![]() |
Ledematen aan laten groeien.
Waarom groeien er bij sommige kreeftensoorten en bij hooiwagens hun poten weer aan? En waarom is dah niet bij ons mensjes? Want dah zou wel handig zijn.
|
Misschien op een zelfde manier als hagedissen hun staart verliezen en weer aan later groeien :confused:
|
omdat die beesten heel vaak een arm of een been verliezen en als ze dan dood zouden bloeden dan zouden hele soorten uitsterven dus daarom groeien ze weer aan.
maar de mens kan nep armen en benen maken en daarom groeien ze bij ons niet meer aan. denk ik |
Citaat:
|
Citaat:
volgens mij hebben mensen die genen ook, maar is die lang geleden in de loop van de evolutie al uitgeschakeld. het zou wel leuk zijn als mensen ledematen terug zouden kunnen kunnen groeien. |
Mjah, heb wel eens gehoord dat als je de 5 'punten' van een zeester eraf snijdt, dat er dan allemaal nieuwe zeesterretjes uitgroeien... apart...
maar als zo'n zeester nou 1 'ziel' of 'geest' of iets wat daarop lijkt heeft, hoe doet ie dat dan? ik heb nog nooit van een schrizofrene zeester gehoord...en zeker niet 1 met 5 persoonlijkheden... |
Ik moest even denken aan dit bericht:
Citaat:
Bron: Chemisch Weekblad |
Pff, ga dan tenminste de kijk lezen, zelfs daar staat meer zinnigs in dan wat hier zoal uitgekraamd wordt.
|
Stond volgens mij idd in de kijk.
Zijn ze mee bezig, komt er aan; als je over 50 jaar je arm veliest kun je een nieuwe aan laten groeien, met dezelfde techniek die inkvissen of salamanders gebruiken. |
Citaat:
hmm 67... dan is het ook de moeite niet meer waard..... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:22. |