![]() |
~Herkenning~
Jij..
Je denkt dat niemand je begrijpt dat woorden slechts vol haat zijn het leven is voor jou niet meer dan enkel pijn Jij.. Eenzaamheid danst in jouw lichaam Je gelooft niet in het leven in het geluk dat moet bestaan Alles wil je opgeven En ik.. Ik weet wat je doormaakt Al maanden, jaren zwerf ik rond voel ik wat jij nu voelen moet Ik zoek het geluk, wat jij nooit vond Ik weet wel dat het beter wordt dat wolken langzaam weer verdwijnen nu alleen nog even wachten voor jou voor mij, Tot de zon weer zal gaan schijnen.. [Dit bericht is aangepast door Myself! (24-02-2002).] |
Wauw echt prachtig dit gedicht!! http://forum.scholieren.com/frown.gif Heel veel sterkte terwijl je wacht... maar je wachten zal zeker beloond worden!!
xxx Linda |
Citaat:
|
wauw
deze is zeker prachtig je begint steeds beter en beter te dichten deze print ik uit als je het niet erg vindt vindt hem namelijk erg erg mooi xxx sylvana |
dees is idd erg mooi en lief
heel erg waar ook ik hoop dat die persoon het geluk zal vinden... heb je ut al laten lezen, of is ut voor iemand hier? (sowwy, beetje nieuwschierig).. ik denk dat ut die persoon wel goed zou doen xxx |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:09. |