![]() |
Verslaafd aan mastruberen
y0
Ben nieuw hier met een speciaal probleem, althans dat denk ik ik ben zwaar verslaafd aan mastruberen heeft iemand anders dat ook? En hoe vaak per dag doe je het dan? Ik rond de 5 keer per dag, ik heb het zelfs eens een keer bij mijn tante gedaan op de wc |
verslaafd eraan zijn kan niet, is in ieder geval niet schadelijk.
|
Als je nou ook nog 'ns wist hoe je het werkelijk schreef.... :rolleyes:
|
hm ja dat kan.. ik vind het zelf behoorlijk "saai"
|
Citaat:
|
Citaat:
|
lol , puberteit ;)
|
Citaat:
|
ik denk dat je gewoon niet met je hormonen om kan gaan, dat trekt wel weer bij
|
5x per dag is denk ik vrij veel, maar ik zou me er niet druk om maken, wie heeft er last van?? niemand toch?
het zijn de hormoontjes;) |
Mij geeft het een gevoel van macht als het mij lukt om het niet te doen, als je dat gevoel kan tegen houden.
|
Nounou, ik ben al de tweede vrouw die reageert ;)
Maareh ik denk dat het wel weer overgaat.. en anders, zoek een hobbie :D |
Citaat:
|
verslaafd ben je pas als je echt niet zonder kan,
dan wordt je dus chaggie als je niet met 1 hand kan computeren ofzo..... hoop niet dat jij dat hebt :eek: |
verslaafd aan het masturberen, of verslaafd aan het klaarkomen?
|
achja... 'k ben zelf ook een heetzak :o dus 'k vind 't wel normaal :o
|
Wie zonder zonden is werpe de eerste steen...... ;)
Nee, zolang je niemand stoort, zoals in het openbaar liggen rukken is het best denk ik, en kan er niet gesproken worden van 'gestoord'. Keep up the good work! :D byebye jan |
Citaat:
*Deze is trouwens niet van mijzelf, maar van Simon Carmiggelt* |
Als je dalijk je vriendinnetje krijgt die je kan bevredigen wordt dat wel minder :)
|
Citaat:
bad boys go to hell :rolleyes: mjah waar maak je je druk om, asl je het lekker vind, what the hell dan...gaat wle weer over als je wat ouder bent |
Ik kan mijzelf hier helemaal in vinden, ik heb een periode gehad dat ik toernooitjes met mezeluf hield om zovaak mogelijk af te trekken. Dat is nu wel over.
11 keer btw.. |
Citaat:
|
Is goed joh! Beter dan verslaafd aan neuken. Dat kan vaak wat minder leuke consequenties met zich meebrengen...
|
word je daar niet fucking moe van?
ik bedoel, heb je na 3 keer nog energie en trek dan? |
Maar van trekken wordt je toch doof?
Dus met 5 keer trekken per dag zit je over een paar jaar met een gehoorapparaat...... |
Ik niet, ik doe het zowat nooit! Vind het een beetje raar (ook al is't normaal)
Ik heb een vriend die me goed verzorgt weet je en ik kan heus wel een weekje wachten ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
niet zeuren man, tzijn de hormoontjes lijkt me, just have fun zou'k zeggen.....
|
Ik vind het al heel knap dat 'ie m 5 keer omhoog krijgt !
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:19. |