![]() |
Thuis je lichaam trainen: wie weet goede oefeningen?
Het onderwerp zegt het al: weet iemand hier oefeningen die je thuis kunt doen, om wat aan je lichaam te doen/te trainen? Ik zit met het probleem dat ik door een blessure niet (lang) kan sporten, en dat niemand die ik ken naar de sportschool wil/gaat... dus moet ik het met oefeningen thuis doen... weet iemand er hier een paar die ik thuis gewoon kan doen (evt met hulpmiddelen) zodat ik toch wat aan mijn lichaam kan doen? Zoja, beschrijf het eens een beetje (maakt niet uit als het TE gedetailleerd is, het moet voor een leek te begrijpen zijn)...
alvast bedankt, John |
Zelfbevrediging
En dan steeds omstebeurt |
Citaat:
|
Zoek eens in de bieb ofzo.. ik denk dat je daar vast wel een info-boek kunt vinden, waarschijnlijk wel voor oude mensen..
Wil je je conditie op peil houden of wil je 'gespierd' worden/blijven? |
Kom maar ff langs...
|
Citaat:
|
Citaat:
Probeer het trouwens eens op Sport ? |
Citaat:
|
Je moet Men's Health kopen of een ander fitnessboekie, staan altijd goeie oefeningen in.
|
Citaat:
|
Koop eerst eens dumbells zou ik zeggen.. er zijn talloze oefeningen die je er mee kunt doen.
|
Citaat:
|
Wie zegt dat je iets nodig hebt om te trainen? Ik heb alleen de vloer en mezelf nodig http://forum.scholieren.com/tongue.gif
Opdrukken, sit-ups, diverse rekoefeningen enz... Eigenlijk de dingen die ik bij Taekwondo ook doe, alleen dat ik het thuis een beetje bij hou, aangezien ik niet de tijd heb om naar elke les te gaan... |
met je hond of poes stoeien
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:18. |