![]() |
Galalalala
Hihihi, oké, ik ben er best wel heeeeel vroeg bij dit jaar, maar beter te vroeg dan te laat, en ik heb daar een zeer goede reden voor:
Voor het galabal van de eindejaars wil ik een superorgineel kleed zelf maken/samenstellen/huren ŕ la sprookjesjurk. Ik dacht dus ongeveer aan een korset (of zo iets) met daaronder een zelfgemaakte jurk (nogal breed met tule ofzow), maar vooral het korset is een probleem, dus waar zou ik zo iets vinden (liefst vrij goedkoop) in een maatje 42 (in Belgien), so thank joe alvast !!! :D |
Ik zag bij de H&M hele lieve hangen. Een effen roze voor 2,90... Er waren ook zwarte en zwarte met roosjes en nog meeeer maar die waren allemaal duurder...
|
Citaat:
ik ga maandag weer terug, het is niet eerlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
(ik ga eerst bij nog een stoffenwinkeltje kijken in amsterdam, en als het daar ook zo waanzinnig duur is dan wel :) *zet lieve oogjes op naar mirl omdat ze haar heel dankbaar is*) owja, en mirl, wij zijn out of postzegels, dus jouw brief gaat morgen pas op de post :o *kijkt nog liever in de hoop dat mirl nou niet boos gaat doen* |
Citaat:
sorry voor offtopic gebeuren :o |
gwoon met korte broek, slayer tsjirtje en kisten!! ( en t liefst ook nog een hanenkam)
|
err, een topje is niet hetzelfde als een corset.
|
Citaat:
|
Citaat:
Je kan nog beter thuisblijven dan op zo'n manier op een gala verschijnen :rolleyes: .... |
Sorrie maar dit is toch een geval voor het "waar vind ik" topic. Dus ik sluit deze weer even.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:51. |