![]() |
huisgenootje hulp
ik weet niet of ik dit hier moet posten maar ik moet het echt ff kwijt. Ik woon al een jaar op me zelf en sinds januari is een vriendin van mij erbij gekomen. In het begin was het heel gezellig maar ik ben er achter gekomen dat ze mij onwijs heeft lopen gebruiken en sinds dien heb ik besloten haar te negeren want zo'n vriendin hoef ik niet. Het is nu echt oorlog bij ons en gister vertelde ze zelfs tegen een vriendin ( ze was dronken dus praatte nogal hard) dat ik zielig en ziek was !! Nou heb ik er normaal schijt aan wat andere mensen van me denken maar als ze mij zo waagt te noemen in mijn eigen huis dan kan ze echt oprotten. Nu weet ik niet of ik haar er uit kan zetten of niet. ik ben wel de hoofdhuurster en woon langer in die flat als haar. Heeft iemand hier verstand van?? en thanks voor het lezen !!!
|
hee slaapkopjes !! :D :D
|
Tsja als je daarvoor heen ook alleen hebt gewoont zou het mogelijk zijn.. maar je moet wel bedenken dat je ook weer meer moet gaan betalen..
Ik weet het eigenlijk niet precies geen ervaring mee.. Maar het is wel een hele vervelende situatie waar je nu in zit.. Nee dat zou ik ook niet willen en dan zou ik ook kijken wat ik zou kunnen ondernemen daar tegen.. Succes! |
ja ik moet wel meer betalen ja maar ik ga liever een keertje minder naar de kroeg dan dat het zo door gaat.
|
Ik denk dat je t gewoon goed moet uitpraten, haar gelijk het huis uitzetten lijkt me ook weer zo drastisch..
|
Citaat:
wordt er bijna agressief van ! :D :D :D |
zet ze eruit, wat moet je met zulke mensen? idd dan betaal je maar wat meer
|
het ligt eraan hoe lang ze er al woont. Huurders worden in nederland namelijk wettelijk beschermt. Vraag na bij de woningbouwvereniging ofzo.
|
idd, zet haar het huis uit, waarschijnlijk hem je zo'n een nieuwe kamergenoot gevonden:)
|
Kicken die zooi.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:21. |