -> e+m 21 uurtjes in totaal ivm vrijstellingen (kom uit 4vwo en heb t erg makkelijk :))
|
E&M met M&O en Biologie, denk dat dit de minst slechte keuze was. Het zou makkelijker zijn als je nog lekker zelf mocht kiezen dit vak uit dit profiel en dat vak uit dat profiel enzo.
|
Ik doe profiel C&M in havo 4... maar k hoop stiekem best wel dat die stomme pad die ik als afdelingsleider heb eindelijk zijn toestemming gaat geven mij naar de spoedhavo te laten gaan...
Wie duimt er voor mij???? :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:17. |