![]() |
QOTSA - Songs for the Deaf
voluit: Queens of the Stone Age
album: Songs for the Deaf feiten: ex-kyuss gitarist Josh Homme op zang en gitaar, Dave Grohl (ex-nirvana drummer) op drums. Chris Goss (masters of reality) als gastzanger. oordeel: retegoeie rockplaat met allerlei verwijzingen naar de 70's die een lekker ongecompliceerd gevoel geven. tips: Another Love Song, No One Knows, First it Giveth, Millionaire (heeft een langere titel maar zo kun je hem ook vinden), Hangin Tree. doe er je voordeel mee :) |
Is al topic over...
|
Citaat:
|
Pff, klagen over dat er al een topic is, maar nog te beroerd om even een link te plaatsen daarheen ;) :p
Moet ik zelf weer helemaal alles op gaan zoeken..*zucht* ;) |
ik vind hun muziek zeker wel lekker ja maar kzag ze es live op pinkpop en toen kon het me ehgt totaal niet boeien, was heel saai eigenlijk...
nieuwe album ken ik verder nog niet |
ik zag de clip van het nieuwe nummer (ben ff de titel kwijt..) en toen dacht ja eh... ja.. en toen hoorde ik em in de boudisque en zonder clip is ie meteen leuker eigenlijk ;)
|
|
http://www.forum.scholieren.com/show...ghlight=queens
Goed, dat is dus de link naar de eerste QOTSA topic... Dan denk ik dat ik deze maar eens dichtsmijt :o Sorry lieve gitaarmannetje van me, had je maar even eerst moeten kijken voor je de moeite nam een nieuw topic te brouwen! :p (Maar ik hou nog wel van je hoor!! :o) |
Citaat:
Thx :p :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:33. |