![]() |
Soap-Spoiler-Topic
Plaats hier al je spoilers voor de bekende soaps (GTST, ONM, ATWT, B&B)
GTST: -Daantje krijgt een stukje van de lever van haar tweelingbroer Milan Verhagen -Jef betrapt Isabella en Charlie bij de daad -De relatie tussen Barbara en Jef gaat steeds slechter ATWT: (Korte termijn) -Jack en Julia krijgen knallende ruzie over de foto -Terwijl Adam en Abigail een camera hebben draaien, krijgt Molly weer bezoek van Vicky -Simon trouwt met Katie -Lisa wil haar krant verkopen |
ten eerste: waar zijn de andere 2 soaps?
ten tweede: je bent zeker naar de tandarts/dokter/iets met een wachtkamer geweest? :rolleyes: |
Citaat:
Ten tweede: Heuh...nee, de radiogids ligt naast me :D :D |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
ATWT: duurt nog even, maar op een gegeven moment gaat Bryant dood, zelfmoord of ongeluk(ben vergeten:p), omdat Jennifer met een ander gezoend heeft:D aaaaaaaaaah zielig:p (sorry:D) en hal en emily gaan dus trouwen maar dat stond al in die andere topic:p |
op www.tvweb.nl gaan ze ook altijd de komende week in soapland doornemen dus...kijk daar eens ofzo zou ik zeggen
|
GTST: iedereen gaat dood :D
ONM: iedereen gaat dood :D ATWT: iedereen gaat dood :D B&B: iedereen gaat dood :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D |
Citaat:
Gaat Bryant dood?? Iiiieh, wat raar! |
Citaat:
iedereen gaat dood je weet alleen niet wanneer enzo, en over hoeveel jaar, maar iedereen gaat dood ;) :D |
Wat heeft dit voor nut? Je kijkt het toch niet terwijl je toch al weet wat er gebeurt?
|
wat heeft het uberhaupt voor nut om te kijken?;) :D tis gewoon leuk om even te spieken wat er gaat gebeuren..
|
Citaat:
En Bryant gaat dood?? Maar kdacht dat hij juist zou gaan vreemd gaan met dat nieuwe meisje (kweet dr naam ff nie meer)???? Ksnap dr eg helemaal nix meer van.... :( :confused: |
Dąt is nou soapwereld...ik snap er ook nooit iets van...ja ik kijk ook niet iedere dag :confused:
|
Atwt:
Julia krijgt een miskraam. Jack & Julia gaan scheiden. Jack gaat terug naar Carly. Julia wil Jack terug, no matter what. Carly koopt het paard Flahdance, Julia gaat vervolgens dit paard vermoorden. Julia probeert meerdere malen Carly te vermoorden. Jack laat Julia opnemen. Julia stuurt iemand om Carly te vermoorden, maar ook deze keer lukt het niet. Julia wordt ontslagen uit de kliniek m.b.v. Craig (geloof ik). Ze ontvoerd Jack en verkracht hem, omdat ze alsnog zijn kind wil. Kort daarna probeerd ze Jack te vermoorden, Craig weet dit tegen te houden. Barbara helpt Julia te vluchten uit Oakdale. Jack krijgt dan een brief van Julia waarin staat dat de verkrachting is gelukt, ze is zwanger en ze zal terugkeren. Jack en Carly gaan trouwen. Carly verongelukt en komt terug als engel. Adam en Abigail gaan trouwen. Abigail wordt verdacht van een moord, maar ze heeft het niet gedaan. Gaat kort daarna de serie uit. |
The Bold:
Macy verongelukt na een ruzie met Brooke. Brooke gaat er met de man van haar dochter vandoor. Het geheim van Amber komt boven water, maar ze mag het kind houden en ook Rick blijft bij haar. Ridge blijkt niet Eric's zoon te zijn dus Eric en Stephanie gaan weer scheiden. |
Citaat:
|
Citaat:
Heb dit trouwens ook maar gehoord hoor.. Niet zelf ergens gelezen tot nu toe! :o |
Citaat:
waar hoorde je dattt dan??? In Amerika heeft Jack nu met Carly en Molly met Mike! Carly leeft nog gewoon! |
Na de seksuele voorlichting van meneer Harmsen aan Robin verbaas ik me nergens meer over.
|
Citaat:
|
Citaat:
ik dacht eerst dat ze Harmsen wel een ernstige hersenziekte zouden geven en hem gek zouden laten worden en hem dan een trio zouden laten hebben met Robin en Annemiek, maar helaas lol :D |
Rik gaat dood door een brand in de gevangenis in Thailand.
(..Stom zeg..!) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Carly is ook wel koel trouwens een van de koelsten eigenlijk :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:31. |