![]() |
ZuLLeN Ze 'T ooiT VeRGeTeN...
opmerking hier
opmerking daar waarom doen ze dat nou wist ik het maar... laat het nou hangen laat het nou gaan maar elke keer weer herinneren ze me eraan... het is gebeurd en ik heb zo'n spijt maar het word maar geen verleden tijd... ik hoop altijd hielden ze maar op dan liet ik het achter en sloot ik het op... dan vergeet ik alles tot op de laatste snee ze zullen nooit begrijpen waarom ik het deed... ------------------------------------------------------------------------------------ jaar geleden geschreven, hij is niet fantastisch, maar zo was het wel |
Ik zie mezelf erin maar dan als ik gepest wordt. waar heb jij het voor geschreven?? wil ik graag weten!
|
Op zich is het gedicht niet echt geweldig, maar misschien dat het een van je eerste gedichten was? (Sorry als ik je nu beledig :() Het gevoel heb je daarentegen wel weer goed weergegeven (y) , ik kan de wanhoop voelen.
|
eey meis!!
mooi verwoord hoor (y) qua stijl '/h gedicht herken ik mezelf heel erg, toen ik nog af en toe een gediggies schreef......... who cares??? als je je gevoel maar kwijt kunt, toch??? kuzzie |
het wordt
|
vindt hem niet zo erg super,...maar kunt idd je gevoel erin lezen!
|
je drukt idd mooi je gevoel uit, maar ik vind het niet zo mooi geschreven... :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:09. |