![]() |
Offspring wie heeft Conspiracy of one of andere cd's
:rolleyes: :p Offspring Conspiracy of one vind ik een van de mooiste cd's van hun en da n Americana :p :rolleyes:
|
Citaat:
|
ik heb Smash, Ixnay en America geloof ik.. zijn wel geinige cds maar luister het vrijwel nooit, de stem van Dexter hangt me al na 2 nummers de keel uit...
|
Ik heb al hun CD's
De beste vind ik: "Ixnay on the Hombre" & "Ignition". Dat zijn echt SUPER CD's. 'Smash' is ook heerlijk en zo on de zoveel tijd is "Conspiracy of One" ook heerlijk. Americana is ook nog te luisteren. En hun allereerste CD "The Offspring" vind ik echt ruk. :) |
ik heb ixnay, americana, en conspiracy
|
ik heb smash en americana, de eerste van die twee is gewoon goed!
|
Ik heb ze allemaal, en de eerste twee en ixnay blijven het best.
|
1 Xnay
2 Smash 3 Conspiracy |
ik heb Smash op een bandje :) ... die vinnik de beste van alle ceedees van the offspringg..
|
uhm,
conspiracy of one smash ixnay on the hombre americana ignition |
ignition
the offspring smash ixnay on the hombre americana 2 live cd's. en vind smash en ixnay de beste denk ik. Goede live-band trouwens, vooral 013 in tilburg was een goed concert, weten publiek goed te vermaken. |
Ik vind hun cds niet geniaal, maar over het algemeen toch ook zeker niet slecht. (sommige meer dan anderen)
Als ik een favoriet zou moeten kiezen zou het denk ik Ignition worden. |
Citaat:
|
kheb smash en americana
smash is nog best wel cool, americana heeft ook wel wat goede nummers, zoals the kids arent allright. maar ik luister er niet meer naar |
Heb Offspring, Ignition, Smash, Ixnay On The Hombre en Americana
Ixnay en ignition draai ik nog wel eens... smash heeeeeeeeeel soms..rest niet. (hoewel paar leukere nummers van americana wel eens langskomen in m'n winamp playlist..) |
Citaat:
|
Heb ze allemaal, behalve Conspiricy of one. Toen die uitkwam luisterde ik toch al nooit meer The Offspring. Luister zelden nog Ixnay on the hombre, die is echt goed. Maar ik hem em een beetje te vaak gedraaid.
|
kheb smash
nooit echt de moeite genomen om 'm goed te beluisteren, alleen come out and play en self esteem |
heb smash... en americana op bandju :) maar vinnut nu nix meer... al blijft smash wel leuk > 'nieuwe' offspring (na smash) is imo prut
|
Citaat:
ik wil hem wel fikken? |
En dat zijn dan orginele CD achtige dingen die met mooie hoes enzo?
Ik denk dat ik dan eens een alternatieve CD winkel in loop :). |
Ik heb The Offspring en Ignition en ik geloof ook nog ergens ixnay.
|
"Goede live-band trouwens"
met alle respect maar die kerel kan echt niet zingen live. Zo vals als iets :( |
Citaat:
ken je wle de andere CD's? heb trowuens alle CD's |
Citaat:
|
ik heb smash en americana...
en smash luister ik af en toe nog... americana vond en vind ik niet echt kewl.. |
Ja americana en ixnay on the hombre zijn goede cds, alhoewel je ze niet achter elkaar moet luisteren, op gevaar van totaal the offspring kut vinden voor n half jaar. :D
FF offtopic wie kan me aan een instrumentele (zonder zang dus) versie van Pretty Fly FAWG helpen? |
Citaat:
Americana vond ik niet zo leuk, te popi-jopi ofzo, smash lag mij beter in het gehoor somehow.. |
ergens verborgen onder 't stof ligt smash, maar ik heb daar eigenlijk alleen dat nummer met dat oosterse melodietje van geluisterd... come out and play geloof ik
|
The Offspring is wel de eerste goede band waar ik ooit naar luisterde:)
Smash, Ignition en The Offspring zijn gewoon geweldige cd's. Ixnay on the hombre vind ik ook nog wel redelijk goed. americana en conspiracy of one vind ik(op een enkel nummer na) maar heel weinig aan. |
Die laatste van The Offspring is best goed vind ik. Alleen: "Original Prankstar" is een beetje erg ruk. Maar verder is ie goed vind ik.
|
Ik vind dat ene nummer trouwens wel mooi.
die laatste 2 van Smash (geloof ik) Pay The Man En die andere duurt rond de 10 minuten ofzo. Een heel langdradig ietswat oosters introotje Ik dacht dat ze op Smash stonden Owja en natuurlijk Intermission: te te te te tetete tete te tete te tetetetete te te aaahhhhh |
Hehe voor mij is alleas een beetje met The Offspring begonnen heb toen ooit is een single gekocht, maarjah:)
|
Intermission!!!! :D:D:D
[overigens alleen lollig als je het live hebt gezien :D] |
Naakte mannen de gekste :D.
|
Citaat:
|
Fijn dat je ons dat na een half jaar nog even vertelt :).
|
Citaat:
*slotje? * |
Het komt altijd uit onverwachte hoek....
Ik heb geen cd van ze. En even een citaat tot afsluiting: Citaat:
|
uhhm..ik heb Ixnay ( All I want luister ik nog wel eens, fijn om mee te blehren :D ) en Smash en ja Americana op een bandje, jeeuh!
|
Ik heb alle albums, een zooi singles en een zooi live-cd's waarvan 5 origineel en een stuk of 15 gedownload. Als je live-cd's van ze zoekt moet je maar even op o.a.:
http://punkerzz.free.fr http://gregpunk.free.fr of www.theoffspring.tk voor live-video's moet je zijn op: www.theoffspring.tk www.offspring.tk of op www.offspringvideos.com/index.html |
1) Ixnay
2) Americana 3) Smash |
ik ben benieuwd naar nieuwe plaat met Josh Freese. die vent is een chameleon.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Beste is toch wel Smash..
Daarna Americana, maar dat heeft meer met nostalgie te maken :P.. Ixnay op de 3de.. En dan volgt de rest erachter aan.. |
Citaat:
|
[img]www.songlounge.com/images/Dexter.jpg[/img]
als ie werkt Deze is egt vet |
Offspring is en blijft een geniale band imho. Vooral tekstueel zijn ze echt bruut (zie bijv. de tekst van Have you ever). Kheb alleen The Offspring - The Offspring niet, want die vinnik niet zo.
1. Ixnay 2. Smash 3. Americana (vooral vanwege have you ever :D) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:43. |