![]() |
het einde
ik huilde
rolde mij op zoals ik vroeger vaak gedaan heb ik druk mijn beer zacht tegen me aan en droog mijn tranen aan zijn vacht ik weet t ik ben nu eenmaal groot geworden en een groot meisje hoort dat niet te doen maar ik voel me weer zo klein als toen alles was zo vredig. geen zorgen,geen verdriet... maar ik moet opgroeien . niet meer omkijken ,niet meer denken aan toen maar waarom doet groot zijn toch zo'n pijn? zachtjes druk ik mijn beer dichter tegen mij aan. en denk aan jou denk aan hoeveel ik je mis nu jij er niet meer bent en ik alleen ben met men beer zachtjes sterft het geluid weg geen tranen meer niet meer terug denken aan toen en zien hoe lang ik het hier volhoud tranen zijn gewist en verdwenen opgevangen door die ene die alles weet en alles draagt van mijn leed dat nu stillaan vervaagt ik kan het niet meer aan en met mijn tranen sterven ook mijn ziel een laatste snik en alles is voorbij ik weet niet of t wel goed is maar van mezelf vind ik dat ik niet kan dichten maar ik moest t even kwijt want lang zal ik t niet meer volhouden misschien t laatste gedichtje en nog sugesties voor een ander einde? da moogt ge geven. ook commentaar is welkom . |
De kat vind van niet
Hij kan hem niet verstaan Nu is dat van de baan Want grote mensen praten niet met poezen http://forum.scholieren.com/biggrin.gif |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:59. |