![]() |
ooit eens geschreven hier...
vandaag weer wat geleerd over mezelf
dat de dagen niet altijd het zelfde zijn dat niet elk gevoel weer hetzelfde terug komt dat niet elke gedachte voor eeuwig is ik ben hoe ik denk dat ik ben ik ben hoe mensen denken dat ik ben ik ben zoals mijn daden zich tonen ik ben omdat ik denk dat ik ben gevoelens voor een ander veranderen konstant de wolken in hun manier ook geen twee keer hetzelfde weer geen twee keer dezelfde depressie de wolken gaan ook door met bewegen bewegen zoals de mens door alles in het leven alles wat hun grijpt alles wat hun doet denken... wie ben ik? de tijden die we bewust meemaken de tijden die we bust niet meemaken zo zijn gevoelens ook stop ze netjes achter een deur stop ze netjes onder de bank uit het zicht is uit het hoofd kon ik maar deze gevoelens bewust uitschakelen kan ik ook doe ik niet waarom wel is toch deel van leven is toch een deel van mij al mijn gevoelens zijn mij al mijn daden zijn mij maar alle ongesproken daden dan typeren deze jou ook niet tellen je ongesproken gedachten niet mee in jou oordeel wel maar iemand anders? niet iedereen denkt het zelfde er over niet ieder mens staat zijn ongesproken gedachten te woord niet ieder mens laat zijn geloelens de vije loop niet ieder mens is zoals je iemand kan omschrijven ieder die zich aangetrokken voelt tot iemand iemand anders die je veel doet iemand waar je voor zou willen veranderen iemand die jou vraag zoud kunnen beantwoorden man of vrouw liefde is universeel soullar |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:28. |