Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   Soap-Spoiler-Topic (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=210765)

Evito 08-09-2002 15:34

Soap-Spoiler-Topic

Plaats hier al je spoilers voor de bekende soaps (GTST, ONM, ATWT, B&B)

GTST:
-Daantje krijgt een stukje van de lever van haar tweelingbroer Milan Verhagen
-Jef betrapt Isabella en Charlie bij de daad
-De relatie tussen Barbara en Jef gaat steeds slechter

ATWT: (Korte termijn)
-Jack en Julia krijgen knallende ruzie over de foto
-Terwijl Adam en Abigail een camera hebben draaien, krijgt Molly weer bezoek van Vicky
-Simon trouwt met Katie
-Lisa wil haar krant verkopen

Milk 08-09-2002 18:34

ten eerste: waar zijn de andere 2 soaps?
ten tweede: je bent zeker naar de tandarts/dokter/iets met een wachtkamer geweest? :rolleyes:

Evito 08-09-2002 18:36

Citaat:

Milk schreef:
ten eerste: waar zijn de andere 2 soaps?
ten tweede: je bent zeker naar de tandarts/dokter/iets met een wachtkamer geweest? :rolleyes:

Ten eerste: ONM kijk ik niet (sux), voor B&B ben ik te laat thuis (slecht soap ook btw)
Ten tweede: Heuh...nee, de radiogids ligt naast me :D :D

Blubje 08-09-2002 18:54

Citaat:

Evito schreef:

GTST:
-Daantje krijgt een stukje van de lever van haar tweelingbroer Milan Verhagen

huh? heeft ze die dan?? :confused:

Citaat:

-Jef betrapt Isabella en Charlie bij de daad

hehe :D

scala 08-09-2002 20:26

Citaat:

bLuB iK=ViS schreef:

huh? heeft ze die dan?? :confused:

ja dat komt dus nog:D

ATWT:
duurt nog even, maar op een gegeven moment gaat Bryant dood, zelfmoord of ongeluk(ben vergeten:p), omdat Jennifer met een ander gezoend heeft:D aaaaaaaaaah zielig:p (sorry:D)
en hal en emily gaan dus trouwen maar dat stond al in die andere topic:p

Danique 08-09-2002 21:42

op www.tvweb.nl gaan ze ook altijd de komende week in soapland doornemen dus...kijk daar eens ofzo zou ik zeggen

AirRaid 09-09-2002 10:06

GTST: iedereen gaat dood :D
ONM: iedereen gaat dood :D
ATWT: iedereen gaat dood :D
B&B: iedereen gaat dood :D

:D :D :D :D :D :D :D :D :D

BCR 09-09-2002 17:06

Citaat:

AirRaid schreef:

wauw :rolleyes:

Gaat Bryant dood?? Iiiieh, wat raar!

Siyabonga 09-09-2002 18:03

Citaat:

AirRaid schreef:

nog simpeler gezegt:
iedereen gaat dood

je weet alleen niet wanneer enzo, en over hoeveel jaar, maar iedereen gaat dood ;)
:D

A loved one 09-09-2002 18:04

Wat heeft dit voor nut? Je kijkt het toch niet terwijl je toch al weet wat er gebeurt?

scala 09-09-2002 21:59

wat heeft het uberhaupt voor nut om te kijken?;) :D tis gewoon leuk om even te spieken wat er gaat gebeuren..

Fee 13-09-2002 20:40

Citaat:

scala schreef:

ja dat komt dus nog:D

ATWT:
duurt nog even, maar op een gegeven moment gaat Bryant dood, zelfmoord of ongeluk(ben vergeten:p), omdat Jennifer met een ander gezoend heeft:D aaaaaaaaaah zielig:p (sorry:D)
en hal en emily gaan dus trouwen maar dat stond al in die andere topic:p

WAAAAAAAAAT???? Hal en Emily gaan trouwen??? Maar... How??? :eek:
En Bryant gaat dood?? Maar kdacht dat hij juist zou gaan vreemd gaan met dat nieuwe meisje (kweet dr naam ff nie meer)????
Ksnap dr eg helemaal nix meer van.... :( :confused:

Shibby 15-09-2002 08:21

Dąt is nou soapwereld...ik snap er ook nooit iets van...ja ik kijk ook niet iedere dag :confused:

Piccola 18-09-2002 16:48

Atwt:
Julia krijgt een miskraam. Jack & Julia gaan scheiden. Jack gaat terug naar Carly. Julia wil Jack terug, no matter what. Carly koopt het paard Flahdance, Julia gaat vervolgens dit paard vermoorden. Julia probeert meerdere malen Carly te vermoorden. Jack laat Julia opnemen. Julia stuurt iemand om Carly te vermoorden, maar ook deze keer lukt het niet. Julia wordt ontslagen uit de kliniek m.b.v. Craig (geloof ik). Ze ontvoerd Jack en verkracht hem, omdat ze alsnog zijn kind wil. Kort daarna probeerd ze Jack te vermoorden, Craig weet dit tegen te houden. Barbara helpt Julia te vluchten uit Oakdale. Jack krijgt dan een brief van Julia waarin staat dat de verkrachting is gelukt, ze is zwanger en ze zal terugkeren. Jack en Carly gaan trouwen. Carly verongelukt en komt terug als engel.

Adam en Abigail gaan trouwen. Abigail wordt verdacht van een moord, maar ze heeft het niet gedaan. Gaat kort daarna de serie uit.

Piccola 18-09-2002 16:49

The Bold:
Macy verongelukt na een ruzie met Brooke.
Brooke gaat er met de man van haar dochter vandoor.
Het geheim van Amber komt boven water, maar ze mag het kind houden en ook Rick blijft bij haar.
Ridge blijkt niet Eric's zoon te zijn dus Eric en Stephanie gaan weer scheiden.

Evito 18-09-2002 18:00

Citaat:

Piccola schreef:
Atwt:
Carly verongelukt en komt terug als engel.

Haha dat is niet waar!!

Piccola 21-09-2002 16:39

Citaat:

Evito schreef:
Haha dat is niet waar!!
Het is wel waar... :p En als engel gaat zij er voor zorgen dat Jack iets met Molly krijgt... Maar het duurt nog heeeel lang voordat dit bij ons op de buis is!

Heb dit trouwens ook maar gehoord hoor.. Niet zelf ergens gelezen tot nu toe! :o

Evito 21-09-2002 18:03

Citaat:

Piccola schreef:
Het is wel waar... :p En als engel gaat zij er voor zorgen dat Jack iets met Molly krijgt... Maar het duurt nog heeeel lang voordat dit bij ons op de buis is!

Heb dit trouwens ook maar gehoord hoor.. Niet zelf ergens gelezen tot nu toe! :o

Haha
waar hoorde je dattt dan???
In Amerika heeft Jack nu met Carly en Molly met Mike! Carly leeft nog gewoon!

Winner 21-09-2002 19:02

Na de seksuele voorlichting van meneer Harmsen aan Robin verbaas ik me nergens meer over.

BCR 22-09-2002 08:06

Citaat:

Winner schreef:
Na de seksuele voorlichting van meneer Harmsen aan Robin verbaas ik me nergens meer over.

Evito 25-09-2002 12:49

Citaat:

Winner schreef:
Haha, idd...
ik dacht eerst dat ze Harmsen wel een ernstige hersenziekte zouden geven en hem gek zouden laten worden en hem dan een trio zouden laten hebben met Robin en Annemiek,
maar helaas
lol

Evito 25-09-2002 20:36

Rik gaat dood door een brand in de gevangenis in Thailand.
(..Stom zeg..!)

Piccola 04-10-2002 17:26

Citaat:

Evito schreef:
Haha
waar hoorde je dattt dan???
In Amerika heeft Jack nu met Carly en Molly met Mike! Carly leeft nog gewoon!

Vorig jaar zat er een Amerikaans meisje bij mij op school. (uitwisseling enzo) Zij vertelde dat.. Maar inderdaad, Carly leeft nog steeds in Amerika dus hoe kan zij dan zeggen dat ze dood is en als engel terug komt?! Het zal dus wel gelul zijn ofzo.. Kweet verder ook niet! :confused: :( :p

BCR 04-10-2002 18:10

Citaat:

Evito schreef:
Rik gaat dood door een brand in de gevangenis in Thailand.
(..Stom zeg..!)

nietussssss

Evito 04-10-2002 18:17

Citaat:

Piccola schreef:
Vorig jaar zat er een Amerikaans meisje bij mij op school. (uitwisseling enzo) Zij vertelde dat.. Maar inderdaad, Carly leeft nog steeds in Amerika dus hoe kan zij dan zeggen dat ze dood is en als engel terug komt?! Het zal dus wel gelul zijn ofzo.. Kweet verder ook niet! :confused: :( :p
Stom zeg! :P
Carly is ook wel koel trouwens
een van de koelsten eigenlijk

Piccola 11-10-2002 17:46

Citaat:

Evito schreef:
Stom zeg! :P
Carly is ook wel koel trouwens
een van de koelsten eigenlijk

Carly is stom! :p Craig is koel! :o

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:31.