![]() |
In de vroege morgen
beginnen sommige hun dag zonder zorgen.
in de vroege dag is dat wel iets wat iedereen mag in de vroege nacht is het slecht als je daar nog op wacht. |
Regen
helemaal nat en klam de regen die ging en die kwam nu zit ik hier doorweekt en volledig nat alles plakt, zelfs die stoel aan me gat. druppels uit mijn haar, vallen overal dat is waar. doorlopen ogen een natte neus het regende echt waar heus! |
Sneeuw
de witte korrels uit de lucht vallen overal neer als een zucht de wind doet ze overal heen bregen en zich met de grond doen mengen het is zacht en koud het is het witte waar iedereen van houd. de sneeuw doet smelten voor de zon terwel ik dit spektakel zit te kijken vanaf mijn balkon. [Dit bericht is aangepast door slisje (22-02-2002).] |
Hagel.
het klettert op de grond het stuitert in het rond hard en bevroren het breekt het nieuwe gewas, en beschadigt het nieuwe geboren. kleine rondjes, soms ook groot en uiteindelijk rollen ze allemaal in de goot. |
Zon
die laat dit over zijn kant gaan, en zich boven alles doen staan. kijkend neer op dit allemaal maakt zich geen zorgen, en maakt zeker geen kabaal. Hij zou er zijn en licht doen leven hij zou er zijn wanneer de aarde zal beven. Snachts is hij even weg, maar in de maan zien we hem nog staan. want de zon is iets wat voor mij nooit weg zou gaan. dus helaas voor de duister, die heeft pech. |
Lente
het is het nieuwe begin alles heeft er zin in. de volgens doen fluiten de mensen hun liefdes gevoelens uiten. alles doet groeien de bloemen en andere planten groeien. soms nog een koude dag maar met al die warmte is dat iets wat mag. |
Zomer
De dag is op zijn langst de zon is op zijn sterkst vutteloos kijken we toe deze lange dagen maken ons moe. de planten staan op hun hoogst de grond op zijn droogst. turend naar de zon wachten op zijn ondergang wat een schitterend tavareel, dit maakt me bang. de langen uren op het strand de langen uren vol op verbrand. de zomer doet nooit lang duren dus ik geniet vol op van al zijn kuren en uren. |
Herfst
Een periode van dalen de zomer doet langzaam valen de bladeren vallen langzaam op de grond het is het mooiste wat ik ooit vond. samen met de eerste traan uit de lucht slaakt de wind zijn eerste harde zucht. |
Winter
die laat van zich horen de sneeuw is als herboren het doet vallen uit de hemel het doet vallen uit de lucht. het is koud en kaal van tot aan de rijn de maas en de waal. ijs doet glimmen de vries kou doet zelfs de warmste dag overwinnen. de winter laat van zich horen er is een barre tijd aangeboren samen voor de haard em het vuur de dag is te kort en lijkt wel een uur. slapen doe je in dit geval liefst de hele dag lang lekker in je bed. Winterslaap, warmte... winter |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:49. |