![]() |
[lycos-mail] mail ontvangen in outlook (express)
gekopieert uit de lycos FAQ:
1 - Ik wil Outlook of een ander mailprogramma gebruiken voor Lycos mail, wat zijn de instellingen hiervoor? Server voor binnenkomende mail: pop.lycos.nl Server voor uitgaande mail: smtp.lycos.nl Gebruikersnaam: je volledige Lycos e-mail adres (bijv. gebruikersnaam@lycos.nl]) wachtwoord: je Lycos wachtwoord dit heb ik dus zo ingesteld in outlook, maar ik krijg de volgende error Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: 'pop.lycos.nl', Server: 'pop.lycos.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR Password supplied for *******@lycos.nl is incorrect.', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92 het wachtwoord dat ik hier invoer is hetzelfde waarmee ik op de site van lycos inlog, en daar kan ik ermee gewoon inloggen dus: doe ik iets verkeerd? of werkt de pop3-service van lycos (nog) niet? |
Controleer nog eens op typefouten in zowel je mailadres als je password. Controleer ook of je niet toevallig de CAPSLOCK aan had staan.
Als het dan nog niet werkt zou ik ff contact met Lycos opnemen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:26. |