Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Waarom altijd die kraag? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=209627)

Syphon 07-09-2002 13:46

Waarom altijd die kraag?

Beste mensen

Doen jullie altijd je kraag omhoog? of gewoon lekker bescheiden omlaag? Wat is jullie mening erover? dragen jullie ook soms meerdere kragen?

Ik doe nooit een kraag omhoog, vind het zo patserig, van kijk mij eens, je lokt iets uit. Ik ben er ook flink tegen zelfs
Heb zo mijn reden ervoor, het zijn overgens ook vaak die standaard lui.

humandoll 07-09-2002 13:55

dat doen al die personen omdat ze anders een koude nek hebben?!! :confused:

Bor 07-09-2002 14:00

soms staat een kraag omhoog gewoon leuker, maar eigenlijk ben ik er wel erg op tegen..

hmm

rodina 07-09-2002 14:07

Citaat:

Bor schreef:
soms staat een kraag omhoog gewoon leuker, maar eigenlijk ben ik er wel erg op tegen..

hmm

ja idd..

emperor crono 07-09-2002 14:08

*vindt het verwaand staan*
zeker meerdere kraagjes

Masked Mage 07-09-2002 14:10

de kraag van mijn jas KAN gewoonweg niet naar beneden ;)

Paranoide 07-09-2002 14:19

Ik laat mijn kraag gewoon waar ie is. De meeste van mijn kleren hebben niet eens een kraag, trouwens.

Roos 07-09-2002 14:29

Kraag omlaag staat vaak zo truttig. Ik doe hem niet altijd stijf omhoog, maar buig hem een beetje om, tussen "hoog" en "laag" in dus. Of nonchi een punt omhoog en de andere niet helemaal.

RuffThugg 07-09-2002 14:47

Meestal omlaag, heel soms omhoog.

Meerdere kragen, ja(overhemd en jas :rolleyes: ). Omhoog nee.

)Vampje( 07-09-2002 14:51

Citaat:

Syphon schreef:
Beste mensen

Doen jullie altijd je kraag omhoog? of gewoon lekker bescheiden omlaag?

Ik draag geen kraag.

Citaat:

Wat is jullie mening erover?
Ik vind het achterlijk.

Mysterons 07-09-2002 15:02

bij bepaalde types vind ik kragen omhoog erg lelijk. (denk aan drie kragen, ontzettende ralph laurens/tommy's enz)
ik zelf draag wel eens mn kraag omhoog voor de grap. want het past niet echt bij mn uiterlijk zegmaar :confused: . omdat ik het vroeger een beetje afkraakte :o vind ik het juist grappig om nu af en toe mn kraag omhoog te doen in combi met een skatebroek ofzo :). maar soms vind ik kragen dus wel mooi, met een vreemde combi, of gewoon becheiden 1 kraagje van een polo bij een strakke brroek ofzo, vind ik wel mooi staan.

Built to last 07-09-2002 15:06

Citaat:

Syphon schreef:

het zijn overgens ook vaak die standaard lui.

en wat bedoel je daarmee?

en waar reken je jezelf dan tot, ubermenschen?

Sterre Nina 07-09-2002 15:11

Nou ik draag altijd mij kraag omhoog als ik iets aanhebt waar een kraag aan zit. Kraag omlaag staat truttig vind ik, en kraag omhoog is echt geen uiting van verwaandheid of arrogantie.
Ik bedoel op elk gebied heb je stomme mensen, ook bij mensen met kraag omhoog maar ook zeker bij mensen met kraag omlaag bijvoorbeeld!

Dus kraag omhoog stom :rolleyes: ,omdat je het niet mooi vindt oke, maar niet om de reden dat al die mensen verwaand zijn die dat doen.

xx nina

Vice 07-09-2002 15:20

Ik let daar eigenlijk niet zo veel op.

a new noise 07-09-2002 15:40

sommige dagen poep ik niet

Esmée 07-09-2002 15:41

soms wel soms niet

Quiana 07-09-2002 15:44

Mja, hangt ervan af wat ik ga doen, wat voor blouse/jasje het is, en van mn stemming.

stella 07-09-2002 15:52

ik vind het juist mooi om het achterste deel van de kraag ( bijvoorbeeld bij een spijkerjasje) omhoog te doen, maar de rest wel gewoon omlaag.
het staat gewoon...mja...warmer...ik weet niet, ik vind het gewoon mooi.
maar idd niet de hele kraag omhoog, dat staat inderdaad patserig, zo van: kijk es hoe stoer!

Hotboy15 07-09-2002 15:59

Hee Syphon ben jij NEMO op sexwoordenboek.nl???

ik draag alleen bij mijn witte bloes de kraag omhoog als ik uitga.

DarkRaven 07-09-2002 16:29

soms beetje omhoog en soms staat hij normaal (draag bijna nooit kleding met een kraag)

bij sommige kleding staat het wel mooi (y)

de Duif met de Bijl 07-09-2002 16:43

laat die kraag maar lekke romlaag bij mij, ik zou me er alleen maar aan gaan ergeren..
van mij moet iedereen zelf weten of ie nou wel of niet de kraga omhoog doet, schijt mij niet. t liefst niet, maar wat zij willen hoor..

shanli 07-09-2002 16:45

ik doe mijn kraag altijd naar beneden,kraag omhoog vind ik,euh,niet zo staan bij mij :p

belleblaasbel 07-09-2002 17:08

ik draag geen kraag

MaLuKuGuRl 07-09-2002 17:11

Bij sommige dingen staat het gewoon leuker als je je kraag omhoog hebt..bij sommige dingen niet, het ligt trouwens of het je staat.

nare man 07-09-2002 17:31

Ik doe dat niet, dus ik trek me er ook niks van aan.

Maar inhoudelijk: het lijkt mij een middel om je te onderscheiden van andere mensen die ook kragen dragen. Wat is het verschil tussen een normaal persoon met overhemd en een hockeykakker met overhemd? De laatste heeft z'n kraag omhoog.

Alleen de laatste tijd is het dusdanig erg geworden dat je dus door de kragen het veld niet meer ziet, zodat je je juist onderscheidt als je je kraag gewoon naar beneden draagt.

Chelsea 07-09-2002 17:49

ik haat kraagjes maar als ik 't heb omlaag

Sennah 07-09-2002 17:55

*is zwaar tegen kraagjes*
'k vind het absoluut niet mooi en zie het nut er ook niet van in

Nuck 07-09-2002 18:04

Ik doe 'm soms omhoog, soms omlaag. Het staat af en toe gewoon leuker, vlotter :).

LiViNg EnD 07-09-2002 18:23

Citaat:

humandoll schreef:
dat doen al die personen omdat ze anders een koude nek hebben?!! :confused:
Nouww, heeel misschien dragen ze de kraag zoww omdat ze dat ergg moowj vinden staan..?! Of misschien omdat het 'in' is..?!

LisanneOUD 07-09-2002 18:36

Ik vind t leuk staan en totaal niet populair. Kdoe t zelf ook wel 'ns.... :o

Ninnoc 07-09-2002 18:44

jas & blous - omhoog maar de rest(polos dus) naar beneden, ijn mening over omhoog/omlaag is vrij neutraal. Maar soms zie je van de kragen ingezakt of half hoog alf laag, kleed je fatsoenlijk aan denk ik dan

the tourist 07-09-2002 18:50

Ik heb alleen een spijkerjasje met een kraag, maar die doe ik nooit omhoog. Ik vind het niet echt leuk staan, en bij een spijkerjasje al helemaal niet.

humandoll 07-09-2002 19:26

Citaat:

MoonMonkey schreef:
Ik heb alleen een spijkerjasje met een kraag, maar die doe ik nooit omhoog. Ik vind het niet echt leuk staan, en bij een spijkerjasje al helemaal niet.
couldn't agree more ;)

Avelon 07-09-2002 20:55

bij mijn bloesje staat kraag omhoog gewoon leuker

als het leuker staat waarom niet he
vaak vind ik het idd vlotter staan
maar dat kan ook komen doordat die mening erbij ingedrukt is

Hotboy15 08-09-2002 13:18

Hee Syphon ben jij NEMO op sexwoordenboek.nl?

the exploding boy 08-09-2002 13:24

kraag is lekker warm en houdt je nek omhoog als je bijna in slaap valt, tenminste bij mij dan :confused:

charly not 08-09-2002 13:46

Citaat:

nare man schreef:
Ik doe dat niet, dus ik trek me er ook niks van aan.

Maar inhoudelijk: het lijkt mij een middel om je te onderscheiden van andere mensen die ook kragen dragen. Wat is het verschil tussen een normaal persoon met overhemd en een hockeykakker met overhemd? De laatste heeft z'n kraag omhoog.

Alleen de laatste tijd is het dusdanig erg geworden dat je dus door de kragen het veld niet meer ziet, zodat je je juist onderscheidt als je je kraag gewoon naar beneden draagt.

dat is echt dikke onzin wat je nu zegt, echt niet iedereen die een zogenaamde "hockeykakker" is, en dan lees ik: iemand die op hockey zit en polo's en overhemden draagt.. hebben echt NIET altijd hun kraag omhoog. --> dat is gewoon het 'idee' wat sommige mensen hebben van mensen die op hockey zitten :rolleyes: wat ik overigens een beetje jammer vind

rare pop! 08-09-2002 14:03

Boeje of je kraa omhoog of omlaag staat, als die mensen er toch gelukkig mee zijn, of als zij zich er prettig bij voelen, ik vind het nie mooj, maar daar gaat het nie om, het gaat er toch om dat die mensen het zelf euk vinden??

Alleen een ding begrijp ik nie, waarom zou je er tegen zijn??

UnUsual 08-09-2002 14:07

Citaat:

rare pop! schreef:

Alleen een ding begrijp ik nie, waarom zou je er tegen zijn??

nou dat wordt dus gezegd,
het lijkt dan net of je heel arrogant bent. en dat je ff extra kak wil zijn, zo'n strijd leveren ze bij mij op school (n)

rare pop! 08-09-2002 14:11

Citaat:

UnUsual schreef:

het lijkt dan net of je heel arrogant bent. en dat je ff extra kak wil zijn, zo'n strijd leveren ze bij mij op school (n)

oow zo, oke, nou ja, laat ze lekker arrogant zijn haha, meeste "alternatieve" mensen (om het zo even uit te drukken) zijn vaak véél socialer!! (is mij op gevallen) maar ja, ik kan ook bevooroordeeld zijn

Qamra 08-09-2002 14:18

Kheb een vestje en een jasje waar dat hoort.. verder laat ik alles netjes naar beneden (behalve in combinatie met dat vestje en jasje :))

Syphon 08-09-2002 14:39

Citaat:

Hotboy15 schreef:
Hee Syphon ben jij NEMO op sexwoordenboek.nl?
JAAAAAAAAAAAAAAAA :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Ja post vaak ook allebei de topics, meer reactie maar ben het ja.

*Butterfly* 08-09-2002 14:43

Als ik een kraag heb dan staat tie altijd omhoog....Ook met een spijkerjastje. Hoe meer kragen hoe beter.

Ben ik nu arrogant???? :rolleyes:

UnUsual 08-09-2002 14:47

Citaat:

*Butterfly* schreef:

Ben ik nu arrogant???? :rolleyes:

als je er zo'n hoofd bij trekt als dat smiletje.... :)

Esmée 08-09-2002 15:05

mensen wat boeit het echt, doe m omhoog als het leuk staat bij je outfit en omlaag als het niet leuk staat, klaar :rolleyes:

Scarlett 08-09-2002 15:13

Ik vind omhoog leuker staan dan omlaag, dus zet ik 'm omhoog. Moet daar nou zo'n probleem van gemaakt worden? :|

:confused:

S 08-09-2002 15:21

Citaat:

Esmée schreef:
mensen wat boeit het echt, doe m omhoog als het leuk staat bij je outfit en omlaag als het niet leuk staat, klaar :rolleyes:

Aah... Esmée begint steeds directer te worden. :cool:

Ik ben het er trouwens helemaal mee eens.

jellerd 08-09-2002 15:44

Citaat:

MoonDance schreef:
bij bepaalde types vind ik kragen omhoog erg lelijk. (denk aan drie kragen, ontzettende ralph laurens/tommy's enz)
ik zelf draag wel eens mn kraag omhoog voor de grap. want het past niet echt bij mn uiterlijk zegmaar :confused: . omdat ik het vroeger een beetje afkraakte :o vind ik het juist grappig om nu af en toe mn kraag omhoog te doen in combi met een skatebroek ofzo :). maar soms vind ik kragen dus wel mooi, met een vreemde combi, of gewoon becheiden 1 kraagje van een polo bij een strakke brroek ofzo, vind ik wel mooi staan.

Ik ben het hier wel mee eens, ik heb ook wel eens mijn kraag omhoog bij een rugby/polo en dan gewoon een wijde skatebroek en skateschoenen blablabla aanhebben, ik vind die tegenstelling wel kewl (y) en ookal hebben mensen hun kraag omhoog, je hebt er toch geen last van......Mensen die dat kewl vinden (voor de hokjesproppers onder ons...kakkers) vinden het weer niet kewl dat iemand een wijde broek aanheeft of pikzwarte make-up.....agh laat iedereen lekker in zijn waarde........als iemand zijn kraag omhoog wil doen, moet ie dat lekker doen.......

jellerd 08-09-2002 15:46

Citaat:

Jewel schreef:
Ik vind omhoog leuker staan dan omlaag, dus zet ik 'm omhoog. Moet daar nou zo'n probleem van gemaakt worden? :|

:confused:

compleet mee eens :)

jellerd 08-09-2002 15:52

Citaat:

UnUsual schreef:

god o god, is dat bij bijv. skaters dan niet zow, wie de grootste en dikste en breedste skateschoenen heeft is da bomb ( :rolleyes: ) en wie de meest opvallende gothicjurk heeft is de stoerste gothicheks.......dat is bij elke "doelgroep" zo......mensen proberen iets te zoeken om zichzelf te onderscheiden van de rest, maar jah lukt dat ze altijd....:), zorry hoor, maar ik zit op de grootste kakopleiding van Nederlande en het zijn over het algemeen hele toffe mensen en die kraag hebben ze omhoog, omdat ze dat gaaf vinden staan, egt niet omdat ze zich dan verheven boven de rest voelen.......mensen denk is ff na voor dat je wat gaat zeggen....

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:57.