![]() |
Een vrolijk en vreemd gedicht van moi
Ik kan niet dichten
dus dicht ik maar niet en in plaats van te dichten schrijf ik wel een lied Een lied over liefde een lied over pijn Laat mij voor 2 dagen je engeltje zijn Do re mi fááá so la ti dóóó Ik kan ook niet zingen dus doe ik het maar zo Dit liedje rijmt zoals je wel ziet Maar als je dom bent zie je dat niet! |
wat een goeie poging!!!
ik meen dat ie is gelukt dat jij je stijl even verving voor wat rijm, van het forum geplukt? ik ben hier superblij mee ik hoop toch jijzelf ook zet je liedje op een cd en wees blij ook al zie je een spook mijn respond rijmt net zoals jouw gedicht alleen slaat het nergens op ben niet voor diepzinnigheid gezwicht |
Citaat:
Bedankt voor je reply! |
nevermind die regeltjes
ik bedoel dat ìk niet voor diepzinnigheid zwicht in mijn gedichtjes, zelfs niet als het reply's zijn op andere gedichtjes ik ben ook maar lauw, het is per slot van rekening al avond, zoals je ook zelf al zegt anyways, goed gedaan ben blij met zulke gedichtjes kusss |
jij kan wel dichten, waus
|
whahaha ik vinnem wel leuk...gewoon leuk...heb er geen andere woorden voor..
|
anneee, you rule, leuk gedichtje! lekker vrolijk! ik geef ook niets om dat diepgaande van bijvoorbeeld amaru ofzo... dits veel leuker!!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:00. |