Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   ik ook van jou... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=211554)

artquake 09-09-2002 12:21

ik ook van jou...

wat vinden jullie van de film in vergelijking tot het boek?

Ik vind het moeilijk, het boek vond ik supermooi en dan is het altijd maar kijken hoe zo'n film wordt.
De film vond ik ook erg goed alleen op een bepaalde manier niet vergelijkbaar met het boek.

TAFKAB 09-09-2002 13:18

Was dit die film met Beau van erven dorens??
En ehhh Antony Kamerling?

Dying Bride 09-09-2002 15:19

Ik heb de film nog niet gezien, maar het boek vond ik heel goed. Ik ben zoiezo groot fan van Ronald Giphart.

Scarlett 09-09-2002 15:20

Hm, ik vond de film koel, maar het boek beter. Denkik. Giphart zelf vond de film trouwens nietzo, daarom heeft hij nu zelf meegewerkt aan Phileine zegt Sorry, geloof ik. Maareuhmz, over 't algemeen vond ik dat er goed in geacteerd werd en het verhaal blijft geweldig, of dat nou in geschreven vorm is of in een film. :)

Swami Salami 09-09-2002 19:14

in t boek of in de film ik krijg altijd een hekel aan die reza :confused:

Rollo Tomasi 10-09-2002 22:46

Redelijke film, maar niet echt vergelijkbaar met het boek. Acteerprestaties zijn ook vrij wisselend.

Balance 11-09-2002 14:17

heb alleen de film gezien, maar ga het boek nog wel lezen.

de film was goed, maar ik zat me dood te ergeren aan beau van erven dorens.. die kan echt niet acteren!!!!!
en angela schijf moest wel héél vaak d'r truitje uitdoen... Oké, het had met het onderwerp te maken natuurlijk, maar 't was echt overdreven veel!

Wie gaat er nou in de regen topless staan dansen?

punkyfish 11-09-2002 19:32

Citaat:

Jewel schreef:
Hm, ik vond de film koel, maar het boek beter. Denkik. Giphart zelf vond de film trouwens nietzo, daarom heeft hij nu zelf meegewerkt aan Phileine zegt Sorry, geloof ik. Maareuhmz, over 't algemeen vond ik dat er goed in geacteerd werd en het verhaal blijft geweldig, of dat nou in geschreven vorm is of in een film. :)

dystopia 11-09-2002 19:41

Gave film. Rollen worden goed gespeeld. AK en AS kennen elkaar natuurlijk al goed van GTST dat heeft vast een rol gespeeld.

Citaat:

TAFKAB schreef:
Was dit die film met Beau van erven dorens??
En ehhh Antony Kamerling?

Ja :) en Angela Schijf.

Citaat:

Swami Salami schreef:
in t boek of in de film ik krijg altijd een hekel aan die reza :confused:
Omdat je meeleeft met de hoofdpersoon, denk ik. Je voelt z'n verdriet mee. Het raakt je. Had ik ook. Ik had ook medelij met haar. Film raakte me.

Uhm. Nou ze is bestwel gemeen maargeen slecht persoon. Ze is psychisch niet in orde. Daar heeft ze anderen ontzettend veel pijn mee gedaan en dat heeft haar uiteindelijk haar kop gekost. Spijtig...

Signy 14-09-2002 08:39

Citaat:

dystopia schreef:
Gave film. Rollen worden goed gespeeld. AK en AS kennen elkaar natuurlijk al goed van GTST dat heeft vast een rol gespeeld.
Zij speelden niet samen hoor, toen was Antonie allang weg.

ZHAzha 14-09-2002 11:31

hele mooie film (y) boek was ook goed!

heavinly 14-09-2002 14:05

Ik heb de film nog niet gezien, alleen het boek gelezen. Ik ben wel van plan de film te gaan kijken.

LittleLucille 14-09-2002 16:31

k heb de film gezien... vond hem erg goed...

Roozie 14-09-2002 18:24

ik wil nog met iemand die film huren, het boek was top!

dystopia 14-09-2002 18:46

Citaat:

Signy schreef:
Zij speelden niet samen hoor, toen was Antonie allang weg.
??? Wel zeker weten dat Angela Schijf en Antony Kamerling SAMEN bij GTST hebben gespeeld als zijnde broer en zus! Ik volg die serie totaal niet, maar dit weet ik toevalligwel, en heel zeker ook.

Boogie 14-09-2002 18:47

De film was iets te overdreven (de scène dat ze bijna verzopen en het karakter van Reza). Kvond zowel de film als het boek een beetje tegenvallen.

Boogie 14-09-2002 18:48

Citaat:

dystopia schreef:

??? Wel zeker weten dat Angela Schijf en Antony Kamerling SAMEN bij GTST hebben gespeeld als zijnde broer en zus! Ik volg die serie totaal niet, maar dit weet ik toevalligwel, en heel zeker ook.

Dat klopt dus niet! :)
Dat was Cas Jansen (?), die ook in All Stars heeft gespeeld.
Tussen Schijf en Kamerling heeft wel een jaar of 5 gezeten volgens mij...

heavinly 14-09-2002 19:21

Citaat:

Boogie schreef:

Dat klopt dus niet! :)
Dat was Cas Jansen (?), die ook in All Stars heeft gespeeld.
Tussen Schijf en Kamerling heeft wel een jaar of 5 gezeten volgens mij...

Ja inderdaad.. ik wilde al zeggen: antonie (peter) en angela (kim) broer en zus :eek:
5 jaar? da's best lang.. hoe lang bestaat die serie al man :/

en kan die Beau een beetje acteren eigenlijk?

Gwenniej 14-09-2002 20:09

Citaat:

heavinly schreef:
Ja inderdaad.. ik wilde al zeggen: antonie (peter) en angela (kim) broer en zus :eek:

Beau kan niet super acteren.. en een dom stuk in de film vond ik van "dan leen ik wat geld van me moeder" terwijl die kerel al 35 is ofzow, maar ze hadden gewoon beter een wat jonger iemand kunnen nemen voor die rol :D

keb die film gister en eergister weer gezien :) Voor een 2de en een 3de keer..

Ik vind het een SUPER mooie film! het is erg apart..en er komt wel veel sex in voor..maar ik leefde heel erg mee met Antonie..Angela schijf had ik geen hekel aan..want ze was gewoon ziek maar ik vond het zow zielig dat hij er op zijn vakantie zo om lijde.. en hij huilde oowk telkens in de film..dat raakte me echt

Gewoon een bijzonder mooie film!

(ik begin volgende week aan het boek dus of die beter is ofzow, dat weet ik nog niet)

Boogie 14-09-2002 20:47

Citaat:

heavinly schreef:

GTST bestaat al langer dan 10 jaar geloof ik :eek:

En ik vond dat Beau (van Erven Dorens) best aardig acteerde. Mijn mening over hem is iig wel wat positiever geworden.

Milk 17-09-2002 14:16

helaas wel een geval van 'het boek is beter..'

Maar goed, ik vond dat Beau helemaal niet zo slecht acteerde..volgens mij acteerde hij eigenlijk niet en deed hij gewoon zichzelf na ;)

Signy 17-09-2002 15:04

Citaat:

dystopia schreef:
Ik zou dan nog maar ff heel goed gaan nadenken, want je blaat :p
Je bent in de war met Cas Jansen. ;)

kastdeur 17-09-2002 15:44

ik vond trouwens het boek niet bijzonder goed..het deed weinig met me...al waren die geile stukjes wel interessant, maar nu mis ik natuurlijk de hoofdlijn in het verhaal :rolleyes:

de film wil ik nog wel es zien, gewoon om `m gezien te hebben...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:11.