![]() |
Nederlandse versie Ketchup Song
Jaja ik hoorde net op de radio de nederlandse versie van de Ketchup Song gezongen door Corry Konings en Johan Heuser, maar het erge is men denkt ook nog dat ze hoog ogen gaan scoren met dit nummer, nou ja tegenwoordig wordt alles gecoverd dus dit kan er ook nog wel bij.....
|
Haha ik hoorde het net ook ja, klinkt echt voor geen meter, ik snap niet wat dat mens zich nu weer op de hals haalt
|
Verschrikkelijk!!!!!! Ik heb het ook gezien, ik kreeg spontaan braakneigingen....
Weg met die Corrie en Johan!!!! |
Die vieze ouwe pepermuntbek kan toch al niet zingen en dan ook nog zo'n walgelijk lied 'cufferen'zoals ze dat zo mooi zegt. Ja dan haal je de Top 40 wel.
|
ik heb ze bij life en cooking gezien..dat was schrikken toen ze het spontaan life moesten gaan zingen :) het zag er niet uit klonk niet en playbacken kan ze ook niet!
|
wah dat zal slecht klinken he
ik heb het nog niet gehoord gelukkig t origineel mag nu ook wel weer afgezet worden na 6 weken |
Hmm, ik vind het origineel erg grappig, maar toen ik de NL-versie hoorde gingen me de haren recht overeind staan! Wat een typisch geval van Nederlandse inspiratieloosheid zeg!
Alleen de manier waarop het gezongen word, dr zit absoluut geen pit in, wordt overtuigingloos gezongen , het is mat, en stoffig Nederlands *kots* Dat ze dat uit durft te brengen!! :eek: |
Citaat:
|
kzag het op tv :D
te erg voor woorden. het origineel is niet eens zo erg :o vergeleken bij dit dan he ;):p |
Alleen omdat het al corry konings is, zou iik bij voorbaat zeggen, lamaar..
toen ik het nummer hoorde dacht ik het dus nog echt ook, wat ene cheap-ass rip-off |
dat je hier een topic over opent.....
|
|
wat is het ook een geile snol!
|
zal wel kansloos zijn
|
Ontzettend zielig dat ze iedere keer weer zo'n hit gaan *coveren*!
|
Citaat:
2 zielen geen gedachte? ken je descartes, ik denk dus ik besta. Dat betekent dat je niet kan posten hier. Je bent immers niet. ontopic: Corry konings....ik weet niet, ik vind het zo slecht van Nederlandse 'salonartiesten' dat ze in moeten haken en proberen mee te doen met de jeugd, modern proberen te doen, allemaal gemaakt door een marketingartiest die zich laat pijpen door een trrailer-park snol met 4 hersencellen in haar hoofd, maar een knap gezicht en hopend de top 100 binne te komen, wat ook zal gebeuren, samen met een lading cocaine in haar lichaam waar Johan V nog jaloers op zou zijn enwaar Saddam spontaan zijn pik weer recht overeind krijgt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zum Kotsen (dat is het!)
|
Citaat:
|
Ik heb het ook gehoord en ik vind het echt afschuwelijk. en hoe snel ze dat ook gecoverd hebben :eek: the ketchup song vind ik wel leuk....maar die nederlandse versie vind ik zwaar stinken :mad:
|
If this isn't a sign of the impending apocalypse, I don't know what is.....
|
Heb het ff gedownload...
Wat vreselijk triest... typisch Nederlands :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zag 'm laatst bij Life 'n' cooking. Dat kijk ik nooit, maar mijn ouders wel.
Best droevig, vooral Corry Konings die dat dansje doet... NIET fijn om te zien. |
Toch nog mensen die het me eens zijn!!!!!!!!!!! toch nog.....hahahahahahah
|
IK ZOU het HAAR WEL WILLEN GEVEN
|
echt een geweldig..klote versie.. en hoe ze dat dansje doen..hallo, een bezemsteel heeft nog meer swing dan die 2.. een woord mogelijk.. triest.
|
ze draagt ook sm outfits in het weekend
bron: fransbauerenco.com |
DIKKE VETTE BAGGER
Dit kan ik zelf maken lekker origineel ze komen vast op nummer 1 van de slechste nummers top 10 :D:D |
:rolleyes: Ik heb sowieso een hekel aan al die gecoverde shit. het enige geslaagde dat ooit gecoverd is is becouse the night. :eek:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:17. |