![]() |
New Found Glory - Melkweg, 10 sept.
Mijn zus heeft 2 kaartjes gewonnen (y) dus ik ga erheen. Ik hoefde er eigenlijk niet persé heen, aangezien ik ze nog op Lowlands heb gezien, maarja. Wie gaat er ook?
|
|
ik ga ik ga ik ga!
|
ik ga oowk :) (y)
|
jaaaaah ik ga lekker ook :) kheb dr wel zin in, hoewel ik ze pas nog 2x heb gezien...
|
Citaat:
|
Ga met mij ga met mij! *kijkt lief*
|
Citaat:
is goed hoor |
ik ga ook! :)
|
Citaat:
|
Ik wil ook :(
ik wil nog meer plectrums :D |
Citaat:
|
Ik ga! ;)
|
kan iemand mij niet mee smokkelen ofzo...ik wil dr ook heen!!
|
we hebben een kaartje over!! wie wil;?!
|
Citaat:
maar khaal ze denk ik wel in de muziekwinkel |
Citaat:
|
heej punkyfish ik ga jou mieten morgen :)
ik ga namelijk met annemiekje erheen..die gaat jou weer mieten en ik dus oowk :D :D :D *lol* |
Citaat:
|
Citaat:
*puppeyeyes* |
Citaat:
|
jep ik ga ook maar weer nfg zien!
:D |
*omhoog~!!!*
WIE WIL ER EEN KAARTJE? IK MOET M KWIJT! mail even als je interesse hebt! |
Citaat:
|
mwah als ze niet in groningen komen heb ik geen geld om er heen te gaan:D:o
|
*baalt* Kheb Lin d'r nummer dus, is kaartje nog niet kwijt, maar ik ben ZO ZIEK.. :(
|
ja, aan eentje heb ik nix natuurlijk..... :o
|
Citaat:
meestal vang je zoiets gewoon om te bewaren ofzo... tis vaak wel cool als er ook echt de bandnaam op de plectrum staat, maar vaak is dit niet het geval... welke heb jij dan? |
Ik vind New found glory niet echt heel goed maar ik heb me gister DIK vermaakt in de pit:)
|
Ik vonnet erg kewl, ze hadden leuk contact met et publiek en iedereen was erg enthousiast enzow....heb lekker gesprongen en gehupseld...
Ik heb ook nog es 2 mensies van t forum gemiet :D (y) |
Ik vond het phat (y)
|
wie in de pit heb gestaan heb mij wel gezien:D:)
|
Ben lang en had zwart sick of it all shirt aan:)
|
Citaat:
|
Citaat:
welke wat? Basgitaar? Een Ibanes SDGR, maar dat wilde je vast niet weten .. ik had een superzacht plectrum gekregen van die dikke meneer :) echt zo'n lieverd :) |
Citaat:
ik vroeg me dus af of je een plectrum hebt met de bandnaam erop of nie |
Punkyfish, u stond naast mij. Met precies hetzelfde t-shirt (volgens mij :D)
Volgens mij heb ik Roxy ook gezien... |
Citaat:
Heb jij een meisjes-Flogging-Molly-tshirt dan? ;):D Stond jij links of rechts van mij? Deng, ik dacht de hele tijd mensen te herkennen van Lowlands e.d. :eek: dat is best eng :D |
wwhaa kewlie... voor je..
Ik ehb ze ook op LL gezien, vond het ech wel mooijz Ga er niet naar toe btw! |
Citaat:
Ja ik dacht eerst zal ik nog wat zeggen, ik stond zegmaar rechts van het midden, bij de treedjes. Dus ik stond links van je?! Uiteindelijk stond ik in de pit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
niemand zegt iets over Something Corporate...
Hoe waren zij? ik vind ze op cd wel leuk klinken, en ik ben een keer helemaal Konstantine verslaafde geweest met harrie84... dus hoe waren zij? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik kwam twee van die gasten nog tegen toen ik weg ging op mijn fietsje, ze gingen een Mcflurry halen :p |
Citaat:
|
Ik ergerde me echt de pest aan die eerste band ze hadden net zo goed di-rect kunnen neerzetten klikt ut zelfde
|
Citaat:
|
Citaat:
of ze heten ineens Fender® .60mm T/M |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:23. |