![]() |
What's the story?
Oké,
Morning Glory, iets meer dan 250 zaadjes. Vanavond ga ik ze innemen maar het probleem is dat de uitleg van de inname iets onduidelijk is. Er word voorgesteld om de zaadjes te malen en vervolgens enkele uren (of een half uur) in water te laten weken. Dan het water filteren en opdrinken -- ik neem aan dat ik de zaadjes daarbij ook moet opdrinken en niet alleen het gefilterde water? |
Water word geschuwd in Amerikaanse artikelen -- het zou de LSA vernietigen, alhoewel het Nederlandse water kwalitatief beter kan zijn. Misschien dat ik het kan filteren met iets anders, zoals frisdrank?
|
Citaat:
De zaadjes kauwen en doorslikken is ook een mogelijkheid. Hiermee word dus aangegeven dat het LSA in het water wordt opgenomen? Ik neem aan dat als je het filtert de LSA ook tegenhoud? Je hebt het zelf ook nog nooit gebruikt, anders had je ook niet een stuk van een website gequote. Ik had gehoopt op een reactie van iemand die het ook daadwerkelijk zelf had geprobeert op deze manier. Andere qoutes: At 9pm I poured the seeds into a cup of water. Then drank the potion and ate the remaining chunks of seeds. It was pretty nasty but definetly wasn't that bad. I went to k-mart and bought 3 grams (2 packs) of Martha Stewart brand Heavenly Blue seeds. WHen I got home, I rinsed them off in watter, stuck them in a bag, and crushed them up by pounding them with a wrench. I then stuck them in a glass with some water and microwaved them for 1 minute. I drank the potion, which wasn't really as horrid tasting as most people describe it. I then ate the remaining seeds out of the glass and waited for the effects. M.A.W. ik neem de zaadjes ook gewoon in. Ik neem aan dat het weken in water bedoeld is voor het opnemen van de LSA. |
Citaat:
Ik vroeg me af of mensen hier het eerder hadden gebruikt en wat hun manier was. |
Legatus, ikheb zelf geen ervaring met Morning Glory, maar ik zou gewoon eerst het gefilterde water drinken en dan, als na 30-45 nog steeds niks merkbaar is, de zaadjes opeten...
En wat is er onfatsoenlijk aan Screenagers post? ;o |
ik heb ook geen ervaring met dat spul, maar ik zou ze gewoon opeten: die andere gozer heeft et ook gedaan en schijnbaar is hij nog steeds in staat om een bruikbaar verhaal te typen, zo schadelijk zal het dus wel niet zijn ;)
veel succes :P |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
22:00
Gefilterde water van Morning Glory seeds ingenomen. |
22:20
Misselijkheid begonnen |
0:26
Nog steeds misselijk :) Maar het begint iets wat af te nemen, na het eten van wat chips. Ik had trouwens rond 23:30 nog de zaadjes zelf opgegeten. Ik werd er niet minder of meer misselijk van. |
Hm niet echt boeiend geweest dus? ;)
|
Nope, misselijkheid dat rond 2:30 omsloeg in een tintelende maag wat me wakker hield. Geen effecten gehad behalve dus het 'fijne' misselijke gevoel.
No more morning glory... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:22. |