![]() |
Steeds zieker, steeds zwakker
Steeds zieker, steeds zwakker
Steeds meer in slaap en steeds minder wakker Steeds meer pijn, overal Steeds minder zin, bovenal Steeds minder moed om door te gaan Daar zou ik nu toch boven moeten staan Wanneer is het over, ik wil nog zo graag leven Ik wil hem nog zoveel liefde geven... http://forum.scholieren.com/frown.gif |
is dit over jezelf of over een ander?
probeer te berusten in het lot... dat kun je nooit en te nimmer veranderen, leef bij de dag en haal er alles uit, probeer van ieder moment te genieten. misschien denk je, zij heeft dit gevoel nooit gehad. Ik heb een bijna doodervaring gehad, dan gaat er ook veel door je heen. Ook bleek uit symptomen die ik had dat ik een bepaalde afwijking had, als ik die in ernstige mate zou hebben, dan zou ik de 20 niet halen (ben nu 19) Sterkte, and keep going!!! liefs foogy |
heel herkenbaar gedicht als je de laaste zin weg laat...
ik heb al ruim vier maanden pfeiffer en deze woorden konden van mij zijn sterkte nog |
Citaat:
heb het ook gehad, 8 maanden, je voelt je kut, maar je weet dat het overgaat. |
Citaat:
|
weet je wat je dan doet?
iedere keer dat je je klote voelt ga je iets doen wat je leuk vind iets kleins of kijk je naar iets wat je leuk vind zoals een foto van iemand waarvan je houdt in je portemenee bekijken 80% van de dagen klote voelen is niet goed hoor... Probeer er iets van te maken want je hebt uiteindelijk het meeste zelf in de hand |
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door Line (20-02-2002).] |
Binnen hetgeen wat je kunt moet je dingen doen en daar je kracht uitputten. dat is wat er ongeveer bedoeld wordt.
|
Citaat:
Daar gaat het dus net om, dat ik 80% van de tijd zo verschrikkelijk weinig kan en dat die grenzen waar binnen ik dingen kan doen dan wel errug klein zijn... Dat is wat ik ongeveer bedoel. |
Kolonisten van Catan www.kamikazegames.com
Baldur's Gate II Vermaakt uzelf, ik heb nix en er toch al maanden en maanden in gestopt http://forum.scholieren.com/smile.gif |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, maja, depri zijn is nog minder leuk..
|
misschien dat je lichamelijk nix kan
maar weet wel dat je lichaam en geest aan elkaar verbonden zijn als je niet gelooft en hoopt dan wordt het niet beter Probeer zoveel mogelijk te doen met je geest en niet bij de pakken gaan neerzitten Gewoon doorgaan Doorbikkelen Sterkte |
Citaat:
|
Citaat:
Verder dus: iedereen graag reageren op de 'kwaliteit' van het gedicht, en niet zo op de inhoud. Merci. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:27. |