![]() |
transformatie
dat zijn dat moet je willen bedwingen
durf je niet meer op te kijken? daar onder de oppervlakte ligt te zingen? ik ben daar onder zijn wil verscholen tussen de wil gen zijner verstand verschroomd geraakt in gruwelijke moord? pas toen begaf hij zich bedachtzaam over aan zijn geweten 's volle overtuiging van het feit dat ie over ging in een nieuw fase |
alleen de titel is waarheid!!
zucht 'ik'... VAL!! breek mijn leugenachtige handen en spring dan vlug op en dans getooid in een sterrenkrans het masker aan zijden draadjes, hartstochtelijk, verdervelijk berooid zwijgend zijn lust gehoorzamend zonk tegenspraak weg in onvree en bracht hij zichzelf ten val |
door haat verlicht, zijn omgeving
aftastende naar herkenning afgezonderd in eenzaamheid, aan het zicht ontvreemdt, 'doet ie zich voor als vreemdeling' tot ie zich blindstaart slechts zichzelf ervaart [Dit bericht is aangepast door Alopecia (24-02-2002).] |
zijn haat liefhebbend
te verlichten waarheid stijgt leugen daalt neer glinserende kringen, om zijn wijder wordende ogen, bewogen tastende aan het oppervlak alweer |
ik heb lol
met die schrijfsels het papier vol met mijn twijfels post ik kul als een stuk onbenul |
zelfzuchtig
bracht ik een toost in ijdele hoop op betere tijden pronkzuchtig bracht jij een toost in ijdele hoop op ons te bevrijden [Dit bericht is aangepast door Alopecia (24-02-2002).] |
zucht...
kon ik maar echt dichten niet slechts op te lichten als goedkope prul een stuk onbenul inhoudloos gepoch hoewel doch een lichte vorm als norm allemaal onzin neergekalkt dra gehuilebalkt |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:36. |