![]() |
leuke openingszinnen
Iemand nog leuke, subtiele etc... OPENINGSZINNEN?! :D :p
|
Citaat:
uhmzz neej waar begon ik altijd meej..? wil je wat drinken <<< ZEER orgineel :) |
legt aan het moment als je op straat bent? of als je uitgaat ofzo?
|
<als jongen> Jij heb een opening , ik heb zin.
<als Meisje> Ik heb een opening, heb je zin? bron: één of ander V8 programma van laatst :P |
Hier misschien vind je hier nog wat leuke zinnen http://www.forum.scholieren.com/show...adid=165695...
|
hee ZHAzha
Waarom zou je een onbekend iemand iets te drinken geven? 1. je bent niet echt orgineel? 2. zonde van je geld 3. vaak gebruiken meisjes je daar voor |
Pfff... vind et een beetje dommig om van tevoren openingszinnen te gaan bedenken enzo... zeg gewoon wat je op dat moment te binnen schiet. Das vaak het leukst en daar maak je de meeste indruk mee. Niets zo erg als de openingszinnen a la 'zo, nu is het ijs gebroken (en dan een ijsklontje op de grond gooien)' :rolleyes:
|
Lazer keihard op je smoel voor degene en zeg vervolgens :"Wow, Nou volges mij ben ik voor je gevallen... :eek:"
|
gratis drinken huh? ik moet toch meer gaan flirten geloof ik ;) dan hou ik wat meer geld over bij t uitgaan.. *gna gna gna*
"heb je zin in een pizza om daarna te gaan neuken? of hou je niet van pizza" vind ik opzich wel geinige :p |
Citaat:
Ze is een meisje hoor :D En meisjes gebruiken daar geen jongens voor... Kom nou, als iemand je drinken aanbied en je hebt dorst, dan neem je dat toch aan, of je nou verder iets met die gast wil of niet?! Gebruiken is onzin, dan had je het maar niet moeten aanbieden. |
eeh...hoi? Meestal 'speel' ik een beetje in op de situatie zeg maar, al heb ik al heel lang niemand meer 'versierd' ...
|
it's al about body language... en dan wat je maar ken bedenken :D (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:23. |