![]() |
girl interrupted!
een waargebeurd verhaal, een tiener met problemen ze lijdt aan een persoonlijkheidsstoornis
kent iemand deze film??, ik heb hem gekocht een tijdje geleden hij is volgens mij uit 1999 met Angelina jolie ik vind hem echt heel goed... wat vinden jullie.. |
heeeele goeie film
|
Ik heb hem thuis ook op video. Angelina is cool in die film, maar dat komt omdat ze me aan iemand doet denken.
|
hele gave film, echt een van mn lievelingsfilms :)
voor angelina is errug goed in die film, kwil m op video kopen, maar ik kan m nergens vinden :( |
mooi :)
|
WOEI !!!!
Angelina Jolie :o |
boek heb ik gelezen, was echt super
film ga ik vanmiddag kijken :) |
heb ook de film; = steengoed!!!
er zei iemand dat ze niet wist waar je m kunt kopen; boekenvoordeel voor 5€ > sowieso heel veel films... |
echt een mooie film, 'k had hem laatst gehuurd, maar 'k wil um wel hebben
|
Mn lievelingsfilm. :) Winona Ryder is geweldig, Angelina Jolie is ZO GOED en.. *zucht* Gewoon. :)
|
Niet geweldig, maar wordt snel aangezien voor 'goede film'. Angelina Jolie speelt goed, maar werd overgewaardeerd.
|
ik heb hem ook een keertje gehuurd, ik vond ut een hele mooie film, ik zat echt te kijken van goh wat erg, k wil dr helpuh!!!
kent er iemand ngo meer van dit soort mooie films?? doegdoeg hopefully..... |
Citaat:
|
Ik vond het wel een mooie film, maar soms iets te langzaam en langdradig.
|
Ik heb hem gisteren bij een vriend gezien. Goede film maar niet voor mij, omdat ik heel erg beinvloed word door stemmingen.. Ik werd "bang"van de film omdat het op sommige mensen zulke extreme emoties waren.
|
Girl, interrupted> Mooie film. :)
|
Geweldig! (y)
|
Op-één-na-favoriete-film. Ik houd van Brittany Murphy.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:01. |