![]() |
ik ook van jou...
wat vinden jullie van de film in vergelijking tot het boek?
Ik vind het moeilijk, het boek vond ik supermooi en dan is het altijd maar kijken hoe zo'n film wordt. De film vond ik ook erg goed alleen op een bepaalde manier niet vergelijkbaar met het boek. |
Was dit die film met Beau van erven dorens??
En ehhh Antony Kamerling? |
Ik heb de film nog niet gezien, maar het boek vond ik heel goed. Ik ben zoiezo groot fan van Ronald Giphart.
|
Hm, ik vond de film koel, maar het boek beter. Denkik. Giphart zelf vond de film trouwens nietzo, daarom heeft hij nu zelf meegewerkt aan Phileine zegt Sorry, geloof ik. Maareuhmz, over 't algemeen vond ik dat er goed in geacteerd werd en het verhaal blijft geweldig, of dat nou in geschreven vorm is of in een film. :)
|
in t boek of in de film ik krijg altijd een hekel aan die reza :confused:
|
Redelijke film, maar niet echt vergelijkbaar met het boek. Acteerprestaties zijn ook vrij wisselend.
|
heb alleen de film gezien, maar ga het boek nog wel lezen.
de film was goed, maar ik zat me dood te ergeren aan beau van erven dorens.. die kan echt niet acteren!!!!! en angela schijf moest wel héél vaak d'r truitje uitdoen... Oké, het had met het onderwerp te maken natuurlijk, maar 't was echt overdreven veel! Wie gaat er nou in de regen topless staan dansen? |
Citaat:
|
Gave film. Rollen worden goed gespeeld. AK en AS kennen elkaar natuurlijk al goed van GTST dat heeft vast een rol gespeeld.
Citaat:
Citaat:
Uhm. Nou ze is bestwel gemeen maargeen slecht persoon. Ze is psychisch niet in orde. Daar heeft ze anderen ontzettend veel pijn mee gedaan en dat heeft haar uiteindelijk haar kop gekost. Spijtig... |
Citaat:
|
hele mooie film (y) boek was ook goed!
|
Ik heb de film nog niet gezien, alleen het boek gelezen. Ik ben wel van plan de film te gaan kijken.
|
k heb de film gezien... vond hem erg goed...
|
ik wil nog met iemand die film huren, het boek was top!
|
Citaat:
|
De film was iets te overdreven (de scène dat ze bijna verzopen en het karakter van Reza). Kvond zowel de film als het boek een beetje tegenvallen.
|
Citaat:
Dat was Cas Jansen (?), die ook in All Stars heeft gespeeld. Tussen Schijf en Kamerling heeft wel een jaar of 5 gezeten volgens mij... |
Citaat:
5 jaar? da's best lang.. hoe lang bestaat die serie al man :/ en kan die Beau een beetje acteren eigenlijk? |
Citaat:
keb die film gister en eergister weer gezien :) Voor een 2de en een 3de keer.. Ik vind het een SUPER mooie film! het is erg apart..en er komt wel veel sex in voor..maar ik leefde heel erg mee met Antonie..Angela schijf had ik geen hekel aan..want ze was gewoon ziek maar ik vond het zow zielig dat hij er op zijn vakantie zo om lijde.. en hij huilde oowk telkens in de film..dat raakte me echt Gewoon een bijzonder mooie film! (ik begin volgende week aan het boek dus of die beter is ofzow, dat weet ik nog niet) |
Citaat:
En ik vond dat Beau (van Erven Dorens) best aardig acteerde. Mijn mening over hem is iig wel wat positiever geworden. |
helaas wel een geval van 'het boek is beter..'
Maar goed, ik vond dat Beau helemaal niet zo slecht acteerde..volgens mij acteerde hij eigenlijk niet en deed hij gewoon zichzelf na ;) |
Citaat:
Je bent in de war met Cas Jansen. ;) |
ik vond trouwens het boek niet bijzonder goed..het deed weinig met me...al waren die geile stukjes wel interessant, maar nu mis ik natuurlijk de hoofdlijn in het verhaal :rolleyes:
de film wil ik nog wel es zien, gewoon om `m gezien te hebben... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:11. |