![]() |
nog nooit klaargekomen
zoals de topic al zegt, erg frustrerend duzz..zijn dr misschien speciale standjes voor dat ut wel lukt ofzow
xuzz.. |
standjes? ik denk dat je eerst es met jezelf wat moet gaan proberen.
|
en stel dat ut met jezelf dan wel lukt, dan heb je vriendjuh er nog niks aan
|
Citaat:
|
standjuh
vriendjuh :( sex is wat je er zelf van maakt , tenzij je echt een probleem hebt en dit is zeker weten geen probleem En sex draait niet alleen om klaarkomen :S |
je hebt toch een rechterhand? En anders kun je daar gepaste hulpmiddelen voor krijgen.
|
Citaat:
Ik begrijp der goed, ik wens je veel succes. Blijven proberen :) |
Tja, ik heb 't ook (zie topic: te fel)
|
Citaat:
|
HI!
Bij mij heeft het ook super lang geduurd voor dat ik klaarkwam.. Ik heb veel bedpartners gehad.. maar ik dacht er nooit aan dat ik ook kon klaarkomen.. deed het ook nooit met mezelf.. Todat ik me vriend ontmoette, toen begon het.. hij vond het erg vervelend dat ik nooit kwam..en hij rade mij aan om het een x zelf te gaan probeeren.. Dus ik veel oefen onder de douche :o En opeens kreeg ik het! toen ik het eenmaal een beetje doorhad.. legde ik mijn vriend uit waar hij prescies moest wezen.. en toen lukte het hem ook! Dus probeer een beetje uit te proberen bij jezelf! en als het je lukt! kun je het je vriendje laten proberen! (sorry voor de vele spelfouten.. ben niet zo'n held :( ) |
mijn vriendin kwam eerst ook niet klaar, plaagde haar er altijd mee dat haar kutje "stuk" was ;) maar na een tijdje was ze toch voor het eerste gekomen en nu lukt het ons/dr wel bijna altijd geloof ik als zij/wij zin hebben..
|
nog nooit klaargekomen? dan heb je het verkeerde vriendje...!
Ik ga net zo lang door tot het meisje klaarkomt. Tja, voorspel is heerlijk en als het meisje goed verzorgd is, smaakt ze ook nog heerlijk ;) |
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
*'I'he Prophet, die qua sex toch echt een vrouw is (maar wel een bisexuele die neigt naar andere vrouwen :p)* |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:32. |