![]() |
HELP! wie heeft voor mij het adres van NEUK! ??
WIe heeft voor mij het adres van de homepage van NEUK! ?? heb ze gister gezien, wou op de website kijken maar die deed het niet....nou dacht ik..misschien is dat een oud adres en hebben jullie een nieuw, wel werkend adres????
|
neuk.nl?
|
nee..probeer dat maar eens uit....:)
nee...ik had op een zoekprogramma wel een link gevonden maar die werkt niet...duss ik dacht...misschien heeft iemand eentje die WEL werkt... |
|
|
Citaat:
Anyway, je kunt op veel manieren op de Neuk!site komen ^_^ Enjoyed the show? |
JAAAA! het was echt heeel cool!! ik zag wel vaker posters in de buurt staan van neuk!, dacht dat het een vrij lokaal bandje was....blijkt het opeens een beswel bekende band te zijn.....oeps...maja.,..was echtwel heel tof....maaruh...bedankt! ik ga ff de links uitproberen!!
|
Citaat:
He Catharina, was wel cool concert he, In Atak waren ze ook. Je stond voor me (Friso dus). Neuk! heeft al 3 cd's uit, die laatste is wel cool, veel betere teksten ook, en het gitaargeluid is meer gevolueerd zullen we maar zeggen. Jammer dat het hun afscheidstour is, ik ga ze nog checken in Arnhem denk ik. |
Citaat:
|
heejuh...friso...wat nou afscheidstour.....heb je de site niet in de gaten gehouden???
:) |
Citaat:
Ze al in een behoorlijk ver stadium met de nieuwe band, ze hebben een nieuwe drummer en gitarist van prima niveau. De bassisten tot nu toe waren echter (naar zijn mening) niet te vergelijken met het niveau van Dré dus ze zoeken momenteel nog een bassist. Hij zei dat ze zeker door zouden gaan :) |
maar waarom gaan die drie eigenlijk weg??
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
sja...voor mij maakt het neit zo veel uit...ken ze toch pas net...:)
als zij het maar leuk hebben!! maaruh...kindjes?? hoe oud zijn die mensen dan??? |
Citaat:
|
hmm..maar carsten toch niet? of hij moet er wel errug jong voor zijn leeftijd uitzien..nou was het natuurlijk wel donker...maar toch...
|
Citaat:
Hij ziet er wel uit hoor trouwens in real life... Ik von ook dattie d'r slecht uitzag in Amsterdam laatst, pff, maar hij was wel weer erg cool :) |
Citaat:
hoe bedoel je? |
Citaat:
Hij ziet er wel oud uit in real life... Hij heeft wel 'n beetje 'n oud gezicht... Zal wel aan de drugs liggen :D |
hhm..is me niet opgevallen...maar zoals net al gezegd wassut donker en heb ik ook maar ffkes met hem gepraat....paar keer langs zien flitsten...misschien ook niet zo op gelet...hoe oud is die jongen dan dat hij er oud uit ziet?
|
Citaat:
|
aha...maakt verder ook niet uit hoor...was alleen vanwege dat oud zijn...naja..laat ook maar.....:)
|
Citaat:
Oké :) |
ja dat hebje soms....dat je een eind doorlult over compleet nutteloze dingen....ik heb dat iets te vaak...:)
(zoals nu weer....) :D |
*Chiara is alleen maar opzoek naar foto's van 'die ene mooie zanger' *
*huppel huppel* :D |
:D
owow....waarom weet je me toch altijd op de foute momenten te vinden....zucht.....wist helemaal niet dat jij hier nog komt.....vond je SQ nog leuk?? |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:57. |