![]() |
wiet is niks, hash roken!
kweenie hoor, maar in goede hash zit gewoon veel meer THC als in wiet. wiet is gewoon bladgroen roken. goede maroc is puur de hars roken, dat is pas de goede shit.
|
maar toch doet hasj wat anders met me als weed, 't enige voordeel van hasj is dat 't effect nouwelijks anders word als 't ouder word, wiet doet na 'n week leggen al heel anders als dat 't vers is, hasj heb 't minder
|
Hasj is ook veel relaxter na 3.5 jaar wiet roken was ik het gewoon zwaar beu ik koop zelf alleen nog maar hasj maar rook wel wiet mee met vrienden ..
|
van wiet wor je veeel stoneder
|
Ik doe gewoon altijd de combi, het is maar net waar ik zin in heb!
|
ik doe alle twee meestal... is gewoon lekker dan hassj dan wiet ik hou wel van afwisseling
|
koop meestal wiet
maar kad laatst goeie hasj, diamond ofzo ik draaide er eentje en zo knetter was ik nog nooit geweest zo sterk maar gezien de prijs (over de 20 euro de gram) kan ik het niet zo vaak kope :( |
Citaat:
waar haal je die dan? |
Ik hou van beide. :)
|
Citaat:
|
hasj is een stuk relaxter...je word er veel minder sloom stoned van... maar skunk is op zn tijd ook lekker..
|
Citaat:
|
hasj op zn tijd is lekker ja, ik denk erover om een deel van mijn oogst in te gaan zetten om mijn eerste blok hasj te creeren :p
|
hasj is ook niet voor niets duurder het is gewoon beter(minder troep) en velen vinden het lekkerder.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Super Pollum en Space Pollum IS THA SHIT MAN!
Wiet sux |
exo heeft nog nooit goeie hash gerookt en Darkcat, ik hou ook van jou ja (ik hou van bijna iedereen trouwens).
|
Van hash val ik in slaap :)
|
hasj is beter!
Krijg je ook minder snel zo'n droge bek! :p |
Citaat:
|
ik krijg toch geen droge bek meer avn weed ,ben er aan gewend dus mij boeit et niet en van weed wordt je veel stoneder en relaxter ,hasj is meer geestelijk
|
Dit is het beste:
- eerst dikke wietjes wegsmoken, helemaal wegtrippen... - dan een supergoeie hasj-jes wegtrekken... dan kom je echt in een fette trip...! ;) |
trip van blowen? :confused:
|
ik heb ook een keer een trip gehad van blowen, het kan echt hoor! Niet normaal, van blowen verwachjt je dat niet.
|
Ga heel veel jointjes roken op een vaag kamertje met hippie's (met de gebruikelijke muziekinstrumenten) en drink rum-cola! :o Wedden dat je gaat trippen? :cool:
|
gewoon ff heel veel blowen of gewoon opeten
ga je wel beetje trippe soms |
Ik heb vandaag voor 't eerst van mijn leven in een coffie shop gestaan. Ik ben een week 18 en ik dacht. Ik wil wel eens blowen. Een vriend van me doet mee. Dus ik vragen welke ik 't beste kan nemen. Voor een beginner is Hasj beter zei ie.
Dus.. |
ligt er helemaal aan
en persoonlijk hash psiez ;D blijf daar nou maar bij |
Citaat:
|
ik heb 't idee dat als je hasj puur rookt je veel Higher wordt dan van wiet. En tot poeder verkruimelde hasj (pollem) in een joint is volgens mij ook beter dan een gewone wiet blow :D
|
Citaat:
|
Heb je geloof ik wel gelijk in.
Hash slaat bij mij sneller en harder in meestal, en gek genoeg word ik er minder depri / minder snel depri van.. wat ik met wiet wel vaak heb.. :confused: :| |
ik vind hash zo lastig verkruimelen....
combi's zijn wel relaxed, morgen denk ik een hash - blow bouwen. En ja, het is uit met me vriendje :S |
Citaat:
*wilt stiekem morgen met je meeroken*:o |
wist je dat in hash schoenleer zat ?? :mad:
--mischien niet als je het van een coffeeshop haalt-- |
Ik vind wiet fijner of nicer ofzo als hash.
Combi ok, maar wiet alleen is fijner. |
Citaat:
|
Citaat:
|
lang leve de hasj :D
|
mix-pitjes vind ik lekker, opzich ben ik meer een weed smoker maar ik had laatst Super Pollum dat was wel lekkere shit hoor (y) gewoon afwisselen of samen vind ik het best :D. ik had toen space-chock gemaakt ging echt zwaar trippen (uiteindelijk puken in de gootsteen omdat ik iets teveel warme-hasj-chocomel had gedronken) :o was wel bruut :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:01. |