Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Flora & Fauna (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Is de wereld in gevaar..nee (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=210)

Mars ILL 19-01-2002 04:25

Is de wereld in gevaar..nee

Dat stond althans een tijdje geleden in de humo, en ja, er stonde ook leuke argumenten bij. Volgens die man in humo is de wereld heel gezond, en is al het milleuactivisme niks waard, n scheet in n fles dus.

Volgens mij is het ook wel zoiets, aangezien wij meestan in eeuwen denken, en de wereld zelf in miljoenen jaren! hatsa!

Martin Dude 19-01-2002 10:25

de aarde zal niet zomaar vergaan, het leven op aarde wel een stukkie eerder

rodina 19-01-2002 11:23

Niets is permanent.

Dus het leven op aarde en de aarde zelf zullen, naar mijn idee, ooit er met hun bestaan ophouden.

is dit overigens niet meer filo???

drama 19-01-2002 12:41

Als je kijkt naar wat mensen in d eafgelopen jaren hebben aangericht dan zijn er toch echt wel problemen. Kijk, Het Leven opzich zal de mens nooit kunnen vernietigen, daar zijn ze veel te nietig voor maar ze kunnen wel veel andere dingen verneuken. Ten koste van dieren en zichzelf.

Martin Dude 19-01-2002 12:59

Ik wacht eigenlijk al een tijdje op de dag dat de mensheid het helemaal verkloot en er een spontaan eind komt aan de mensheid .. dat word een goede dag

Kruymeldtje 19-01-2002 15:52

Ik ben dus twee keer al naar een klimaatconferentie gaan om die klootzakken van een politici duidelijk te maken dat wij de aarde wel degelijk aan het verkloten zijn.
Denk maar aan het broeikas effect, het uitsterven van dieren etc...
Misschien merkt deze generatie er niks van...maar zijn wij er wel mee bezig het gevaar voor de wereld te vergroten.

Mars ILL 19-01-2002 16:31

Het gat in de ozonlaag, de vervuiling van de zeeën het loopt allemaal netjes terug

Slither 19-01-2002 17:21

Citaat:

Martin Dude schreef:
Ik wacht eigenlijk al een tijdje op de dag dat de mensheid het helemaal verkloot en er een spontaan eind komt aan de mensheid .. dat word een goede dag

Kijk - een échte optimist.

Anymalz 28-02-2002 19:29

Citaat:

Slither schreef:
Jij nie dan.
Martin heeft VET gelijk!
Op een dag zal er in een of andere gekke oorlog om nix de aarde worden vernietigd.
Das dan de beste ontdekking naast de brommer

rodina 02-03-2002 20:25

Citaat:

Anymalz schreef:
Citaat:

Slither schreef:
Jij nie dan.
Martin heeft VET gelijk!
Op een dag zal er in een of andere gekke oorlog om nix de aarde worden vernietigd.
Das dan de beste ontdekking naast de brommer

Die oorlog, is dat de beste ontdekking naast de brommer, jongetje grow up, ga nintendo'en of leg het even uit.

bambykill 18-03-2002 18:40

Citaat:

Kruymeldtje schreef:

Ik ben dus twee keer al naar een klimaatconferentie gaan om die klootzakken van een politici duidelijk te maken dat wij de aarde wel degelijk aan het verkloten zijn.
Denk maar aan het broeikas effect, het uitsterven van dieren etc...
Misschien merkt deze generatie er niks van...maar zijn wij er wel mee bezig het gevaar voor de wereld te vergroten.

Weinig meer aan toe te voegen...
Hoe kun je nou zeggen dat we de wereld niet verneuken. Kijk eens naar de wereld zo'n 1000 jaar terug. Ik heb het algemeen belang van de mensheid nog niet helemaal gesnopen.
Je moet echt behoorlijk blind of dom zijn als je vindt dat het goed gaat met het milieu.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:51.