![]() |
meisjes die pil nemen
vrijen jullie met condoom of zonder?
|
ik heb een vaste vriend, dus zonder condoom
|
als ik aan pil ben doe ik het zonder.. omdat we nooit met een ander hebben gedaan, en 't gaat niet zomaar uit.. en we doen het niet met de eerste de beste... dus we zijn wel voorzichtig. maar toch zonder condoom.. jah logisch :rolleyes: nouwja.. maak nie uit... we doen het dus gewoon zonder..
|
Citaat:
Ik ben aan de pil en wij gebruiken geen condooms. |
Citaat:
|
Kan je eigenlijk als je allebei nog nooit eerder seks hebt gehad, veilig (qua soa's) vrijen als het meisje aan de pil is???
|
Citaat:
*weet nog steeds niej hoe het onstaat* |
Citaat:
|
Heb vaste vriend, slik pil, en neuk (pardon) zonder condoom.
Enige nadeel is het sperma dat er na de daad uit loopt vind ik... |
Citaat:
|
deed het met mijn ex zonder
|
Citaat:
|
Citaat:
want ik vind het idd ook vervelend :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
condoom+pil blijft het veiligste
|
Citaat:
doen we pas een week zo hoor, maar 't is heel fijn zo. gedaan met druppen. moet je daarvoor al veertien maand seksen, om dat eindelijk door te hebben!? ;) (en niet te vergeten, het is echt wel show om hem te zien klaarkomen en dat warme vocht over je buik te voelen stromen...) xxx |
Citaat:
En tja, ik ga altijd gewoon even naar de wc, dan loopt het spul er vanzelf zo uit... zolang je ligt is er niets aan de hand, dus je kan ook gewoon eerst slapen oid... Maar ja, moet je natuurlijk zelf weten he :) |
Ik zou het ook met condoom doen.
|
zonder...
tis me eerste vriend.. (en ik voor hem het eerste meisje.. ) En ik ben aan de pil, want op een baby zitten we natuurlijk nog niet te wachten ;) |
zonder..
|
Mijn vriend is gestereliseerd (of hoe je het ook mag schrijven) en absoluut soa-vrij dus zonder condoom
|
Citaat:
:D de pil rules. |
Citaat:
|
Ik neem de pil & we doen het meestal zonder condoom. We zijn al 1.5 jaar samen, 't is mijn eerste keer met hem geweest en voor hem wel zijn tweede.
Idd wel vervelend dat je zo uitloopt, 'k moet altijd naar de wc. (n) Vandaar dat we het soms wel es met condoom doen, hij heeft er geen last van. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nou met condoom heb ik gewoon geen zin in.. al dat gekluns.. en volgens mij (maarja ik ben meisje) is dat veel minder lekker voor jongen.. en condoom kan ook nog eens scheuren.. en dan ben je weer bij het helemaal zonder iets vrijen terechtgekomen.. wat ja.. ('k wete het.. stom ... stom....stom) wij dus gedaan hebben... maarja.. hij had geen condooms, vanwege de reden die ik net heb verteld.. en het kwam nogal onverwacht zeg maar.. want we wilden echt wachten tot november...(mag ik aan de pil) alleen was de lust nogal groot.... maar we hebbe goed voornemen... niet meet vrijen voordat we allebei 16 zijn :) 'k zit toch in mijn periode als ik stefan weer zie.. duss zal geen probleem zijn... |
Toen ik nog een vriend had zonder...
|
Citaat:
Hier het 'vriendje' dus.... De eerste keer is het wel even raar en wennen, maar ik zit er echt niets mee in hoor. Het is ook prettiger als je een uur nadien terug "zin" hebt, anders schuift het veel te hard en heb je er ook weinig aan. Enfin, ik vind het beter zo. Groeten xxx jan |
Citaat:
|
Zonder. In het begin, toen ik hem net slikte, met. Ligt er natuurlijk ook aan met wie je het doet, of hij/zij een vetrouwd iemand is. Onthou gewoon goed dat de pil niet voor 100% bescherming zorgt. :( (n)
|
Mijn vriendin is aan de pil, de eerste paar maanden deden we het zonder condoom, nu voortaan met omdat ze het uitloopeffect toch niet zo geweldig vindt. Ik doe het liever met condoom dan dat ik op mijn/haar buik klaar zou moeten komen.
|
Citaat:
|
Zonder.
Heb trouwens een vaste vriend voor nu bijna een jaar. Dan vind ik dat wel kunnen eigenlijk. |
emperor crono schreef:
Kan je eigenlijk als je allebei nog nooit eerder seks hebt gehad, veilig (qua soa's) vrijen als het meisje aan de pil is??? de pil is NIET tegen soa's maar tegen zwangerschap!!! en zelfs als je allebei nog nooit sex hebt gehad kan je een soa hebben... Je kan er drager van zijn zonder je het weet. Ik geef toe die kans is natuurlijk relatief klein, maar je weet nooit dat je in contact bent gekomen met besmet bloed of zo. Dus pil is niet tegen SOA !!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:43. |