![]() |
eerste keer seks
hallo, ik ben nog maagd, en ik bedoel dan wel op alle vlakken.
mijn vriend wou me vingeren maar ik heb geweigerd omdat ik een beetje bang ben dat ik verkeerde dingen ga doen. Ik wil wel seks met hem hebben, maar toch ben ik bang dat ik iets verkeerd ga doen. Ik kan er niet echt met hem over praten want hij spreekt geen nederlands maar frans, en mijn frans is nog niet zo goed om dit helemaal uit te leggen aan hem. Nou, ik heb het dan ook uitgemaakt omdat ik dacht iets verkeert te doen als hij mij vingerd of als we seks hebben. Maar toch ben ik nog verliefd op hem, en hij wilt mij ook terug. wat kan ik nou doen? |
Als hij je vingerd kan er bijna niets fout gaan...
Je moet gewoon laten gebeuren en je ziet t wel... Als hij weet dat je maagd bent zal hij er heus geen probleem van maken en hij snapt t ook wel |
Sla de hand aan jezelf zou ik zeggen...
|
Citaat:
|
Bij vingeren kan jij toch weinig fout doen? alleen meneer de fransman hoeft bang te zijn om het slecht te doen.
|
Kan niks fout gaan.. En bou het langzaam op, niej meteen alles tegelijk.
|
Het klinkt misschien allemaal heel stom, maar probeer het eens in het Engels? De meeste Franstalige jongeren kunnen wel redelijk Engels (hoewel wij nederlanders beter zijn :p).
|
Misschien zijt ge wel bang omdat je jezelf nooit bevredigd hebt ?
Anders moet je gewoon hem laten doen ... het gaat wel vanzelf |
Ik snap uberhaupt niet hoe je een relatie met iemand kunt hebben waar je bijna niet mee kunt communiceren, maar goed.
Ik zou het gewoon toelaten, je merkt vanzelf wel wat 'je moet doen' en of je verder wilt. |
Voulez vous me penetrer?
|
Citaat:
|
misschien moet je maar gewoon nog een tijdje wachten, klinkt belachelijk natuurlijk, maar somige mensen doen dat wanneer ze er nog niet klaar voor zijn.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:23. |