![]() |
Nog goeie industrial-bands om te downloaden..?
Ik ben industrial de laatste tijd steeds meer gaan waarderen, weet iemand nog download-tips?
|
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=204508 staat wel wat industrial.
|
ministry natuurlijk
|
das ich
haus arafna zover dit industrial is....(*leek*) |
*doet irritant en betweterig zijn*
sinds wanneer download je bands? *nu serieus* wacht ff tot |{ing hier is hij's de expert op dat gebied exo likes KMFDM Covenant Wumpscut Ministry uh maar dit waren een beetje de bekenden zeg maar :D |
en natuurlijk Nine Inch Nails maar ik ga ervan uit dat iedereen in dit topic dat wel kent.
|
android lust
download techno animal transmutator terminal choice razed in black of kijk anders bij http://kzsu.stanford.edu/eklein/ |
nin/vnv nation/
|
Dkay.com
|
project pitchfork
assemblage 23 Suicide Commando :wumpscut: front 242 Fronline assembly Oomph! dat was het weer voor vandaag :) |
Malochia
VNV Nation The Birthday Massacre (heetten eerst Imagica) Blutengel Suicide Commando Wumpscut |
ik had die andere links gegeven, op die page, :
een lijst , algemeen http://altmusic.about.com/cs/industrial/ wat reviews: http://www.awrc.com/reviews/industrial.ht |
dank u :)
|
Front deux-quatre-deux (242)
Project Pitchfork Hypnoskull (erg hevig!) NIN de late Das Ich Die Form (hebben nogal hevige en intense industrial-liedjes) soms Ministry soms Skinny Puppy Leaether Strip (!) Prager Handgriff |
Terminal Choice! (y)
|
Ik pleur dr nog een up op.. I WANT MORE! :D
|
PAL
Bauhaus Foetus (Nieuwe) Paradise Lost Velvet Acid Christ Spahn Ranch Feindflug |
alt.binaries.sounds.mp3.gothic-industrial :D
Zit ook wat electro bij: VNV Suicide commando Theatre of tragedy (laatste cd's) Skinny puppy Project Pitchfork Zeromancer Das Ich Velvet acid christ Synapscape Die verbannten kinder evas (dat moet je gewoon horen ;)) |
Citaat:
uh tja kben eigenlijk maar een industral newbie... bij mij moet het meer industrial met metal dingetjes zijn.. iig nie rustige dingen... pitchshifter is lief... |
nieuwe theatre of tragedy :)
|
Damn helemaal Razed in black vergeten! Dat vind ik ook een tof bandje (y)
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
[n00b alert]
waar hebben jullie het over? [/n00b alert] |
Ik haal altijd al die muzieksoorten door elkaar maar hier een lijstje van mijn muziekjes, geen idee of het allemaal undustrial is maar het iig bijna allemaal stampmuziek met piepjes:)
suicide commando wumpscut blutengel das ich wumpscut welle erdball(!!!) VNV nation L'ame immortelle feindflug(!!!) funker vogt covenant and one angels&agony aslan faction hocico(!!!) mondsucht project pitchfork neuroticfish skinny puppy apoptygma berzerk(!!) |
Citaat:
jep opt moment wel (kheb het al wel drie dagen :p)maar ik blijf dr ook nog wel bij mircen denk ik... beetje van allebei... Citaat:
|
Citaat:
KMFDM edit: spelvaut |
Citaat:
|
Citaat:
ik verbaas me wat sommige mensen hier industrial noemen, ik neem aan dat wallflower doelt op ebm-industrial ]{ing recommends: wumpscut p.a.l. winterkalte hypnoskull feindflug klinik noisex god module funker vogt razed in black gridlock the fair sex das ich aslan faction mono no aware davantage angels&agony mondsucht covenant assemblage 23 synapscape run level zero aghast view seabound in strict confidence icon of coil .. genoeg :) |
Citaat:
Jou lijstje ook hoor!goh :D |
Citaat:
btw enige wta me kan boeien van industrial is :\\//\\//:umpscut wie vid hier deuberherrie van haus arafna mooi?? |
Vergeet ook niet Calva y Nada (spaanse industr) :eek: (y)
|
Citaat:
|
Zie mijn net aangemaakte topic met het mp3tje van ChillBurn.. ook al is dat meer rock industrial achtig iets..
|
Citaat:
dansbare industrial, industrial met beats (bv. funker vogt, front242, wumpscut) industrial een verschil met ebm-industrial is dat het minder toegankelijk is, in echte industrial is ook veel noise, experimental, en ambient te horen (bv. winterkalte, pneumatic detach, p.a.l.) industrial ''rock'' veel bands hebben te weinig industrial om ze industrial te noemen, en ook te weinig beats om het ebm-industrial te noemen (bv. fear factory, marilyn manson, maar ook nin) mijn beschrijving :) |
Citaat:
|
Ik luister vooral naar deze industrial-bands:
Ministry NIN Coil Skinny puppy Kmfdm Pitchshifter |
Citaat:
|
wat is helium vola?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
this morn' omina is trouwens ook erg leuk. volgende week vrijdag in ekko:)
en helium vola is geweldig. maar geen industrial dus |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:49. |