![]() |
Jiskefet
het is er weer op <-- op de teevee. :)
haha op dit moment... jeah koel is het. :) vind u ook? |
Ik heb ze beter gezien, maar het was wel aardig. Ik hoop toch echt dat de volgende afleveringen wat beter zijn
maarja het is iig beter dan vorig seizoen |
Vond het weer errug vermakelijk. Vooral klussen met sterren. Maar misschien was ik wel de enige die in de "gasten" overduidelijk Jan Wolkers en Maarten het Hart herkende. :D
En ze hebben gelijk reclame gemaakt voor de film van De Kameleon die binnenkort gaat verschijnen. (y) |
Idd. Die achterlijke ouderwetse tv stemmetjes ook: "Vlug jongens, alles komt nu aan op haast!"
Het was weer grandioos (y) |
Errug goed, gelukkig weer beter dan vorig seizoen. In het begin dacht ik, o kut, ze gaan weer zo'n veel te lange herkenbaarheidsketch maken, maar toen de kliniclowns kwamen kwam alles weer gauw goed... ik hoop dat de kameleon parodie nog een lange serie gaat worden. Ben wel geïnterreseerd in de avonturen van Jeroen, Polle en Geurt.
|
Citaat:
|
ik ga het nu kijken, ik heb het gister opgenomen... :D
|
Vond het vet :)
"Waarom steekt een kip schuin de straat over?" - "Godverrrrrdomme...klootzakken!!" :D |
het was idd erg royaal!
heerlijk die oude stemmen...echt geweldig en michiel romeyn als clicicclown met twee tieten als neus.... geweldig. snif, ik word er helemaal sentimenteel van ;) |
Citaat:
:D |
"Tien tegen één dat ie hier lelijk van op zijn neus zal kijken!'
:P zo was ie dacht ik |
Oh ja, dat was het! :)
|
Het was zowel
"Tien tegen één dat ie hier lelijk op zijn neus van zal kijken" (voor de uitvoering van de grap) als "Die ouwe Perkstra zal lelijk op zijn neus gekeken hebben!" (na de uitvoering) |
Citaat:
|
jammer genoeg niet gezien.... lag al te slapen......... :o Maar toen ik het achteraf hoorde was het weer erg lachen, te horen aan mijn ouders. Volgens mij kon het hele blok meegenieten met de mondelinge herhalingen van jiskefet.... :p
Volgende keer snel gaan kijken! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:09. |