![]() |
MAG ik nog wel gelukkig zijn?
Mijn allerbeste vriend heeft mij een paar dagen geleden verteld dat hij zelfmoord wilt plegen. Mijn allerbeste vriendin heeft lupus, een ziekte waarvan haar (ongelooflijk prachtig) haar uitvalt, haar gezicht vol uitslag staat en ze niet in de zon mag lopen.
Een andere vriend van me heeft ruzie met de helft van zijn vrienden, wordt beschuldigd door diezelfde vrienden en op de koop toe heeft zijn beste vriendin onlangs een hartaanval gehad. Ik ben dit allemaal een paar dagen geleden te weten gekomen en ik voel me zo schuldig, maar op een of andere manier voel ik me al die dagen al gelukkig... Mag ik eigenlijk wel gelukkig zijn? |
Ja. Als iedereen nu depressief wordt, gaat het ook niet beter.
|
Citaat:
Waarom zou je niet gelukkig mogen zijn? Omdat de mensen om je heen het slecht(er) hebben? Kijk ook eens hoeveel mensen om je heen het net zo als jij of beter hebben, die zijn er ook, ze vallen alleen wat minder op. |
tuurlijk wel !! wat je vrienden nodig hebben is juist een vrolijk en gelukkig iemand om zich heen want ze hebben al ellende genoeg !!
|
Ja, tuurlijk mag je gelukkig zijn.
Kijk, tis niet leuk wat er gebeurt, maar als jij je nog gelukkig voelt, waarom zou je dan opeens ongelukkig worden? Jouw vrienden hebben idd iemand nodig die nog wel gelukkig is, dan kan jij ze juist moed geven, oppeppen. |
Nouww, ik vind het juist heel knap dat je niet wegzwelmt int verdriet!
|
ja... misschien wel... anywayz, thnx voor de reacties
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:59. |