Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Games (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Counterstrike Probleem (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=210995)

oneMen 08-09-2002 18:45

Counterstrike Probleem

He mensen ik heb een klein probleempje maar ik post het hier maar aangezien gamers misschien toch meer ervaring met dit probleempje hebben..

Als ik een movie wil maken van een multiplayer game (record <demoname> - timedemo <demoname> - start movie - stop) om daarmee te gaan knutselen blijkt dat je geen spelers kan zien.. dus dan zie je wat bloed in de lucht vliegen maar meer ook niet en dat schiet niet echt op om een filmpje te maken..

Iemand ervaring met dit foutje?

Black Rainbow 08-09-2002 18:49

dat is geen foutje, een timedemo neemt naar mijn weten alleen locale dingen op, dus geen andere spelers in een multiplayer game, hier is een extra parameter voor nodig, die ik niet weet :P

(of dit verhaal ook opgaat voor HL weet ik niet zeker, maar het gaat wel op voor een paar andere spellen met de zelfde engine)

search and u will find

CryptapiX 08-09-2002 22:45

gewoon record demonaam in console
en stop alos ie moet kappe
ik zie het probleem niet ?
(hl cstrike iig)
en dat je models niet kan zien.. ach hl stikt van de bugs.. vaak ook lopen de models 2 meter boven de grond in begin van de demo :s

Roytjuh 10-09-2002 16:43

bij mij stopt hij soms bij counter strike, dan ben ik op iemand aan het schieten en dan sluit hij counterstrike af :confused: (n)

NightmareZ 10-09-2002 16:51

Citaat:

Roytjuh schreef:
bij mij stopt hij soms bij counter strike, dan ben ik op iemand aan het schieten en dan sluit hij counterstrike af :confused: (n)
raar probleem :confused:

Roytjuh 10-09-2002 16:57

Citaat:

NightmareZ schreef:

raar probleem :confused:

Ja :( , het geluid blijft dan even hangen en dan sluit hij af (n) :rolleyes: echt irritant

Vaag mannetje 10-09-2002 17:15

Citaat:

CryptapiX schreef:
gewoon record demonaam in console
en stop alos ie moet kappe
ik zie het probleem niet ?
(hl cstrike iig)
en dat je models niet kan zien.. ach hl stikt van de bugs.. vaak ook lopen de models 2 meter boven de grond in begin van de demo :s

en soms lopen ze half door de grond..

even terug op het probleem..

doe eens eerst
timedemo... laat em dan helemaal aflopen... (geen startmovie)
en dan nog een keer timedemo en dees keer WEL startmovie doen...

oneMen 11-09-2002 10:13

Ok, het probleem is opgelost :D

Bij mij zie je op de 1 of andere manier geen spelers (dus ook geen bots) in de eerste ronde maar zodra de tweede ronde begint verschijnen ze opeens :s RAAR maar ok nu weet ik het en dan is het geen probleem meer.

Vaag mannetje 11-09-2002 17:21

Citaat:

M n M schreef:
Ok, het probleem is opgelost :D

Bij mij zie je op de 1 of andere manier geen spelers (dus ook geen bots) in de eerste ronde maar zodra de tweede ronde begint verschijnen ze opeens :s RAAR maar ok nu weet ik het en dan is het geen probleem meer.

ja.. dat is normaal..
vanaf het moment dat je je demo opneemt.. krijgt de "demo" niet alle informatie door.. .dat wordt pas aan het begin van de volgende ronde doorgegeven.. DAN pas zijn de teams en scores enzo goed... maar ik had nog nooit gehoord van spelers die niet verschijnen...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:40.