![]() |
Haiku's
Definitie volgt:
Vaag Japans rijmloos gedicht Dit is een haiku Doe die rozen weg ze komen mijn strot echt uit stomme valentijn Verliefdheid is kut Als je afgewezen wordt O meisje, waarom? Het leven gaat door Haar verlies, niet het mijne Meer vis in de zee Jij domme christen God bestaat echt niet, weet je Denk nou toch eens na Trilling in de grond Terpstra, vertrek aub Richter 8.4 Haiku's zijn echt cool! Voorbeeld van zelfverwijzing: Zie eerste regel Uitleg van Haiku: De lettergreepvolgorde is 5-7-5 De mijne zijn op vermoeidheid komt tevoorschijn Post nu de jouwe [Dit bericht is aangepast door Sylvain Altherian (14-02-2002).] |
dude...dr is dr 1 vammij...
Hier nog n paar van moi.. scholieren.com is een zeer coole website ik kom er heel vaak Pim Fortuyn is dom hij zei erg domme dingen nu is hij de lul Wotherspoon baalt erg vallen op het ijs doet zeer nu heeft hij geen plak Final Fantasy is de beste game serie die Square heeft gemaakt... |
Citaat:
ze komen mijn strot echt uit stomme valentijn Klopt, je hebt gelijk Vergeef mij en zeur niet meer Ik ben ook maar mens |
Citaat:
maar doe het nu echt nooit meer plagiaat is stout! |
Dit was het voor nu
vermoeidheid overspoelt mij morgen veel reply's? |
Ik moet steeds tegendraads zijn
Zo doe ik altijd 7-5-7 haiku's |
het is niet moeilijk
zeventien lettergrepen dat is een haiku |
vandaag weer sportdag
fantasieloze kutzooi ik ging er dus weg |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:14. |