![]() |
Wisselgedicht
Geschreven Engels = van mij
Nederlands = van Friso Memories in bliss My thoughts twirl around My thoughts around all thiss I’ve fought my way all through The price, life at stake The wooden men no longer They no longer make me tremble My thoughts they’ve sunk Oceans nor the deep as this Swells of arrousment The smoothness of the ever Seeming pain of way These are no longer mine Je gooide zelf de spiegel kapot De scherven vielen naast me neer Op de grond waar ik maar niet doorheen wil zakken Waarom geef je niet alles, ik probeer het Jij geeft het alleen maar een poging Leid tot niets, lijd tot vernietiging Het is jouw fout dat ik hier zit Het is mijn fout dat ik reageer Control of the unsubscibed You have filled me up A way not unknown But barely recognized The emotions u passed along My feed my hate It grew into this we all have non known We ar we were we wil Be like one Be like 2 Be as the one who awakens you Ik herinner en jij vernietigd Ik probeer en jij geeft er niets om Waarom zou ik langer iets doen Allleen maaar om jouw zelfvertrouwen te vergroten Je geeft alleen maar om te nemen Je neemt liever dan je geeft Waarom probeer je zo weinig En neem je zoveel an De vraag is groter dan het antwoord Waarom zet je jezelf niet vrijer in deze gevangenschap Ik durf niet meer te zeggen dan jij denkt The alphabetical of the way in which it slipped During sleep, under the abscent of thoughts Innoscent we where At lest we were It of all Never again We shall remain It will be Unnoticed En hoe langer jij kijkt in je spiegel der leugens Hoe meer het onverklaarbaarder word voor jou Je wil wat maar je durft het niet aan Het gevoel om te verlangen mist Het besef van het missen is er Maar alsnog geef je niet toe Trots is tot kunst verheven Onschuldigheid behoord slechts tot je reserves Val 1maal diep en je gelooft Dat ik gelijk had Temptation’s never the way for excuse No longer the victim On own standed non they all are stranded Of which we drifted none All seek knowledge never the less Of all my memories thread Mine yours our the limit Never shifting seems giving To the max of minimal we can be. En wat we samen hadden kunnne bereiken Is niet meer in het geheugen wat we spaarden Opgeven zonder te eindigen Starten zonder te beginnen Waar zijn we gebleven We zijn ver zonder te zijn begonnen We zijn begonnen voor we het wisten Maar ik mis je En ik weet dat we deze dagen kunnen overlevenv Je geeft het onbegrip en de toekomst aan jezelf |
hmm wel leuk idee.. hijs wel okay http://forum.scholieren.com/biggrin.gif
|
Citaat:
is in een heeeeeel ver heen bui geschreven |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:48. |