![]() |
3 eigenschappen die jou vriend/in MOET hebben..
bij mij zou t verrassend, trouw en .. levendig zijn :p
|
humoristisch, trouw, zelfstandig
|
Eerlijk, lief en aardig,
Kortom, iemand bij wie ik mezelf kan zijn :) |
eerlijk, trouw, en lief/aardig
|
Lief
Eerlijk Humorhebbend |
Eerlijk
Lief Trouw |
Eerlijk (verassend)
Schattig en stoer tegelijk Een zekere mate van intelligentie |
Eerlijk, trouw en een eigen mening..
|
TROUW
onafhankelijk eerlijk |
Tja Esmée heeft helemaal gelijk.
Trouw en eerlijk spreekt voor zich. En onafhankelijkheid is voor een meisje zoals ik erg belangrijk: als een jongen geen eigen leven leidt, of zich aan mij zou optrekken dan zou ik helemaal gek worden. Hij is voor mij ook pas interessant als hij het naar zijn zin heeft, vrienden heeft en het gewoon "goed voor elkaar heeft". Dan heb je iets gemeen samen en als je het dan ook nog samen leuk hebt, dan is het helemaal goed! |
Citaat:
|
ongeveer mijn muzieksmaak/passie (belangrijk, want ik hou van naar concertjes gaan en muziek is gewoon heel belangrijk voor me, en ik zou er niet tegen kunnen als mn vriendje dat nie zou kunnen begrijpen...)
gevoelig (niet al tè...;) want ik hou nie zo van stoere macho's en tja..dat je lol met 'em kan hebben, dus humor. |
Zelfstandig, lief en zelfverzekerd.
|
Citaat:
|
Hij moet zijn ware emoties durven te tonen, hij moet eerlijk zijn en hij moet natuurlijk lief zijn. Maar humor en intelligentie vind ik ook belangrijk.
|
Ik zie het alweer, ik maak geen enkele kans :(
-Desecrator |
Citaat:
;) :p -Desecrator |
eerlijk (lijkt me logisch)
mij het gevoel geven dat ik daadwerkelijk belangrijk voor hem ben en hij moet spontaan zijn, in de zin van dat ie gewoon met leuke acties aankomt, iets opeens gaan doen ofzo. Niet zo'n saaie gast dus. en lief en dat waren er 4 :o |
Citaat:
|
Citaat:
same here :) |
(y) Waren er maar meer meisjes zoals jij; dit zijn ongeveer de punten waar ik juist altijd op af word gerekend!
|
eerlijk
zelfde humor als ik en het moet klikken met praten, dus dat we echt uren kunnen praten en niet het gevoel krijgen dat we nix te melden hebben. veel zelfkennis (want je kan nog zo eerlijk zijn, maar als je gewoon niet snapt of je echt verliefd bent dan heb ik er weinig aan :S). (en hij moet me lichamelijk aantrekkelijk vinden...........oei moeilijk... :S) |
1) Trouw.
Ik moet erop kunnen vertrouwen dat ze niet met anderen rotzooit en ze mij ook ècht leuk vindt (dit laatste is best moeilijk :s). 2) Op 1 lijn liggen met mij. Ze moet met me kunnen praten en idd een beetje dezelfde humor hebben. Hier hoort ook intelligentie bij.. 3) Open-minded. Dit komt erop neer dat ze filosoferen kan over allerlei zaken en ook tegen enige kritiek kan. Ik praat soms nogal vrij over dingen en daar moet ze tegen kunnen, want pas dan kan ik echt mezelf zijn en heb ik ook het gevoel dat het goed gaat. |
Eerlijk
euh.. hoe zeg je dat.. iemand die mij uit kan dagen, tot nieuwe dingen kan verzetten zeg maar Trouw is ook belangrijk, maar dan zou ik dat kunnen zeggen als van mij houden, want naar mijn mening ben je als je echt van iemand houdt wel trouw, zo niet.. zit er toch al iets mis en dan nog Onafhankelijk.. |
Ik zou toch wel graag willen dat ie intelligent, sportief en eerlijk is... Maar ach als ik m echt leuk vind heeft ie vast wel dingen waar ik nu niet aan denk ;) Kan ook geen waslijst maken...
Kuzzje Ik |
eigen mening!
Eerlijk Lief |
lief
trouw geduldig |
Eigenwijs, zelfde humor, intelligent. Dan klikt het in ieder geval op praat-basis :p
|
Aardig
moet van hardcore houden dat zou wreed zijn met z,n tweetje naar een hc show moet humor hebben. |
1. eerlijkheid
2. humor 3.doorzettingsvermogen |
1. lief
2. eerlijk 3. humor dus eigenlijk een btje wat iedereen wil :) xxx |
Citaat:
|
1. Hij moet een (goed) gevoel voor humor hebben.
2. Hij moet zachtaardig zijn. 3. Respect hebben voor alles wat leeft (voornamelijk dieren) Okay, overdreven insecten hoeftie niet te respecteren :D Nou met die eigenschappen kan het ook haast niet anders of hij is trouw dus dat hoeft er niet bij gezet te worden :p:D |
euh... 1 vraagje: is eerlijk niet zo'n beetje hetzelfde als trouw?
Nou ja. Hier komen mijn punten: 1) eerlijk/trouw (ja, da's dus 1 punt bij mij :D) 2) sportief (moet echt, ik ben zelf verslaafd aan sport, en ik hou het echt niet lang uit met iemand die helemaal niet van sport houdt...) 3) lief/zorgzaam. |
Trouw, eerlijk en gewoon vreselijk lief zijn voor mij.
|
1. Trouw...
ik zou niet willen dat het zo is als met m'n vorige vriendin, dat ik thuis kom van vakantie en in een mailtje lees dat ze het uit wil maken omdat ze toen ik weg was van iemand anders is gaan houden :( 2. Zelfde soort humor.... anders vallen er van die akelige stiltes waarin ik nix meer durf te zeggen :o 3. Ze moet wel lief zijn :) Ik zit nu niet echt te wachten op een vrouwke die me constant met de zweep op staat te wachten :D |
Eerlijk, trouw en humor
|
Citaat:
|
humoristisch
creatief (op welke manier dan ook, tenzij het gaat om: "wie rolt de mooiste joints" of iets in die aard) intelligent |
Citaat:
|
trouw, eerlijk, humor (en hij moet liev zijn :))
|
Citaat:
-Desecrator |
dit is echt moeilijk!
trouw (ik vind eerlijkheid en lief hier bij horen :D ), verrassend/ondernemend, gevoel kunnen tonen eigen idealen/doelen/onafhankelijkheid vind ik ook heel belangrijk (en er zijn nog wel meer dingen), maar ik mag maar 3 dingen noemen.. |
Citaat:
denk ik..;) |
eehmzz
eerlijkheid lol mee kunnen hebben (beetje humor) lief (en ook wel beetje intelligentie) |
Lekker gek kunnen doen
Intelligent zijn lief/leuk/aardig (k moet verliefd op em zijn hahaha) |
Citaat:
-Desecrator |
Loyaal, eerlijk, passioneel.
Ripper |
Eerlijk
Zelfstandig Intelligent (en lief(hebbend), trouw, verrassend, kritisch en eigenlijk nog veel meer.. :o Ik wordt nooit meer verliefd geloof ik..) |
ondernemend
eerlijk aantrekkelijk (niet alleen qua uiterlijk, maar het moet ook leuk zijn om naar het te luisteren) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:17. |