Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   meisjes die pil nemen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=209854)

fruitvliegje 07-09-2002 17:22

meisjes die pil nemen

vrijen jullie met condoom of zonder?

Andijvie 07-09-2002 17:58

ik heb een vaste vriend, dus zonder condoom

StefanLovertje 07-09-2002 21:20

als ik aan pil ben doe ik het zonder.. omdat we nooit met een ander hebben gedaan, en 't gaat niet zomaar uit.. en we doen het niet met de eerste de beste... dus we zijn wel voorzichtig. maar toch zonder condoom.. jah logisch :rolleyes: nouwja.. maak nie uit... we doen het dus gewoon zonder..

punkyfish 07-09-2002 21:32

Citaat:

StefanLovertje schreef:
als ik aan pil ben doe ik het zonder.. omdat we nooit met een ander hebben gedaan, en 't gaat niet zomaar uit.. en we doen het niet met de eerste de beste... dus we zijn wel voorzichtig. maar toch zonder condoom.. jah logisch :rolleyes: nouwja.. maak nie uit... we doen het dus gewoon zonder..
Stiekem vraag ik me af waarom jullie niet totdat jij aan de pil bent condooms gebruiken... Mgoed.

Ik ben aan de pil en wij gebruiken geen condooms.

Kirk22 07-09-2002 23:40

Citaat:

StefanLovertje schreef:
als je graag op je 16e met een kind wil zitten zou ik het zo doen ja. Laat je eens voorlichten.

emperor crono 08-09-2002 00:12

Kan je eigenlijk als je allebei nog nooit eerder seks hebt gehad, veilig (qua soa's) vrijen als het meisje aan de pil is???

LM 08-09-2002 00:21

Citaat:

emperor crono schreef:
Kan je eigenlijk als je allebei nog nooit eerder seks hebt gehad, veilig (qua soa's) vrijen als het meisje aan de pil is???
Volgens mij wel :)

*weet nog steeds niej hoe het onstaat*

Tsu 08-09-2002 11:40

Citaat:

emperor crono schreef:
Ik weet wel zeker dat dat kan!

metalgirl 08-09-2002 13:06

Heb vaste vriend, slik pil, en neuk (pardon) zonder condoom.
Enige nadeel is het sperma dat er na de daad uit loopt vind ik...

Kirk22 08-09-2002 14:58

Citaat:

metalgirl schreef:

kan je toch voorkomen :confused: Lijkt mij.

rabecca 08-09-2002 17:40

deed het met mijn ex zonder

Demiurge 08-09-2002 18:46

Citaat:

emperor crono schreef:
je kunt een soa oplopen,.. maar geen echt schadelijke soa,.. denk maar aan Schaamluis..

fruitvliegje 08-09-2002 18:47

Citaat:

Kirk22 schreef:

kan je toch voorkomen :confused: Lijkt mij.

ahja? hoe dan? :confused:
want ik vind het idd ook vervelend :p

Kirk22 08-09-2002 19:24

Citaat:

fruitvliegje schreef:

ahja? hoe dan? :confused:
want ik vind het idd ook vervelend :p

lijkt me niet zo moeilijk: je vriendje niet in jou laten klaarkomen. Da's toch geen hogere wiskunde?

Lindansje 08-09-2002 19:48

Citaat:

Kirk22 schreef:

lijkt me niet zo moeilijk: je vriendje niet in jou laten klaarkomen. Da's toch geen hogere wiskunde?

niet de gezelligste oplossing

Maartenpaarten 08-09-2002 20:22

condoom+pil blijft het veiligste

*blue angel* 08-09-2002 20:46

Citaat:

Lindansje schreef:

niet de gezelligste oplossing

ik vind persoonlijk eigenlijk van wel. lig ik vanonder komt hij op mijn buik: afkuisen en geen gezever met zakdoeken meer, ligt hij vanonder komt hij op zijn eigen buik: zelfde verhaal.
doen we pas een week zo hoor, maar 't is heel fijn zo. gedaan met druppen. moet je daarvoor al veertien maand seksen, om dat eindelijk door te hebben!? ;)
(en niet te vergeten, het is echt wel show om hem te zien klaarkomen en dat warme vocht over je buik te voelen stromen...)

xxx

Andijvie 08-09-2002 20:53

Citaat:

*blue angel* schreef:
ik vind persoonlijk eigenlijk van wel. lig ik vanonder komt hij op mijn buik: afkuisen en geen gezever met zakdoeken meer, ligt hij vanonder komt hij op zijn eigen buik: zelfde verhaal.
doen we pas een week zo hoor, maar 't is heel fijn zo. gedaan met druppen. moet je daarvoor al veertien maand seksen, om dat eindelijk door te hebben!? ;)
(en niet te vergeten, het is echt wel show om hem te zien klaarkomen en dat warme vocht over je buik te voelen stromen...)

xxx

Hmm... lijkt me voor hem toch fijner dat hij in je kan klaarkomen? Vindt mijn vriend iig zo...
En tja, ik ga altijd gewoon even naar de wc, dan loopt het spul er vanzelf zo uit... zolang je ligt is er niets aan de hand, dus je kan ook gewoon eerst slapen oid...
Maar ja, moet je natuurlijk zelf weten he :)

tomtommertje 09-09-2002 03:21

Ik zou het ook met condoom doen.

nl2suzy 09-09-2002 10:34

zonder...

tis me eerste vriend.. (en ik voor hem het eerste meisje.. )
En ik ben aan de pil, want op een baby zitten we natuurlijk nog niet te wachten ;)

ZHAzha 09-09-2002 11:05

zonder..

Somebody Special 09-09-2002 11:53

Mijn vriend is gestereliseerd (of hoe je het ook mag schrijven) en absoluut soa-vrij dus zonder condoom

Krummeltje 09-09-2002 15:33

Citaat:

metalgirl schreef:

I couldn't agree more. Ik ben net een weekje aan de pil, en mijn vriend vindt het best wel een verbetering, daarvoor deden we het met condoom. Maar aangezien ik hem ontmaagd heb en hij mij (jahaaa :rolleyes: :confused: ) kan het dus wel.

:D de pil rules.

kastdeur 09-09-2002 15:37

Citaat:

fruitvliegje schreef:
we gaan zonder doen (y) :o :p

casey 09-09-2002 15:54

Ik neem de pil & we doen het meestal zonder condoom. We zijn al 1.5 jaar samen, 't is mijn eerste keer met hem geweest en voor hem wel zijn tweede.
Idd wel vervelend dat je zo uitloopt, 'k moet altijd naar de wc. (n) Vandaar dat we het soms wel es met condoom doen, hij heeft er geen last van.

StefanLovertje 09-09-2002 16:01

Citaat:

punkyfish schreef:
Stiekem vraag ik me af waarom jullie niet totdat jij aan de pil bent condooms gebruiken... Mgoed.

wie zegt dat stefan en ik nu nog met elkaar vrijen?

Citaat:

kirk22 schreef:
als je graag op je 16e met een kind wil zitten zou ik het zo doen ja. Laat je eens voorlichten.
ik wil niet met een kind zitte op mijn 16e.. en lees nou wat ik zeg :confused: ik zeg: als ik aan de pil ben doe ik het toch zonder condoom.... daar krijg je toch geen kind van.. als je het met de pil doet???

punkyfish 09-09-2002 16:05

Citaat:

StefanLovertje schreef:
wie zegt dat stefan en ik nu nog met elkaar vrijen?

Je hoeft me niet meteen aan te vallen, ben gewoon nieuwsgierig... Waarom jullie wachten tot je aan de pil bent en niet 'gewoon' een condoom gebruiken. Hebben mijn vriend en ik trouwens ook zo'n beetje gedaan, maar dat was maar een maandje en met bepaalde redenen...

punkyfish 09-09-2002 16:08

Citaat:

Krummeltje schreef:
Ik ben net een weekje aan de pil, en mijn vriend vindt het best wel een verbetering, daarvoor deden we het met condoom.
De pil is toch nog niet helemaal veilig/betrouwbaar na 1 weekje? Dat is trouwens wel raar, want twee vriendinnen en ik hebben alledrie dezelfde pil, maar onze dokters zeiden allemaal andere dingen... De ene zei dat hij na 2 maanden veilig was, de andere na 1 strip en de mijne na 2 weken... Maarja.

kastdeur 09-09-2002 16:11

Citaat:

punkyfish schreef:
De pil is toch nog niet helemaal veilig/betrouwbaar na 1 weekje? Dat is trouwens wel raar, want twee vriendinnen en ik hebben alledrie dezelfde pil, maar onze dokters zeiden allemaal andere dingen... De ene zei dat hij na 2 maanden veilig was, de andere na 1 strip en de mijne na 2 weken... Maarja.
zit wel een boekje bij waar alles instaat.

StefanLovertje 09-09-2002 16:12

Citaat:

punkyfish schreef:
Je hoeft me niet meteen aan te vallen, ben gewoon nieuwsgierig... Waarom jullie wachten tot je aan de pil bent en niet 'gewoon' een condoom gebruiken. Hebben mijn vriend en ik trouwens ook zo'n beetje gedaan, maar dat was maar een maandje en met bepaalde redenen...
okee sorry voor het 'aanvallen' maar ik voel me ook nogal eens aangevallen hier dusja.. vandaar... maargoed sorry dus..

nou met condoom heb ik gewoon geen zin in.. al dat gekluns.. en volgens mij (maarja ik ben meisje) is dat veel minder lekker voor jongen.. en condoom kan ook nog eens scheuren.. en dan ben je weer bij het helemaal zonder iets vrijen terechtgekomen.. wat ja.. ('k wete het.. stom ... stom....stom) wij dus gedaan hebben... maarja.. hij had geen condooms, vanwege de reden die ik net heb verteld.. en het kwam nogal onverwacht zeg maar.. want we wilden echt wachten tot november...(mag ik aan de pil) alleen was de lust nogal groot....

maar we hebbe goed voornemen... niet meet vrijen voordat we allebei 16 zijn :) 'k zit toch in mijn periode als ik stefan weer zie.. duss zal geen probleem zijn...

Pinkish Dress 09-09-2002 16:31

Toen ik nog een vriend had zonder...

ufo2230 09-09-2002 16:45

Citaat:

Andijvie schreef:

Hmm... lijkt me voor hem toch fijner dat hij in je kan klaarkomen? Vindt mijn vriend iig zo...
En tja, ik ga altijd gewoon even naar de wc, dan loopt het spul er vanzelf zo uit... zolang je ligt is er niets aan de hand, dus je kan ook gewoon eerst slapen oid...
Maar ja, moet je natuurlijk zelf weten he :)

Hier het 'vriendje' dus....

De eerste keer is het wel even raar en wennen, maar ik zit er echt niets mee in hoor.
Het is ook prettiger als je een uur nadien terug "zin" hebt, anders schuift het veel te hard en heb je er ook weinig aan.

Enfin, ik vind het beter zo.

Groeten
xxx jan

ieyor 09-09-2002 21:16

Citaat:

fruitvliegje schreef:
met... ik ben nl zon slim figuur dat minstens 1x per maand de pil vergeet :o (mjah kben beswel vergeetachtig nl :o)

)Vampje( 10-09-2002 14:01

Zonder. In het begin, toen ik hem net slikte, met. Ligt er natuurlijk ook aan met wie je het doet, of hij/zij een vetrouwd iemand is. Onthou gewoon goed dat de pil niet voor 100% bescherming zorgt. :( (n)

Sikamikanico 10-09-2002 16:02

Mijn vriendin is aan de pil, de eerste paar maanden deden we het zonder condoom, nu voortaan met omdat ze het uitloopeffect toch niet zo geweldig vindt. Ik doe het liever met condoom dan dat ik op mijn/haar buik klaar zou moeten komen.

Tsu 18-09-2002 12:11

Citaat:

fruitvliegje schreef:
Lekker zonder!!!!!!! :D

Black Sugar 18-09-2002 19:10

Zonder.

Heb trouwens een vaste vriend voor nu bijna een jaar. Dan vind ik dat wel kunnen eigenlijk.

Sterrenkijkster 18-09-2002 19:16

emperor crono schreef:

de pil is NIET tegen soa's maar tegen zwangerschap!!!
en zelfs als je allebei nog nooit sex hebt gehad kan je een soa hebben... Je kan er drager van zijn zonder je het weet.
Ik geef toe die kans is natuurlijk relatief klein, maar je weet nooit dat je in contact bent gekomen met besmet bloed of zo.

Dus pil is niet tegen SOA

!!!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:43.