Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Galalalala (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=210200)

freakje 07-09-2002 23:01

Galalalala

Hihihi, oké, ik ben er best wel heeeeel vroeg bij dit jaar, maar beter te vroeg dan te laat, en ik heb daar een zeer goede reden voor:

Voor het galabal van de eindejaars wil ik een superorgineel kleed zelf maken/samenstellen/huren ŕ la sprookjesjurk. Ik dacht dus ongeveer aan een korset (of zo iets) met daaronder een zelfgemaakte jurk (nogal breed met tule ofzow), maar vooral het korset is een probleem, dus waar zou ik zo iets vinden (liefst vrij goedkoop) in een maatje 42 (in Belgien), so thank joe alvast !!! :D

punkyfish 07-09-2002 23:05

Ik zag bij de H&M hele lieve hangen. Een effen roze voor 2,90... Er waren ook zwarte en zwarte met roosjes en nog meeeer maar die waren allemaal duurder...

Paranoide 07-09-2002 23:45

Citaat:

punkyfish schreef:
Ik zag bij de H&M hele lieve hangen. Een effen roze voor 2,90... Er waren ook zwarte en zwarte met roosjes en nog meeeer maar die waren allemaal duurder...
waaaa, echt waar? 2,90, waarom heb ik die dan niet gezien?
ik ga maandag weer terug, het is niet eerlijk.

punkyfish 08-09-2002 21:43

Citaat:

Paranoide schreef:
waaaa, echt waar? 2,90, waarom heb ik die dan niet gezien?
ik ga maandag weer terug, het is niet eerlijk.

Er hingen een paar rekken met allemaal 2,90-truitjes, superlieve! Zwarte spaghettitopjes met kant en helemaal doorschijnend enzo, WHOEI! En, oh allemaal lieve dingen :D. En als ze die bij jou niet meer hebben, dan kom je gezellig naar mij toe. (Moet ik btw die stof nog kopen?)

Paranoide 08-09-2002 22:31

Citaat:

punkyfish schreef:
Er hingen een paar rekken met allemaal 2,90-truitjes, superlieve! Zwarte spaghettitopjes met kant en helemaal doorschijnend enzo, WHOEI! En, oh allemaal lieve dingen :D. En als ze die bij jou niet meer hebben, dan kom je gezellig naar mij toe. (Moet ik btw die stof nog kopen?)
mja, ik ben vandaag langs de h&m geweest (koopzondag (y)) en bij ons hadden ze't niet.. ik heb wel een superstoer rokje gekocht *wijst naar wat-is-je-laatste-aankoop-topic* :)

(ik ga eerst bij nog een stoffenwinkeltje kijken in amsterdam, en als het daar ook zo waanzinnig duur is dan wel :) *zet lieve oogjes op naar mirl omdat ze haar heel dankbaar is*)

owja, en mirl, wij zijn out of postzegels, dus jouw brief gaat morgen pas op de post :o *kijkt nog liever in de hoop dat mirl nou niet boos gaat doen*

WishfulDreaming 08-09-2002 22:33

Citaat:

Paranoide schreef:
]
liekje_forever@hotmail.com :o

sorry voor offtopic gebeuren :o

Blenderhead 09-09-2002 00:15

gwoon met korte broek, slayer tsjirtje en kisten!! ( en t liefst ook nog een hanenkam)

Dark Angel 09-09-2002 08:24

err, een topje is niet hetzelfde als een corset.

Paranoide 09-09-2002 08:54

Citaat:

Dark Angel schreef:
er worden gewoon korsettopjes bedoeld, aan een echt korset ga je niet friemelen en verbouwen, tenzij je ontiechlijk rijk bent en er een hoop kan betalen.

SpiritX 09-09-2002 09:36

Citaat:

Dark Angel schreef:
Dan heb je het hele idee van een gala goed begrepen.

Je kan nog beter thuisblijven dan op zo'n manier op een gala verschijnen :rolleyes: ....

Black Sugar 09-09-2002 10:39

Sorrie maar dit is toch een geval voor het "waar vind ik" topic. Dus ik sluit deze weer even.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:51.