Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   dr martens, en dan van die hoge!! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=209639)

humandoll 07-09-2002 14:00

dr martens, en dan van die hoge!!

Heej...
ik heb zo net dr martens gekocht, van die hele( nee geen half) hoge, en zwarte. Ze hebben me 63 euro gekost, het was ook in een tweedehands zaakje, maar anyway ze waren nooit gedragen...en precies mijn maat :p ik vind dit gewoon echt cool!
weet iemand hoeveel deze in de winkel kosten? zouden jullie hetzelfde hebben gedaan als ik in dit geval??!
greetz

Rrr. 07-09-2002 14:01

Post es een foto :) zijn mooie schoenen!

RegenboogLollie 07-09-2002 14:09

Citaat:

humandoll schreef:
Heej...
ik heb zo net dr martens gekocht, van die hele( nee geen half) hoge, en zwarte. Ze hebben me 63 euro gekost, het was ook in een tweedehands zaakje, maar anyway ze waren nooit gedragen...en precies mijn maat :p ik vind dit gewoon echt cool!
weet iemand hoeveel deze in de winkel kosten? zouden jullie hetzelfde hebben gedaan als ik in dit geval??!
greetz

sijn t toefallig van diej met soort van hokjes erin???
dan heb k m ook ;)
foor 60 euro :D

the exploding boy 07-09-2002 14:09

[cemslutter hier]

Ja als ik een paar mooie schoenen vind,mijn maat zijn en ze zijn heel erg goedkoop dan zou ik ze kopen :)
Maar ik zou niet zomaar schoenen kopen alleen omdat ze heel goedkoop zijn ofzo :)

humandoll 07-09-2002 14:10

Citaat:

RegenboogLollie schreef:

dan heb k m ook ;)

nee, geen hokjes. echt van het merk dr martens zelf. en gewoon egaal zwart(glans) maar wel goedkoop he ;) :D

RegenboogLollie 07-09-2002 14:11

Citaat:

humandoll schreef:

nee, geen hokjes. echt van het merk dr martens zelf. en gewoon egaal zwart(glans) maar wel goedkoop he ;) :D

dan heb k semet soort van gegrafeerde hokjes dr in ;) gloof dat ie verder zelfde is *glans ook ja* :p

humandoll 07-09-2002 14:12

Citaat:

the exploding boy schreef:
[cemslutter hier]

Ja als ik een paar mooie schoenen vind,mijn maat zijn en ze zijn heel erg goedkoop dan zou ik ze kopen :)
Maar ik zou niet zomaar schoenen kopen alleen omdat ze heel goedkoop zijn ofzo :)

ik wou ze ook al heel erg lang, ik had het iedereen verteld...maar ja dat ik ze nog eens echt zou gaan kopen weet ik veel dat mij ook eens zoiets leuks overkomt... :p

humandoll 07-09-2002 14:13

Citaat:

RegenboogLollie schreef:

dan heb k semet soort van gegrafeerde hokjes dr in ;) gloof dat ie verder zelfde is *glans ook ja* :p

die lijken mij ook wel gaaf, maar dc martens zijn sowieso al gaaf... ;)

RegenboogLollie 07-09-2002 14:13

Citaat:

humandoll schreef:

die lijken mij ook wel gaaf, maar dc martens zijn sowieso al gaaf... ;)

haha :D jah :p

Paranoide 07-09-2002 14:25

Citaat:

[cemslutter hier]

belleblaasbel 07-09-2002 17:12

ik heb net ook dr martens gekocht, alleen dan van die half lange volgens mij ik heb nog nooit van die hoge gezien mja. ze zijn ong. 10 cm boven m'n enkel en zijn rood. het model wat iedereen heeft duss alleen dan tog weer net iets anders, of wat iedereen had heo je het maar wil zeggen.

shanli 07-09-2002 17:32

'k Ging vandaag ook nieuwe dr. martens kopen,poeh,waren ze niet in mijn maat,volgens mijn moeder :confused: (ik was er wel bij,ze vond dat ik ne 40 moest nemen :| vrouwen he,... :rolleyes: ;) )

LisanneOUD 07-09-2002 19:02

Dr Martens zijn cool :cool: (y) *heeft ze zelf ook*

the tourist 07-09-2002 19:10

Het is vandaag dr martens dag zeker? :)
Ik wilde ze ook kopen, alleen ik ben er nog niet uit welke kleur ik neem......

~Third Day~ 07-09-2002 20:02

Lachu, ik ga ook nog DM's kopen.
Van Metallic blue! :p

Avelon 07-09-2002 20:10

oh nu ga ik heel erg blij doen :P
want ik heb ook hoge en ze waren lekker 5/10 euro (geeeen idee meer) :P
-moet ze alleen nog steeds schoonmaken

maar ik wil ook allerlei verschillende kleurtjes! dat is hip! maar duur *snik* (nuttigheid alom)

hoeva 07-09-2002 20:28

hmmz... ze koste €139,- in de winkel
en ik ga zow gek zijn om ze te kope... jepz... :p

Vice 07-09-2002 21:52

De mijne waren fl200,-

Ik vind de kleur niet meer zo mooi, weet iemand hoe je ze donkerder kan maken (ze zijn van zichzelf roze/paars)

yvonnaah 07-09-2002 22:48

kep ook ooit dr martins gehad en die vink nog steeds kewl maar ze passuih nie zo goed onder die broeken die ik nu draag (vind ik dan... :rolleyes: ) maarruhh... kep ze toen gekocht voor 230 gulden ofzoow... maar da waren nie van die hoge die jij nu hebt gekocht maar ik denk dat ze in guldens... 250 gulden ofzoow kosten??

the tourist 08-09-2002 14:08

Citaat:

liefferd schreef:
kep ook ooit dr martins gehad en die vink nog steeds kewl maar ze passuih nie zo goed onder die broeken die ik nu draag (vind ik dan... :rolleyes: ) maarruhh... kep ze toen gekocht voor 230 gulden ofzoow... maar da waren nie van die hoge die jij nu hebt gekocht maar ik denk dat ze in guldens... 250 gulden ofzoow kosten??
Het 'normale' model zeg maar, die jij bedoelt denk ik, zijn 100 euro, en met kreukelstofje 105

En ik weet nog steeds niet welke kleur ik wil :(

FullMoon 08-09-2002 22:40

Citaat:

RegenboogLollie schreef:

dan heb k m ook ;)

nepslangenleeralike? heb ik ook. rotterdam gehaald in de uitverkoop €60. normaal kosten ze 260 gulden en ik heb geen zin om te rekenen. anyway, humandoll. groot gelijk dat je zo enthousiast bent hierover. €63,- is geen geld. go girl.

Roxy 09-09-2002 12:27

mwah ik vind doc's nie zo heel gaaf, ik vind ze vergeleken met skateschoentjes nie lekker zitten... ik heb wel een stel neppe, halfhoge en maar kheb ze nooit aan, alleen op pukkelpop met al die modder waren ze wel erg fijn :)

Blubje 09-09-2002 13:26

ik heb ook pas nieuwe! gewoon zwarte, en ik denk half hoog? (14 gaatjes aan iedere kant iig) en de mijne waren ook maar 79 euro terwijl die normaal 104 euro zijn ofsoow :)

Yacine 09-09-2002 19:12

Ik heb ook supertoffe, geel en zwart met paarse bloemetjes voor maar E50 in de uitverkoop!!! Ben er echt superblij mee!!!

humandoll 09-09-2002 20:59

Citaat:

Bertine schreef:
Lachu, ik ga ook nog DM's kopen.
Van Metallic blue! :p

die wil ik ook!!
Soms kan ik echt wel kwijlen als ik iemand met 'mijn'schoenen (duzz die ik errug graag wil hebben) zie lopen...grrz! :mad:

humandoll 09-09-2002 21:00

Citaat:

Yacine schreef:
Ik heb ook supertoffe, geel en zwart met paarse bloemetjes voor maar E50 in de uitverkoop!!! Ben er echt superblij mee!!!
ja! dat zal zeker wel! maar die heb ik nog nooit gezien!! zijn volgens mij echt heel cool&speciaal!

freakjuh 09-09-2002 21:48

bloemetjes? woei!!

ik heb paarse halfhoge :)

Paranoide 10-09-2002 11:03

Ghe, mijn doc martins waren lekker gratis.

Lichtblauw, halfhoog, met zo'n krantenknipselpatroon :)

Gekregen van iemand met waanzinnig rijke ouders, nadat ze ze een keer of drie heeft aangehad en had besloten dat ze niet fijn zaten.

[edit]
Ik moet trouwens zeggen dat m'n kisten veel fijner lopen dan de docs.
[/edit]

Hukkie 10-09-2002 12:43

Citaat:

Avelon schreef:
oh nu ga ik heel erg blij doen :P
want ik heb ook hoge en ze waren lekker 5/10 euro (geeeen idee meer) :P
-moet ze alleen nog steeds schoonmaken

maar ik wil ook allerlei verschillende kleurtjes! dat is hip! maar duur *snik* (nuttigheid alom)

Hoe kom je zo goedkoop aan Doc's..?! :eek:

En kleurtjes zijn idd hip. Ik heb hele mooie gifgroene kuitlaarzen gezien (Doc's uiteraarsch) met prikkeldraad en een beetje zwart. Maar die zullen wel heel belachelijk duur zijn, ik durfde niet op het prijskaartje te kijken :(

the exploding boy 10-09-2002 13:15

Citaat:

humandoll schreef:
zouden jullie hetzelfde hebben gedaan als ik in dit geval??!
greetz

neej wie koopt er nougoedkope , nooit gedragen schoenen, die precies in de goede maat zijn? :confused:

Cathode 10-09-2002 20:39

Citaat:

Hukkie schreef:

Hoe kom je zo goedkoop aan Doc's..?! :eek:

En kleurtjes zijn idd hip. Ik heb hele mooie gifgroene kuitlaarzen gezien (Doc's uiteraarsch) met prikkeldraad en een beetje zwart. Maar die zullen wel heel belachelijk duur zijn, ik durfde niet op het prijskaartje te kijken :(

jaaaaa! die heb ik ook gezien in de docshop in Londen. Was in de uitverkoop, maar ze hadden mijn maat niet meer helaas. Het was dacht ik daar 50 pond (150 piek). En later zag ik ze in een andere winkel in Londen voor 90 pond, maar dat was iets te prijzig...

humandoll 12-09-2002 14:43

Citaat:

neej wie koopt er nougoedkope , nooit gedragen schoenen, die precies in de goede maat zijn? :confused:

:confused: :confused: :confused:

Qamra 12-09-2002 14:47

Citaat:

humandoll schreef:

:confused: :confused: :confused:

Boy was sarcastisch :)

dr martens 12-09-2002 18:33

Ik heb 10 gaats Doc's en die waren 100 Pleuro. Dus die van jou waren nog veel duurder nieuw:)

hitsiepitsie 13-09-2002 19:30

ik heb ze ook alleen dan half lang die waren al 112 euro :eek:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:10.